ازدواجدعا

دعا برای ازدواج با معشوق به صورت تضمینی

دعا برای ازدواج با معشوق به صورت تضمینی یکی از دعاهایی است که افراد جوان عاشق به دنبال آن هستند. به همین دلیل در این مطلب از سایت دعاجو سعی کرده ایم بهترین و مجرب ترین دعاها برای ازدواج با معشوق به صورت تضمینی را جمع آوری کنیم. از جمله دعاها برای ازدواج با معشوق به صورت تضمینی که به رسیدن به معشوق کمک می کند می توان به دعای فوری برای ازدواج با معشوق، دعا برای ازدواج با معشوق تضمینی، دعا برای ازدواج با معشوق از راه دور، دعای ازدواج با شخص مورد نظر، دعا برای ازدواج موفق با معشوق و دعای ازدواج با کسی که دوستش داریم اشاره کرد.

دعای فوری برای ازدواج با معشوق

اگر فردی عاشق هستید که به دنبال ازدواج هرچه سریعتر با معشوق خود هستید می توانید دعای فوری ازدواج با معشوق که در زیر آمده است را روزی 100 مرتبه بخوانید. انشاالله دعای فوری برای ازدواج با معشوق اثر کرده و هر چه سریعتر با معشوق خود ازدواج خواهید کرد. (نگاه کنید به همه دعاهای مربوط به خواستگاری)

« بسم الله الرحمن الرحیم. آلّا تَعلواعَلَیَّ وَأتونی مُسلِمینَ. لَولااَن رَبَطنا عَلیَ قَلبِهالِتَکوُنَ مِنَ المومِنین »

دعا برای ازدواج با معشوق تضمینی

ذکر امن یجیب یکی از مجرب ترین اذکار برای ازدواج با معشوق است. از سوی عالمان نقل شده است هرکس هر روز بعد از نماز مغرب و عشا از درگاه خداوند استغفار کند و سه دوره تسبیح ذکر امن یجیب که در زیر آمده است را با نیت ازدواج با معشوق خود بخواند خداوند صدایش را شنیده و خواسته اش را مستجاب می کند. ذکر امن یجیب به عنوان دعا برای برای ازدواج با معشوق تضمینی در نظر گرفته می شود.( نگاه کنید به دعای زبان بند )( نگاه کنید به دعا برای عاشق کردن مرد از راه دور)

« اَمَّن یُجیبُ المُضطَرَّ اِذا دَعاهُ وَ یَکشِفُ السُّوء »

دعا برای ازدواج با معشوق از راه دور

این دعا برای افرادی کاربرد دارد که از معشوق خود دور هستند و می خواهند با معشوق مورد نظر ازدواج کنند. به همین دلیل doajoo.com در این مطلب دعا برای ازدواج با معشوق از راه دور را برای این عزیزان فراهم کرده است. برای این کار دعا برای ازدواج با معشوق که در زیر آمده است را روی تکه ای کاغذ بنویسید و همیشه همراه خود نگه دارید تا با دلتنگ کردن معشوق به او برسید.

« وَ أَنکِحُواْ الْأَیَامَى‏ مِنکمُ‏ وَ الصَّالِحِینَ مِنْ عِبَادِکمُ‏ وَ إِمَائکُمْ  إِن یَکُونُواْ فُقَرَاءَ یُغْنِهِمُ اللَّهُ مِن فَضْلِهِ  وَ اللَّهُ وَاسِعٌ عَلِیمٌ »

دعای ازدواج با شخص مورد نظر

اگر شخص خاصی را مد نظر دارید که قصد ازدواج با او را دارید می توانید دعای ازدواج با شخص مورد نظر را که در زیر آمده است بخوانید. دعای ازدواج با شخص مورد نظر به شما کمک می کند محبت معشوق به سمت شما جلب شود و او نیز خواهان ازدواج با شما شود. برای این کار کافی است نیت کرده و دعای ازدواج با شخص مورد نظر را هر روز در زمان غروب آفتاب بخوانید.

« بِسمِ اللهِ الرَّحمنِ الرَّحیم. اِلهی بِحَقِّ مُحَمَّدٍ وَ اَنتَ المَحمُودُ وَ بِحَقِّ عَلیٍّ وَ اَنتَ العالی وَ بِحَقِّ فاطِمَةَ وَ اَنتَ فاطِرُ. السَّمواتِ و الأرضِ وَ بِحَقِّ الحَسَنِ وَ اَنتَ المُحسِنُ وَ بِحَقِّ الحُسَینِ وَ اَنتَ قَدیمُ الأِحسانِ. اِلهی بِاخُصِّ صِفاتِک وَ بِعِزِّ جَلالِک وَ بِأعظَمِ اَسمائِک وَ بِعِصمَةِ اَنبیائِک وَ بِنورِ اَولیائِک وَ بِدَمِ. شُهَدائِک وَ بِمُناجاتِ فُقَرائِک وَ بِدُعاءِ صُلَحائِک اَسئَلُکَ زِیادَةً فِی العِلمِ وَ صِحَّةً فِی الجِسمِ وَ بَرَکَةً فِی الرِزقِ وَ طولآ فِی العُمرِ وَ تَوبَةً قَبلَ المَوتِ وَ راحَةً عِندَ المَوتِ وَ مَغفِرَةً بَعدَ المَوتِ وَ نَجاةً مِنَ النّارِ وَ دُخُولآ فِی الجَنَّةِ وَ عافیَةً فِی الدُّنیا وُ الاخِرَةِ اِنَّکَ عَلی کُلِّ شَیءٍ قَدیرٌ.»

دعا برای ازدواج موفق با معشوق

اگر شخصی به دنبال ازدواج موفق با معشوق مورد نظر خود می باشد بایستی دعا برای ازدواج موفق با معشوق را که در زیر آمده است بخواند. برای موثر واقع شدن دعا برای ازدواج معشوق بایستی وضو گرفته و با گلاب این دعا را بر روی تکه ای کاغذ نوشته و به آب روان بدهید. (نگاه کنید به دعای مخصوص ازدواج فوق العاده محشر)

« لا اله الا الله والله اكبر أسالك اللهم بعد أربعين ورحمتك ان تتفضل على فلانة بنت فلانة ببعل مبارك فإنها بيدك و لا يملكها غيرك يا ذو الفضل العظيم و الوجه الكريم و الإحسان القديم و صلى الله على محمد و اله الطيبين الطاهرين »

دعای ازدواج با کسی که دوستش داریم

اگر کسی را دوست دارید و می خواهید با وی ازدواج کنید پس بهتر است دعای ازدواج با کسی که دوستش داریم را هر شب قبل از خواب 33 مرتبه بخوانید و شخص مورد نظر را برای ازدواج تصور کنید. ( همچنین نگاه کنید به دعای عاشق کردن طرف مقابل )

« رَبَّنَا هَبْ لَنَا مِنْ أَزْوَاجِنَا وَ ذُرِّیَّاتِنَا قُرَّهَ أَعْیُنٍ وَ اجْعَلْنَا لِلْمُتَّقِینَ إِمَامًا »

دعای بدست آوردی دل دختر مورد علاقه

اگر به دختری علاقه دارید و می خواهید دل دختر مورد علاقه خود را بدست بیاورید در امر حلال خواندن دعای بدست آوردن دل دختر مورد علاقه که در زیر آمده است توصیه می شود.

بسم الله الرحمن الرحیم سخرلی فلان ابن فلان الحمدلله رب العالمین یا رقیب سخرلی قلبه الرحمان الرحیم یا ودود سخرلی فلان ابن فلان مالک یوم الدین یا رقیب سخرلی قلبه ایاک نعبد و ایاک نستعین یا ودود سخرلی فلان بن فلان اهدنا الصراط المستقیم یا رقیب سخرلی فلان بن فلان صراط الذین انعمت علیهم یا ودود سخرلی فلان بن فلان غیرالمغضوب علیهم یا رقیب سخرلی فلان بن فلان و لاالضالین یا ودود سخرلی فلان بن فلان

در کنار تمامی موارد دعا برای ازدواج با معشوق به صورت تضمینی که در بالا برای شما آورده ایم و کمک می کنند تا به معشوق خود با هدف ازدواج برسید، به شما توصیه می کنیم همواره به دنبال کسب روش هایی باشید که باعث جذب طرف مقابل شما برای ازدواج شود. به امید اینکه هر شخصی بتواند با معشوق مورد نظر خود ازدواج کند و زندگی خوبی داشته باشد.

مطالب مرتبط:

دعای محبت سوزاندنی با روغن و شکر-فوری

طلسم محبت سوزاندنی با فلفل سیاه

دعای جذب خواستگار

دعای دیوانه کردن محبوب

مجموعه دعای عاشق کردن دختر

ذکر برای ازدواج با معشوق

ذکر یا فتاح برای ازدواج

دعای عاشق کردن پسر

معجزه بازگشت معشوق

دعای بازگشت سریع غائب

دعا برای کار بسته

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن