بازگشت معشوقدعا

دعای برگشت معشوق از راه دور-علوم ماورا

افراد زیادی هستند که از معشوق خود جدا شده اند و به وی دسترسی ندارند. چنین افرادی به دنبال برگشت معشوق از راه دور می باشند و می خواهند به صورت غیر مستقیم فرد مورد نظر را به رابطه عاطفی برگردانند.
به همین دلیل دعاجو قصد دارد در این مطلب خود به مجموعه دعای برگشت معشوق از راه دور با علوم ماورا بپردازد. توجه داشته باشید این دعاها تنها در موارد حلال استفاده گردد. خواندن دعای برگرداندن عشق برای موارد حرام به هیچ عنوان توصیه نمی شود و ممکن است حتی نتیجه عکس به همراه داشته باشد.
از مواردی که در این مطلب مورد بحث قرار خواهند گرفت می توان به معجزه بازگشت معشوق، دعای کن فیکون برای بازگشت معشوق، ذکر الله صمد برای بازگشت معشوق، دعا برای برگشتن شخص مورد نظر از راه دور، دعای بازگشت معشوق در یک روز و دعای برگشتن عشق از دست رفته اشاره کرد.

معجزه بازگشت معشوق

اگر به دنبال دعای برگشت معشوق از راه دور با علوم ماورا هستید به شما توصیه می شود از سوره انعام به عنوان معجزه بازگشت معشوق غافل نشوید. آیاتی که در زیر آمده است را 7 مرتبه بخوانید تا با جلب محبت یار او را برگردانید. فراموش نکنید هنگام خواندن دعا وضو داشته و پاک و مطهر باشید.
« وَتِلْکَ حُجَّتُنَا آتَیْنَاهَا إِبْرَاهِیمَ عَلَى قَوْمِهِ نَرْفَعُ دَرَجَاتٍ مَنْ نَشَاءُ إِنَّ رَبَّکَ حَکِیمٌ عَلِیمٌ. وَوَهَبْنَا لَهُ إِسْحَاقَ وَیَعْقُوبَ کُلًّا هَدَیْنَا وَنُوحًا هَدَیْنَا مِنْ قَبْلُ وَمِنْ ذُرِّیَّتِهِ دَاوُودَ وَسُلَیْمَانَ وَأَیُّوبَ وَیُوسُفَ وَمُوسَى وَهَارُونَ وَکَذَلِکَ نَجْزِی الْمُحْسِنِینَ. وَزَکَرِیَّا وَیَحْیَى وَعِیسَى وَإِلْیَاسَ کُلٌّ مِنَ الصَّالِحِینَ. وَإِسْمَاعِیلَ وَالْیَسَعَ وَیُونُسَ وَلُوطًا وَکُلًّا فَضَّلْنَا عَلَى الْعَالَمِینَ. وَمِنْ آبَائِهِمْ وَذُرِّیَّاتِهِمْ وَإِخْوَانِهِمْ وَاجْتَبَیْنَاهُمْ وَهَدَیْنَاهُمْ إِلَى صِرَاطٍ مُسْتَقِیمٍ. ذَلِکَ هُدَى اللَّهِ یَهْدِی بِهِ مَن یَشَاءُ مِنْ عِبَادِهِ وَلَوْ أَشْرَکُوا لَحَبِطَ عَنْهُم مَّا کَانُوا یَعْمَلُونَ »

دعای کن فیکون برای بازگشت معشوق

کن فیکون قدرت و عظمت خداوند را نشان می دهد به این معنا که اگر خداوند به چیزی بگوید باش، پس حتما ایجاد خواهد شد. دعای کن فیکون برای بازگشت معشوق نیز تاثیر گذار خواهد بود.
عبارت کن فیکون که در مجموعه دعای برگشت معشوق از راه دور-علوم ماورا نیز به کار می رود، در عبارات زیر آمده است. با خواندن این آیات از خداوند بازگشت عشقتان را طلب کنید.
إِنَّمَا قَوْلُنَا لِشَیْءٍ إِذَا أَرَدْنَاهُ أَن نَّقُولَ لَهُ کُن فَیَکُونُ (نحل، ۴۰)
إِذَا قَضَى أَمْرًا فَإِنَّمَا یَقُولُ لَهُ کُن فَیَکُونُ (آل عمران، ۴۷ و…)
خَلَقَهُ مِن تُرَابٍ ثِمَّ قَالَ لَهُ کُن فَیَکُونُ (آل‏عمران، ۵۹)
إِنَّمَا أَمْرُهُ إِذَا أَرَادَ شَیْئًا أَنْ یَقُولَ لَهُ کُنْ فَیَکُونُ (یس، ۸۲)
وَیَوْمَ یَقُولُ کُن فَیَکُونُ (انعام، ۷۳)

ذکر الله صمد برای بازگشت معشوق

تکرار 1000 مرتبه ذکر « الله صمد » نیز با رفع کدورت منجر به برگشت معشوق از راه دور خواهد شد. ذکر الله الصمد برای بازگشت معشوق بسیار مجرب می باشد و در صورتیکه در امر حلال استفاده شود و به صلاحتان باشد کمک می کند به خواسته تان برسید. خواندن این ذکر پس از نمازهای یومیه تاثیر آن را چند برابر خواهد کرد. (همچنین نگاه کنید به ذکر یا ودود برای برگشت معشوق)

دعا برای برگشتن شخص مورد نظر از راه دور

دعا برای برگشتن شخص مورد نظر از راه دور که در زیر آمده است را بعد از نماز صبح 7 مرتبه بخوانید. این دعا با بیقراری شدید معشوق به شما کمک می کند او را به زندگی خود برگردانید.
« بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ. قُلْ أُوحِیَ إِلَیَّ أَنَّهُ اسْتَمَعَ نَفَرٌ مِّنَ الْجِنِّ فَقَالُوا إِنَّا سَمِعْنَا قُرْآنًا عَجَبًا. یَهْدِی إِلَى الرُّشْدِ فَآمَنَّا بِهِ وَلَن نُّشْرِکَ بِرَبِّنَا أَحَدًا. وَأَنَّهُ تَعَالَى جَدُّ رَبِّنَا مَا اتَّخَذَ صَاحِبَةً وَلَا وَلَدًا. وَأَنَّهُ کَانَ یَقُولُ سَفِیهُنَا عَلَى اللَّهِ شَطَطًا. وَأَنَّا ظَنَنَّا أَن لَّن تَقُولَ الْإِنسُ وَالْجِنُّ عَلَى اللَّهِ کَذِبًا. وَأَنَّهُ کَانَ رِجَالٌ مِّنَ الْإِنسِ یَعُوذُونَ بِرِجَالٍ مِّنَ الْجِنِّ فَزَادُوهُمْ رَهَقًا. وَأَنَّهُمْ ظَنُّوا کَمَا ظَنَنتُمْ أَن لَّن یَبْعَثَ اللَّهُ أَحَدًا. وَأَنَّا لَمَسْنَا السَّمَاء فَوَجَدْنَاهَا مُلِئَتْ حَرَسًا شَدِیدًا وَشُهُبًا. وَأَنَّا کُنَّا نَقْعُدُ مِنْهَا مَقَاعِدَ لِلسَّمْعِ فَمَن یَسْتَمِعِ الْآنَ یَجِدْ لَهُ شِهَابًا رَّصَدًا »

دعای بازگشت معشوق در یک روز

در مجموعه دعای برگشت معشوق از راه دور-علوم ماورا می توان به دعای بازگشت معشوق در یک روز اشاره کرد.
این دعا که در زیر آمده است را 1000 مرتبه با خلوص نیت بخوانید. امید است که مورد قبول خداوند واقع شود و خیلی فوری برگشت معشوق از راه دور میسر گردد.
« فَسُبْحَانَ الَّذِی بِیَدِهِ مَلَکُوتُ کُلِّ شَیْءٍ وَإِلَیْهِ تُرْجَعُونَ و لاحول و لاقوه الا بالله العلی العظیم »

دعای برگشتن عشق از دست رفته

اگر عشق بین شما و همسرتان کمرنگ شده است می توانید از دعای برگشتن عشق از دست رفته که در زیر آمده است کمک بگیرید تا با رفع کدورت، محبت شما به دلش بیفتد و مجدد عاشقتان شود.
« وَذَلَّلْنَاهَا لَهُمْ فَمِنْهَا رَکُوبُهُمْ وَمِنْهَا یَأْکُلُونَ »

در مبحث دعای برگشت معشوق از راه دور با علوم ماورا بایستی بدانید که اگر به دنبال طلسم و جادو برای برگرداندن معشوق خود هستید، این موارد پاسخگوی نیاز شما نخواهند بود و بهتر است با خواندن دعا و درخواست از خداوند عشقتان را برگردانید.
البته لازم به ذکر است که در این بین به کارگیری مهارت ها و دانش لازم جهت دلتنگ کردن معشوق نیز بسیار موثر خواهد بود و دانش به همراه درخواست کمک از خداوند متعال تاثیر بیشتری خواهد داشت نسبت به اینکه تنها یک گوشه نشسته و به دنبال معجزه باشید.
خداوند متعال خود نیز می فرماید از تو حرکت از من برکت. پس همیشه برای هر خواسته و هدفی که دارید تلاش در آن مسیر را فراموش نکنید. اگر همراه با تلاش و آگاهی نسبت به پیمایش مسیر مورد نظر، دعا بخوانید سریعتر به نتیجه مطلوب خود خواهید رسید.

مطالب مرتبط:

دعای مرجانه برای بازگشت معشوق

دعای محبت بسیار قوی از راه دور

دعای بازگشت عشق تضمینی

دعای ازدواج با معشوق

دعا برای احضار آنی معشوق

دعا برای برگشتن شخصی که رفته

ذکر یا حلیم برای بازگشت معشوق

دعا برای عزیز شدن نزد معشوق

دعای تبدیل عشق یکطرفه به دو طرفه

دعای جذب خواستگار

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن