سنگ شناسی

سنگ افزایش رزق و روزی

یکی از باور های بسیار رایج برای افزایش رزق و روزی سنگ افزایش رزق و روزی است. این تصور وجود دارد که این سنگ ها به دلیل انرژی خارق العاده ای که دارند می توانند به تقویت هوشمندی و خلاقیت افراد کمک کنند و نه تنها باعث افزایش توانایی آن ها در کسب درآمد و خلاقیت شود بلکه می توانند شانس افراد را نیز افزایش دهند.

سنگ سیترین یا سنگ ثروت

طبق باورهایی که در مورد سنگ‌های قدرتمند وجود دارد، همراه داشتن سنگ سیترین باعث موفقیت‌های مالی شما می‌شود. از سیترین به عنوان یکی از قوی‌ترین سنگ‌های جذب‌کننده ثروت یاد می‌کنند و معتقدند این سنگ نه تنها یک سنگ افزایش رزق و روزی است و باعث کسب پول و ثروت می‌شود، بلکه به شما کمک می‌کند بتوانید این ثروت را نگه دارید و از دست ندهید. ویژگی دیگری که به این سنگ نسبت می‌دهند این است که باعث می‌شود بخواهید به دیگران کمک کنید. پس اگر دنبال سنگی هستید که هم باعث ثروتمندی شما بشود و هم تشویقتان کند به دیگران کمک کنید، سنگ سیترین مناسب شماست.

سنگ جید یا سنگ شانس

درباره سنگ‌های سبز رنگ جید این عقیده وجود دارد که باعث می‌شوند محدودیت‌هایی که خودتان برای خودتان ایجاد کرده‌اید از بین بروند؛ به خصوص محدودیت‌هایی که باعث می‌شوند نتوانید آنطور که شایسته‌اش هستید ثروتمند و موفق شوید. پس این سنگ نیز یک سنگ افزایش رزق و روزی محسوب می شود. انرژی زیادی که این سنگ دارد باعث می‌شود تمرکز شما بیشتر شود و بتوانید با دقت و انرژی بیشتری به فعالیت‌های روزمره و کاریتان برسید.

خواص سنگهای انگشتری از نظر اسلام

در اسلام نیز همراه داشتن سنگ هایی خاص از جمله سنگ های فروزه و نجف توصیه شده و ارزشمند محسوب می شوند. در فرهنگ کشور عزیز ما ایران نیز انگشتر ها همیشه در طول تاریخ جایگاه خاص و مهمی داشته اند. در اسلام احدایث سبیاری درباری خواص سنگ ها بخصوص انگشتر های عقیق و فیروزه وجود که دارد که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت.

در مورد خواص سنگهای انگشتری فیروزه:

پیامبر (ص) :خداوند عالمیان می فرماید که من شرم دارم از دستی که بسوی من بلند شود به دعا و در آن انگشتر فیروزه باشد آنرا ناامید برگردانم .

امام صادق(ع):هر که انگشتر فیروزه در دست کند دستش فقیر نشود.

امام رضا(ع):شخصی به امام رضا (ع) از نداشتن فرزند شمایت می کند حضرت میفرماید انگشتر از فیروزه بگیر و بر آن بنویس «رب لا تذرنی فردا وانت خیر الوارثین » (وسائل ج5 ص 94-95)

آداب انگشتر فیروزه در روایت اسلامی:

انگشتر فیروزه به عنوان سنگ افزایش رزق و روزی شناخته می شود.

الف) فقر را دور می گرداندو سبب بی نیازی افراد می شود.

ب) برای فرزند آوری مؤثر است.

ج) در استجابت دعا تاثیر گذار است.

د) سبب فتح و پیروزی می شود.

هـ) دردها را از دیدگان دورمی کند.

و) گشایش دهنده سینه است.

ز) سبب زیاد شدن قوت دل می شود.

ح) حاجات را برآورده می سازد.

بیشتر بخوانید:

سنگ مهرومحبت

سنگ ماه تولد

بهترين سنگ براي خوش شانسي

بهترین سنگ ثروت

چگونه سنگ های تاثیرگذار را تهیه کنیم

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن