بازگشت معشوقخوابدعاطلسم

طلسم رفتن به خواب معشوق

در این مطلب دعاجو به توضیحاتی در خصوص طلسم رفتن به خواب معشوق و موارد مربوط با آن پرداخته است. طلسم رفتن به خواب معشوق بیشتر در مواردی کاربرد دارد که معشوق با شما قهر یا قطع رابطه کرده است. با اجرای طلسم رفتن به خواب معشوق می توانید وی را تشنه خود کنید. طلسم رفتن به خواب معشوق با ایجاد حس دلتنگی شدید وی را سراسیمه به سمت شما هدایت می کند. در خصوص طلسم رفتن به خواب معشوق باید بدانید برای کسانی که تا به حال شما را ندیدند یا به ابراز علاقه به شما نپرداخته اند کاربردی ندارد.طلسم رفتن به خواب معشوق از انواع اسرار انگیز ترین طلسم های محبت و از زیر گروه طلسم اتشی می باشد.( نگاه کنید به دعای زبان بند )

 انواع دعا هایی که در رابطه با طلسم رفتن به خواب معشوق در این مطلب به آنها پرداخته شده است عبارتند از :

  1. خواندن دعا برای رفتن به خواب دیگران
  2. طلسم ورود به خواب دیگران
  3. رفتن در خواب دیگری
  4. قدرت رفتن به خواب دیگران
  5. دعای خواب بند معشوق
  6. نوشتن دعا برای رسیدن به معشوق

طلسم رفتن به خواب معشوق

طلسمی که در زیر آمده است را بر روی تکه چوبی از جنسه گردو بکشید و در جای خالی موجود در عکس نام فرد مورد نظر و نام مادر او را به هر زبانی که دوست داشتید بنویسید. طلسم رفتن به خواب معشوق مخصوص جنسیت خاصی نیست . در داستان های کهن مانند خسرو و شیرین رد پای طلسم رفتن به خواب معشوق را می توانید ببینید. می گویند شیرین بعد از اینکه خسرو به وی ابراز علاقه کرد و قبل از ازدواج برای کشور گشایی حرکت کرد از همین طلسم رفتن به خواب معشوق که در زیر آمده استفاده کرد . و به خواب خسرو رفت و گفت من با فرهاد نامی آشنا شدم . اینگونه بود که خسرو سراسیمه برای ازدواج با شیرین شتافت.( نگاه کنید به دعای خواب دیدن آینده )

طلسم رفتن به خواب معشوق

خواندن دعا برای رفتن به خواب دیگران

اگر تمایل دارید که فردی خواب شما را ببیند و آرامشی در فطرت وی ایجاد کنید که در بیداری برای تصاحب شما به پایتان افتاده و هر کاری را انجام دهد که به شما برسد. باید دعای زیر را قبل از خواب و بعد از قرائت 12 صلوات خوانده و بر یک لیوان آب شکر فوت کنید. با آب شکر در حالی که نام فرد مورد نظر و نام مادر وی را به زبان می آورید یک خط بر روی بازوی دست چپ خود بکشید . زمانی که بیدار شدید اگر بازوی شما دیگر چسبناک نبود آن شب به خواب طرف مقابلتان رفته اید. توضیحات بیشتر در خصوص این مطلب را در ادامه دنبال کنید … ( نگاه کنید به قویترین طلسم محبت دنیا )

« بسم الله الرحمن الرحیم المص الوا الوا الوا الم المر‌ نهالنهر هراصفعر ولا حول کهیعص طس طسم یس والصافات حم حم حم عسق حم حم حم حم ولا حول ولا قوه الا بالله العلی العظیم »

طلسم ورود به خواب دیگران

روی تکه چوب یا کاغذی یک ستاره پنج ضلعی بکشید و در تمام اضلاع آن نام خود را بنویسید . نیمه شب دعایی که در زیر آمده است را 17 مرتبه بخوانید و نام فرد مورد نظر را در مرکز ستاره بنویسید و در آتش بیندازید . طلسم رفتن به خواب معشوق بسیار قدرتمند تر از طلسم ورود به خواب دیگران می باشد.طلسم ورود به خواب دیگران و طلسم رفتن به خواب معشوق مانند قویترین طلسم محبت دنیا سفید است باید بنا به شرایطی اجرا شود. (نگاه کنید به طلسم محبت شدید بدون بازگشت ) ( همچنین به به دعا برای عزیز شدن نزد معشوق )

«  بسم الله الرحمن الرحیم المص الوا الوا الوا الم المر‌ نهالنهر هراصفعر ولا حول کهیعص طس طسم یس والصافات حم حم حم عسق حم حم حم حم ولا حول ولا قوه الا بالله العلی العظیم  »

رفتن به خواب دیگران

توجه داشته باشید که در شرایط عادی اگر شما وارد خواب کسی شدید بدین معنی است که وی با سرکوب کردن عشقش به شما در زمان بیداری باعث شده در خواب تفکراتش به سمت شما متمایل شود. حال یا عشق شما را به دلیل غرورش انکار می کند یا رابطه با شما را بنا به هر دلیلی اشتباه تصور می کند . طلسم رفتن به خواب معشوق می تواند این خواب را قدرتمند تر کند تا به سر آنجام برسد.( نگاه کنید به مجرب ترین دعای عاشق کردن طرف مقابل)

قدرت رفتن به خواب دیگران

یکی از شرایطی که در خواندن دعا برای رفتن به خواب دیگران باید داشت قدرت رفتن به خواب دیگران است که با رعایت یک سری مسائل ساده می توانید این قدرت را بدست آورید. اولین شرط از چهار شرط بدست آوردن قدرت برای موثر شدن خواندن دعا برای رفتن به خواب دیگران پرهیز از قضاوت است. دیگران را تحت هیچ شرایطی به مدت یک ماه قضاوت نکنید.طلسم رفتن به خواب معشوق از بسیاری از طلسم ها و دعا ها قدرت بیشتری دارد( نگاه کنید به دعایی برای دیدن همسر آینده در خواب  و  طلسم محبت شدید سوزاندنی  و  طلسم محبت سوزاندنی از راه دور )

دعای خواب بند معشوق

دعای بسیار قوی و موثری وجود دارد با نام دعای خواب بند معشوق که با خواندن آن خواب معشوق بند می آید و تا زمانی که به وصال شما نرسد نمی تواند خواب برود. لطفا این دعا را برای زمانی استفاده کنید که معشوق در دسترس شما می باشد در غیر این صورت معشوق بیچاره به دلیل دوری از شما ممکن از دچار افسردگی شده و از عشقش به شما تلف شود. دعای زیر را بعد از غروب آفتاب 14 بار قرائت کنید. طلسم رفتن به خواب معشوق از دعای خواب بند معشوق پایدار تر می باشد( نگاه کنید به طلسم زبان بند قوی یهودی )( دو شرط دیگر را برای خواندن دعا برای رفتن به خواب دیگران در مطلبی تحت عنوان چگونه وارد خواب عشقمان شویم دنبال کنید )

« وَکَفَى بِاللّهِ وَکیلاً وَکَفَى بِاللّهِ حَسِیبًا وَکَفَى بِاللَّهِ دَلیلاً وَکَفَى بِرَبِّکَ هَادِیًا وَنَصِیرًا وَکَفَى اللَّهُ الْمُؤْمِنِینَ الْقِتَالَ وَکَانَ اللَّهُ قَوِیًّا عَزِیزًا  اَلَیسَ اللهُ بِکافِ اِن شاء الله یَا مَعْشَرَ الْجِنِّ وَالْإِنسِ إِنِ اسْتَطَعْتُمْ أَن تَنفُذُوا مِنْ أَقْطَارِ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ فَانفُذُوا لَا تَنفُذُونَ إِلَّا بِسُلْطَانٍ فلان بن فلان علی حب فلانه بنت فلانه بحق یا بدوح یا بدوح یا بدوح »

نوشتن دعا برای رسیدن به معشوق

شزط سوم برای نوشتن دعا برای رسیدن به معشوق یا خواندن دعا برای رفتن به خواب دیگران پرهیز کردن از دروغ به مدت یک ماه می باشد. بعد از یک ماه رعایت چهار شرط می توانید مراحل خواندن دعا برای رفتن به خواب دیگران را اجرا کنید. می دانید چگونه وارد خواب عشقمان شویم ؟ باید قبل از دعا چهار شرط را یک ماه رعایت کرده باشیم.( طلسم رفتن به خواب معشوق را پیشنهاد می دهیم )( نگاه کنید به طلسم محبت شدید سوزاندنی )( همچنین نگاه کنید به نوشتن دعای محبت )

بیشتر بخوانید :

سنگ مهرومحبت

دعای دیوانگی معشوق

سنگ ماه تولد

طلسم عشق از راه دور

سوره یس برای رسیدن به معشوق

طلسم احضار محبت از فاصله دور

ذکر یا ودود برای محبت

طلسم احضار فوری معشوق با یخ

ذکر برای ازدواج با معشوق

ذکر یا فتاح برای ازدواج

نذر برای استجابت دعا

استجابت قطعی دعا برای ازدواج

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن