آشتی و رفع کدورتدعاملاقات و دیدار

دعا برای ملاقات با شخص مورد نظر

آیا تا کنون به منظور ملاقات فردی که نه نام و نه نشانیش را دارید به محلی رفته اید؟ دعا برای ملاقات با شخص مورد نظر در این امور شما را مشکل گشاست. آیا تمایل به دیدار شخصی دارید که به سادگی وقت ملاقات به کسی نمی دهد ؟ دعا برای ملاقات با شخص مورد نظر در این امر نیز می تواند راهکار مناسبی باشد. در جمع دانشگاه یا مهمانی ای شخصی را رویت کرده اید که نه عاشقش هستید نه او به شما ابراز علاقه کرده است ولی به دل شما نشسته تمایل دارید در ملاقات هایی با او بیشتر آشنا شوید شاید که نیمه گمشده شما باشد اینجاست که دعا برای ملاقات با شخص مورد نظر بسیار پر کاربرد است.

علاوه بر دعا برای ملاقات با شخص مورد نظر انواع دعا های مرتبط را که در این مطلب به آن پرداخته ایم عبارتند از :

  1. دعا برای ملاقات با شخص مورد نظر
  2. دعای دیدار
  3. دعا برای ملاقات معشوق
  4. دعا برای دیدن شخص مورد نظر در بیداری
  5. دعا برای دیدار شخصی
  6. دعا برای ملاقات با شخصی
  7. دعا برای دیدن شخص مورد علاقه

دعا برای دیدن شخص مورد علاقه

دعا برای دیدن شخص مورد علاقه را که در زیر قابل رویت می باشد باید 117 مرتبه به مدت پنج شب بعد از خواندن نماز شب قرائت فرمایید . در مورد دعا برای دیدن شخص مورد علاقه بهتر است بدانید که بعد از شب چهارم از 2 تا 7 روز زمان اجابت متغیر است. دعا برای دیدن شخص مورد علاقه مکمل بسیار خوبی برای دعا برای ملاقات با شخص مورد نظر می باشد و بسیار توصیه شده است آن دو را با هم اجرا کنید.( نگاه کنید به دعای زبان بند ) (نگاه کنید به مجموعه دعای عاشق کردن دختر )

« آیه وَ أَنکِحُواْ الْأَیَامَى‏ مِنکمُ‏ وَ الصَّالِحِینَ مِنْ عِبَادِکمُ‏ وَ إِمَائکُمْ إِن یَکُونُواْ فُقَرَاءَ یُغْنِهِمُ اللَّهُ مِن فَضْلِهِ وَ اللَّهُ وَاسِعٌ عَلِیمٌ »

دعا برای ملاقات با شخص مورد نظر

116 بار الله اکبر را بعد از نماز های پنج گانه به مدت 5 روز قرائت کنید . بسیار توصیه شده است که با صدای بلند و شمرده شمرده خوانده شود.در دعا برای ملاقات با شخص مورد نظر بعد از قرائت 116 بار الله اکبر باید نام شخص مورد نظر را سه مرتبه تکرار کنید ولی اگر نام او را ندانید باید تصویری که از وی دیده اید را به یاد بیاورید. ( نگاه کنید به دعای رسیدن به معشوق )

دعای دیدار

قبل از دیدار یار، معشوق یا شخص مورد نظر که تمایل دارید مهرتان در دلش بیفتد می توانید دعای دیدار را بخوانید. نگرانی دارید در مصاحبه برای استخدام یا مراسم خواستگاری پسندیده نشوید و تمایل دارید همه چیز تحت کنترل خدا به خیر و خوشی پایان بپذیرد؟ دعای دیدار که در زیر آمده است را باید بعد از نماز صبح 17 مرتبه در دل بخوانید. دعا برای ملاقات با شخص به مدت 5 روز طول می کشد و پایداری آن بعد از اجابت بیشتر است ولی دعای دیدار را همان روز دیدار باید خواند و برای اجابت متمرکز همان روز می باشد.( نگاه کنید به دعای دلتنگ شدن فرد از راه دور )

« آیه وَ أَنکِحُواْ الْأَیَامَى‏ مِنکمُ‏ وَ الصَّالِحِینَ مِنْ عِبَادِکمُ‏ وَ إِمَائکُمْ إِن یَکُونُواْ فُقَرَاءَ یُغْنِهِمُ اللَّهُ مِن فَضْلِهِ وَ اللَّهُ وَاسِعٌ عَلِیمٌ ادامه در »

دعا برای ملاقات معشوق

دعا برای ملاقات معشوق کمتر از 9  روز اجابت می شود. صد و یازده مرتبه صلوات فرستاده و بعد بر کاسه آبی بدمید و آن آب را در حالی که نام معشوق خود را به زبان می آورید درب خانه بریزید. همان جایی که آب را رها می کنید شرایط ملاقات با معشوق فراهم می شود. خواندن صلوات در دعا برای ملاقات معشوق باید قبل از نماز صبح صورت بگیرد. دعا برای ملاقات معشوق در زمینه جلب محبت از دعا برای ملاقات با شخص مورد نظر قدرت بیشتری دارد. (نگاه کنید به طلسم احضار فوری معشوق )

دعا برای دیدن شخص مورد نظر در بیداری

موارد استفاده دعا برای دیدن شخص مورد نظر در بیداری و یا دعا برای دیدن معشوق در بیداری زمانی است که معشوق یا شخص خواصی را در خواب دیده باشید و از مصاحبت با وی یا عملی که انجام داده است خورسند شده باشید یا آرامشی که در کنارش در خواب تجربه کرده باشید شما را آرزو باشد. به شرطی که آن خواب را مایل به دیدن در بیداری باشید دعا زیر را بعد از قرائت 17 صلوات سه بار بخوانید و در آخر نام فرد را سه بار به زبان بیاورید. زمان اجرای دستور العمل دعا برای دیدن معشوق در بیداری باید مانند دعا برای ملاقات معشوق قبل از نماز صبح باشد. ( نگاه کنید به طلسم عشق فوری )

« اَستَغفِرُاللهُ الذی لا اله الا هوَ الحَیُّ القَیُّوم الرَّحمنُ الرحیم ذوالجلالِ و الاِکرام وَ اَتوبُ اِلیه و اَسئَلُهُ اَن یُصَلِیَ عَلی محمد و ال محمد و اَن یَتوبَ عَلَیَ توبَهَ عَبدٍ ذلیلٍ خاضعٍ خاشعٍ فقیرٍ مسکینٍ مستکینٍ لایَملِکُ لِنَفسِهِ نَفعاً و لاضَراً و لا مَوتاً و لا حیوهً و لانُشوراً »

دعا برای دیدار شخصی

دعا برای دیدار شخصی که در اثر کدورت و قهر سالهاست که بین شما جدایی افتاده است را که در زیر آمده باید 11 مرتبه بعد از نماز صبح با صدای بلند به مدت سه روز قرائت کنید. دعا برای ملاقات با شخص مرود نظر هم می تواند مکمل خوبی برای دعا برای دیدار شخصی که در اثر کدورت سالهاست وی را ندیده اید باشد. ( نگاه کنید به دعا برای آشتی دادن دو نفر از راه دور )

« رَبِّ لا تَـذَرنی فَـرداً وَ اَنتَ خَیرُا »

دعا برای ملاقات با شخصی

دعا برای ملاقات با شخصی از فامیل یا آشنایی که به دلیل مصافت طولانی علاقه ای به دیدار وی دارید و زمان درازی است که دلتنگ وی شده اید. دعا برای ملاقات با شخصی که از شما دور است را که در زیر آمده بعد از نماز صبح به مدت یک ماه قرائت کنید. توجه داشته باشید بعد از خواندن دعا برای ملاقات با شخصی که از شما درو است باید نام فرد مورد نظر را سه مرتبه بگویید. می توانید از دعا برای ملاقات با شخص مورد نظر در پنج روز آخر ماننده همان دستورالعمل استفاده کنید که موجب قدرت بیشتر در اجابت دعا برای ملاقات با شخصی که از شما دور است می شود.( نگاه کنید به دعاهای سریع الاجابه برای آشتی )

« بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحیمِ اَللّهُمَّ اِنّى اَتَوَجَّهُ اِلَیْکِ بِاَحَبِّ الاَْسْمآءِ اِلَیْکَ وَاَعْظَمِها لَدَیْکَ وَاَتَقَرَّبُ وَاَتَوَسَّلُ اِلَیْکَ بِمَنْ اَوْجَبْتَ حَقَّهُ عَلَیْکَ بِمُحَمَّدٍ وَعَلِی وَفاطِمَةَ وَالْحَسَنِ وَالْحُسَیْنِ وَعَلِىِّ بْنِ الْحُسَیْنِ وَمُحَمَّدِ بْنِ عَلِی وَجَعْفَرَ بْنِ مُحَمَّدٍ وَمُوسَى بْنِ جَعْفَرٍ وَعَلِىِّ بْنِ مُوسى وَمُحَمَّدِ بْنِ عَلِی وَعَلِىِّ بْنِ مُحَمَّدٍ وَالْحَسَنِ بْنِ عَلِی وَالْحُجَّةِ الْمُنْتَظَرِ صَلَواتُ اللَّهِ عَلَیْهِمْ اَجْمَعینَ اکْفِنى کَذا وَکَذا »

دعا برای دیدن شخص مورد علاقه

دعا برای دیدن شخص مورد علاقه را که در زیر قابل رویت می باشد باید 117 مرتبه به مدت پنج شب بعد از خواندن نماز شب قرائت فرمایید . در مورد دعا برای دیدن شخص مورد علاقه بهتر است بدانید که بعد از شب چهارم از 2 تا 7 روز زمان اجابت متغیر است. دعا برای دیدن شخص مورد علاقه مکمل بسیار خوبی برای دعا برای ملاقات با شخص مورد نظر می باشد و بسیار توصیه شده است آن دو را با هم اجرا کنید. ( نگاه کنید به دعا برای آشتی بین دو دوست  )

« آیه وَ أَنکِحُواْ الْأَیَامَى‏ مِنکمُ‏ وَ الصَّالِحِینَ مِنْ عِبَادِکمُ‏ وَ إِمَائکُمْ إِن یَکُونُواْ فُقَرَاءَ یُغْنِهِمُ اللَّهُ مِن فَضْلِهِ وَ اللَّهُ وَاسِعٌ عَلِیمٌ »

مطالب مرتبط:
مجموعه دعای عاشق کردن دختر

دعای رسیدن به معشوق
طلسم احضار فوری معشوق
طلسم عشق فوری
دعای دلتنگ شدن فرد از راه دور
دعا برای آشتی دادن دو نفر از راه دور

دعای مرجانه برای بازگشت معشوق

برای گشایش بخت سریع چه دعایی بخوانیم؟

دعای فراموشی عشق

 

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن