دعامحبوبیت

دعای دیوانه کردن محبوب

در این مقاله از سایت دعاجو به معرفی دعاهایی در زمینه دیوانه کردن و عاشق کردن محبوب می پردازیم. این دعاها به افراد کمک می کنند محبوب و شخص مورد علاقه خود را دیوانه وار عاشق خودشان کنند به گونه ای که فرد مقابل طلسم و اسیر وی شود. مجموعه دعاهایی که در زمینه دیوانه کردن محبوب است با عنوان های دعای دیوانه کردن محبوب، دعای دیوانه کردن محبوب از راه دلتنگی، دعای دیوانه کردن معشوق، طلسم دیوانه کردن محبوب، بیقرار کردن مطلوب از راه دور، دعای عاشق کردن محبوب، احضار آنی معشوق، دعا جهت دلتنگ شدن فرد از راه دور و طلسم دلتنگی معشوق در این مطلب آورده شده اند.(برای مطالعه دعای براورده شدن ارزوی محال و دعا حاج قوی به مطلب دعا برای دیدار شخصی مراجعه کنید)

دعای دیوانه کردن محبوب

برای دیوانه و عاشق کردن محبوب مورد نظر کافی است دعای دیوانه کردن و محبوب که در زیر آمده است را هر جمعه اذان ظهر 300 مرتبه بخواند. با این دعا و جلب محبت پسر می توانید به ازدواج برسید.( نگاه کنید به دعای زبان بند )(نگاه کنید به طلسم محبت و  1021 بار ذکر یا ودود )

یا حبیبَ المُدَّبِرین حَبِّب مَحَبَّتی علی قلب فلان بن فلان

دعای دیوانه کردن محبوب از راه دلتنگی

یکی از راه های دیوانه کردن محبوب از راه دلتنگ کردن اوست. به همین دلیل در اینجا دعای دیوانه کردن محبوب از راه دلتنگی را آورده ایم تا با خواندن آن بتوانید محبوب مورد نظر را دلتنگ و دیوانه کنید و رسیدن به معشوق میسر گردد(نگاه کنید به 4 حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته )..

وَلَئِن سَأَلْتَهُم مَّنْ خَلَقَ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضَ لَيَقُولُنَّ اللَّهُ قُلْ أَفَرَأَيْتُم مَّا تَدْعُونَ مِن دُونِ اللَّهِ إِنْ أَرَادَنِيَ اللَّهُ بِضُرٍّ

 هَلْ هُنَّ كَاشِفَاتُ ضُرِّهِ أَوْ أَرَادَنِي بِرَحْمَةٍ هَلْ هُنَّ مُمْسِكَاتُ رَحْمَتِهِ قُلْ حَسْبِيَ اللَّهُ عَلَيْهِ يَتَوَكَّلُ الْمُتَوَكِّلُونَ

صدق الله العلی العظیم

دعای دیوانه کردن معشوق

برای دیوانه و بیقرار کردن معشوق کافی است دعای دیوانه کردن معشوق را با زعفران روی ظرف تمیزی نوشته و سپس با آن زعفران شربت تهیه کرده و به معشوق خود بخورانید. این دعا برای عزیز شدن نزد معشوق به شما کمک می کند. دعای دیوانه کردن معشوق در زیر آمده است.(نگاه کنید به ذکر یا ودود برای بازگشت معشوق )(همچنین نگاه کنید به دعای محبت روی خوراکی)

بسم الله الرحمن الرحیم

سُبْحانَکَ لا اله اِلّا اَنتِ یا رَبِّ کُلِّ شَیءٍ وِراثَةُ

طلسم دیوانه کردن محبوب

نقل شده است هر کس بخواهد محبوب مورد نظر را دیوانه و عاشق خود کند کافی است طلسم دیوانه کردن محبوب که در زیر آمده است را 5 مرتبه روی کاغذی نوشته و همیشه همراه خود داشته باشد. این طلسم باعث جلب محبت فرد می شود.( همچنین نگاه کنید به طلسم عشق فوری)

يس وَالْقُرْآنِ الْحَكِيمِ

ص وَالْقُرْآنِ ذِي الذِّكْرِ

ق وَالْقُرْآنِ الْمَجِيدِ

ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ

بیقرار کردن مطلوب از راه دور

اگر خواهان شخصی هستید که دور از شما هست و به او دسترسی ندارید می توانید با خواندن دعای بیقرار کردن مطلوب از راه دور، محبوب مورد نظر را از راه دور بیقرار و دیوانه خود  کنید.

زیِّنَ لِلنّاسِ حبُّ الشَّهَواتِ مِنَ النِّساءِ وَ الْبَنینَ و الْقَناطیرِ الْمُقَنْطَرَهِ مِنَ الذَّهَبِ وَ الْفِضَّهِ وَ الْخَیْلِ الْمُسَوَّمَهِ وَ الْأَنْعامِ وَ الْحَرْثِ ذلِکَ مَتاعُ الْحَیاهِ الدُّنْیا وَ اللّهُ عِنْدَهُ حُسْنُ الثَوابِ یحِبُّونَهُمْ کَحُبِّ اللّهِ و الَّذینَ آمَنُوا أَشَدُّ حُبًّا لِلّهِ

دعای عاشق کردن محبوب

فردی که خواهان شخصی باشد و بخواهد او را عاشق خودش کند باید دعای عاشق کردن محبوب را بخواند. برای این امر بهتر است دعای عاشق کردن محبوب که در زیر آمده است را بعد از هر نماز یومیه 3 مرتبه بخواند.(نگاه کنید به مجرب ترین دعا برای عاشق کردن طرف مقابل)

اللهمَ لَیِّنْ قَلْبَ فلان بن فلان کما لَیَّنْتَ الحَدیدَ لِداود

دعای احضار آنی معشوق

اگر می خواهید معشوق خود را به صورت فوری احضار کنید، دعای احضار آنی معشوق را 1000 مرتبه با خلوص نیت بخوانید.(همچنین نگاه کنید به 4 حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته )

عَسَى اللَّهُ أَنْ یَجْعَلَ بَیْنَکُمْ وَبَیْنَ الَّذِینَ عَادَیْتُمْ مِنْهُمْ مَوَدَّةً وَاللَّهُ قَدِیرٌ وَاللَّهُ غَفُورٌ رَحِیمٌ

دعا جهت دلتنگ شدن فرد از راه دور

گفته شده است کسی که بخواهد فردی را از راه دور دلتنگ خود کند تا به سمتش بیاید باید دعا جهت دلتنگ شدن فرد از راه دور را در وقت اذان صبح 70 مرتبه بخواند. با این دعا می توانید با عاشق کردن فرد از راه دور به مراد خود برسید(نگاه کنید به قوی ترین دعای جلب محبت شوهر)

اَللّهُمَ اِنَّهُ لَیسَ فَی السَّماواتِ دَوَراتٌ وَ لا فِی الأَرضَ غَمَراتٌ وَ لا فِی الشَجَرِ وَرَقاتٌ وَلا فِی الاَجسامِ حَرَکاتٌ وَلا فِی العُیُونِ لَحَظات وَ لا فِی النُّفُوسِ خَطَراتٌ إِلاّ وَ هِیَ بِکَ عارِفاتٌ وَ لَکَ شاهِداتٌ وَ عَلَیکَ دالاّ تٌ وَ فی مُلکِکَ مُتَحَیِّراتٌ فَبِالقُدرَةِ الَّتی سَخّرَتَ بِها اَهلَ السَّماواتِ وَ الاَرضِ سَخِّر لی قُلُوبَ المَخلُوقاتِ اِنَّکَ عَلی کُلِّ شَیءٍ قَدیرٌ وَ بِالاِجابَةِ جَدیرٌ وَ صَلَّی اللهُ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ اَجمَعینَ

و اگر کسی مخصوص نظر دارد به جای سَخِّر لی قُلُوبَ المَخلُوقاتِ بگوید سَخِّر لی قَلبِ فلان بن فلان الی آخر دعا

طلسم دلتنگی معشوق

برای اینکه معشوق دلتنگ شود و خودش به سمت عاشق برود باید طلسم دلتنگی معشوق که در زیر آمده است را 40 مرتبه روی کاغذی نوشته و به آب روان بیندازید. این طلسم به بازگشت معشوق بین یک الی سه روز کمک می کند. (اگر به محبوب خود خیانت کردید و قصد باز گرداندن وی را دارید ولی نمی دانید که چگونه اینکار را انجام دهید نگاه کنید به صفحه قویترین طلسم محبت یهودی)

«لو لا ان ربطنا علی قلبها لتکون من المومنین»

در پایان باید به این مسئله اشاره کنم که خواندن دعاها در زمینه دیوانه کردن محبوب به شما کمک می کند محبوب و معشوق مورد نظر خود را دیوانه وار عاشق خودتان بکنید. اما باید یاد بگیرید بعد از عاشق شدن وی چگونه با او رفتار کنید که او را از دست ندهید و بتوانید برای همیشه کنار هم شاد باشید. برای این منظور بهتر است تکنیک های عاشق کردن فرد را بیاموزید.

اگر می خواهید مطلبی به زبان انگلیسی درباره بیقراری معشوق قبلی برای برگشتن به رابطه بخوانید، می توانید از لینک زیر استفاده کنید:

how to make your ex want you back quickly

مطالب مرتبط:

24 روش ساده برای دیوانه کردن پسران

جذب مردان – قانون جذب مردان از دیدگاه روانشناسی

نشانه های پنهان در حرکات مرد عاشق

چگونه کسی را که دوست داریم عاشق خود کنیم

دعا برای رفع سردی رابطه

برای گشایش بخت سریع چه دعایی بخوانیم؟

دعای دیوانگی معشوق

قویترین طلسم محبت دنیا

دعای برگشت همسر به خانه

دعای جلب محبت معشوق

20 تکنیک ساده برای شروع دوباره رابطه تمام شده

ذکر یا ودود برای حاجت

ذکر یا ودود برای محبت

دعا برای ازدواج با معشوق به صورت تضمینی

دعای جذب خواستگار

همه دعاهای مربوط به خواستگاری

ذکر برای ازدواج با معشوق

سنگ مهرومحبت

سنگ ماه تولد

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن