طلسم

طلسم قوی برای بازگشت معشوق

آیا طلسمی برای بازگشت معشوق وجود دارد؟

آیا می توان برای بازگشت معشوق طلسمی پیدا کرد؟

آیا اصلا بازگشت معشوق امکان پذیر است؟

با ما در دعاجو همراه باشید تا به پاسخ پرسش های خود دست پیدا کنید.

چرا بعضی به دنبال طلسم برای بازگشت معشوق هستند

چیزی که بعضی افراد برای بازگشت معشوق خود به آن نیاز دارند طلسم یا جادوی بازگشت معشوق نیست بلکه مهارت ها و دانشی است که می تواند به آنها کمک کند در بهبود رابطه و مهمتر از همه بهبود وضعیت روحی شان به آن هاکمک کند. اگرچه دعا و نزدیکی به خداوند نقش بسیار موثری دارد اما آیا دعا کافی است؟

پیامبر اکرم(ص) فرمود: «الداعى بلا عمل کالرامى بلا وتر» ترجمه: ” کسى که دعا مى‏ کند و به  دنبال آن تلاش و عمل نمى ‏کند، مانند آن است که بى زه کمان، تیر میاندازد”. عدة الداعى، ص 97

پس دعا نمی تواند جای تلاش و برنامه ریزی را بگیرد بلکه می تواند مکمل آن باشد.

در نتیجه نیاز است به جای طلسم برای بازگشت معشوق، دانش، تلاش و مهارت رسیدن به هدف فراگرفته شود. شماره زیر توسط یک تیم روانشناسی به سایت دعاجو معرفی شده است که می تواند به صورت رایگان به این افراد کمک کند برنامه ریزی کنند و تلاش صحیح برای بازگشت معشوق را در کنار دعا بیاموزند.

09306135008 (ارتباط از طریق واتساپ)

تیم نوین بینش

این راه نیز به افراد می گویم که به طلسم و دعانویسی باور دارند: یادگیری دانش و علم برای تلاش و برنامه ریزی صحیح جهت رسیدن به اهداف همیشه بهتر از پیدا کردن دعا نویس برای دعاهایی است که خود نیز می توانید بخوانید و استجابت می شود اگر ایمان و تلاش داشته باشید.

طلسم فروشان بازگشت معشوق

با توجه به تحقیقات به عمل آمده افراد بسیاری با هدف بازگشت معشوق به دنبال طلسم قوی برای بازگشت معشوق هستند. به همین دلیل است که افرادی سودجو با نوشتن طلسم قوی برای بازگشت معشوق هزینه های گزافی گرفته و از این راه کسب درآمد می کنند.

همه این طلسم ها را به صورت رایگان می توانید در دعاجو مطالعه کنید. این طلسم ها را سال های بسیار دور مردمان زیادی باور داشتند اگرچه امروزه بیشتر برای سرگرمی و مطالعات عمومی مورد استفاده قرار می گیرد. البته داستان دعاهایی که جنبه دینی و قرآنی دارد متفاوت است.

مقدمه طلسم قوی برای بازگشت معشوق

سایت دعاجو در این مطلب مجموعه ای از دعاها و طلسم قوی برای بازگشت معشوق را گردآوری کرده است. از جمله می توان به طلسم قوی برای بازگشت معشوق، طلسم مجرب برای برگرداندن سریع معشوق، طلسم قوی بازگشت معشوق از راه دور، طلسم بیقراری شدید معشوق، طلسم احضار فوری معشوق و طلسم دیوانه کردن معشوق اشاره کرد.

طلسم قوی برای بازگشت معشوق

طلسمی که در زیر آمده است به عنوان طلسم قوی برای بازگشت معشوق می باشد که باید آن را با زعفران روی پارچه ای سفید و تمیز نوشته سپس پارچه را زیر درختی سر سبز دفن کنید. (همچنین نگاه کنید به دعای بازگشت سریع غائب)( نگاه کنید به دعای زبان بند )(نگاه کنید به ذکر یا ودود برای بازگشت معشوق )

الوهح الوهح الوهح به نام فلان بن فلان علی حب فلانه بنت فلانه العجل العجل العجل الساعه الساعه الساعه الوحا الوحا الوحا علیکم یا ابا ابطین اسواس اسواس احضروا ف ل ا ن ب ن ف ل ا ن

طلسم مجرب برای برگرداندن سریع معشوق

از شرایط طلسم مجرب برای برگرداندن سریع معشوق این است که این اسماء را در ورقه ای سفید به مشک و زعفران و گلاب نوشته همراه خود نگه دارید و بخورید و این عمل را باید در روز ۵ شنبه در ساعت مشتری یا در روز جمعه در ساعت زهره انجام داد و در اول ماه بهتر است. این طلسم برای بازگشت معشوق معجزه می کند. اگر تمایل به کسب اطلاعاتی در مورد طلسم محبت بسیار قوی می باشید پیشنهاد می کنم در صفحه  طلسم محبت شدید بدون بازگشت به مطالعه آن بپردازید.( اگر تمایل دارید طلسمی برای تبدیل عشق یک طرفه به دو طرفه داشته باشید یا با فرستادن طلسم از راه اس ام اس یا نامه عشق یک طرفه خود متقابلاً دو طرفه کنید نگاه کنید به دعا برای تبدیل عشق یک طرفه به دو طرفه )
بسم الله الرحمن الرحیم
 » اشازنوش ۳ کفیطیوش ۳ دبراوش ۳ قیوش ۳ ثنوش ۳ قنوش ۳ شجکیوش ۳ هبوش ۳ طقطقوش ۳ توکلوا یا خدام هذه اسماء و اجلبوا قلب فلان بنت فلان الی فلان بن فلان الوحا ۳ العجل ۳ الساعه »

طلسم قوی بازگشت معشوق از راه دور

اگر معشوق در دسترس نباشد و در راه دوری باشد باید طلسم قوی بازگشت معشوق از راه دور را به 41 عدد هسته خرما خوانده و هر کدام را در جایی خاک کرد. طلسم قوی بازگشت معشوق از راه دور که به هسته خرما خوانده می شود بسیار مجرب است و کمک می کند به بازگشت معشوق در یک الی سه روز.

» سلام علیکم یا دیوان سلام علیکم یا پریان سلام علیکم یا جنیان سلام علیکم یا جادویان سلام علیکم یا دیوان نر سلام علیکم یا دیوان ماده سلام علیکم یا دیوان سیاه سلام علیکم یا دیوان سفید سلام علیکم یا هفتاد دیوان که گوش ندارید سلام علیکم یا هفتاد دیوان که گلو ندارید سلام علیکم یا هفتاد دیوان که چشم ندارید سلام علیکم یا هفتاد دیوان که بینی ندارید سلام علیکم یا هفتاد دیو که جادویی دانید سلام علیکم یا هفتاد دیو که بر زمین روید سلام علیکم یا هفتاد دیو که سوگند می دهم که بروید بخانه ( فلانی فرزند فلانی ) برای مثال ( مریم  فرزند محمد ) و او را زه کمان در جان بدرید و بگذارید چنانچه خوابش نباشد و قرارش و آرامش نگیرد و جهان بر وی تاریک و دل تنگ گردد و چشمش سیاه کنید که هیچکس را نه بیند الا به عشق و محبت و دوستی و الفت من و سر آشفته و عقل تهی فریاد دارد که یا لواهد صواه که در آتش افتادم از دوستی ( فلان بن فلان ) برای مثال ( مراد فرزند اسدالله ) »

طلسم بیقراری شدید معشوق

هر کس خواهد كسي را عاشق خود كند اين آيه كه به آيه مَوَدَّت مشهور است و به شيريني و ميوه يا چيزيكه مطلوب او باشد چهارده مرتبه در شب بخواند بدمد و به خوردش دهد بي شك بر او عاشق شود و آيه اين است:

يُحِبُّونَهُم كَحُبِّ الله وَ الذينَ امنوا اَشَدَّ حُبّاً لِلّه

طلسم احضار فوری معشوق

این طلسم برای افرادی توصیه می شود که می خواهند معشوق را سریعا احضار کنند. طلسم احضار فوری معشوق که در زیر آمده است را روی کاغذی نوشته سپس طلسم احضار فوری معشوق نوشته شده را به آب روان بدهد.(نگاه کنید به طلسم بازگشت معشوق صبی)

بسم الله الرحمن الرحیم. قَالُوا نُرِيدُ أَنْ نَأْكُلَ مِنْهَا وَتَطْمَئِنَّ قُلُوبُنَا وَنَعْلَمَ أَنْ قَدْ صَدَقْتَنَا وَنَكُونَ عَلَيْهَا مِنَ الشَّاهِدِينَ. باسم فلان بنت فلان علی حب و عشق فلان بن فلان الساعة الساعة الساعة.

طلسم دیوانه کردن معشوق

گفته می شود طلسم دیوانه کردن معشوق را باید به شربت گلاب خوانده و آن را به معشوق خوراند تا اثر کند و محبوب را دیوانه کند. این طلسم به عنوان طلسم محبت نیز هست که باعث ایجاد محبت در فرد می شود. طلسم دیوانه کردن معشوق را همانطور که در زیر آمده است بخوانید.

قال الله تعالى من طلبنى و من وجدنى احبنى و من احبنى عشقنى و من عشقنى و من عشقنى عشقته و من عشقته قتلته و من قتلته فعلى دیته و من على دیته فانادیته

تمامی طلسم های قوی برای بازگشت معشوق که در بالا آورده شده است کارآمد و مفید هستند و به شما کمک می کنند به هدف خود که بازگرداندن معشوق است برسید. اما در کنار این ها باید بدانید چرا معشوق از شما دور شده است و بایستی تکنیک هایی را یاد بگیرید که به شما کمک کنند ضمن بازگشت معشوق شما را راهنمایی کنند که دیگر فرد محبوب از شما دور نشود.

مطالب مرتبط:

دعای بازگشت معشوق تضمینی

دعای رفع کدورت و بازگشت معشوق

ذکر یا حلیم برای بازگشت معشوق

دعای محبت سریع الاجابه

دعا برای عزیز شدن نزد معشوق

طلسم محبت سوزاندنی با فلفل سیاه

ذکر برای ازدواج با معشوق

ذکر یا فتاح برای ازدواج

سوره ضحی برای بازگشت معشوق

دعای بازگشت معشوق کمتر از سه روز

ذکر الله الصمد بای بازگشت معشوق

سوره ای برای بازگشت معشوق

برگرداندن معشوق با موکل

دعای رفع کدورت و بازگشت معشوق

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن