بازگشت معشوقحاجتذکر

ذکر برای ازدواج با معشوق

در این مطلب از دعاجو ما به توضیحاتی در مورد ذکر برای ازدواج با معشوق پرداخته ایم. از روزگاران گذشته تا کنون زمانی که فرد تمام راههای منطقی و عملی که در توان و قدرت انسانی خود داشت امتحان می کرد و دیگر راهی برای ازدواج با معشوق خود نداشتن دست به دامان قدرت های برتر از خود می شد . دعاجو کلیه طلسم ها و جادو های سیاه را رد کرده و در این مطلب و مطالب سایت دعاجو فقط به ذکر ها ، دعا ها و طلسم های سفید می پردازد به غیر از قویترین طلسم محبت دنیا که گفته شد چگونه از سیاه شدن آن طلسم جلوگیری کنید. پروردگار عاشق بندگان خود بوده و هست و همیشه بهترین را برای ما می آفریند پس فراموش نکنیم که یک نفر همیشه هوای ما را دارد. ذکر برای ازدواج با معشوق که در این مطلب آمده است مخصوص جنسیت خاصی نیست و همه می توانند از آن استفاده کنند.

 انواع ذکر برای ازدواج با معشوق که در این مطلب از دعاجو به آنها پرداخته شده است عبارتند از :

  1. ذکر الله الصمد برای ازدواج
  2. ذکر یا فتاح بعد از نماز صبح
  3. ذکر دعای نادعلی برای ازدواج

ذکر برای ازدواج با معشوق

به غیر از ذکر الله الصمد برای ازدواج با معشوق و چند مورد دیگر که در همین مطلب به آنها پرداختیم انواع ذکر ، دعا و طلسم برای ازدواج با معشوق را در مطالب دیگری از دعاجو به شرح زیر می توانید مطالعه فرمایید :

  1. ذکر یا فتاح برای ازدواج با معشوق ، ذکر یا آخر برای ازدواج با معشوق ، ذکر یا لطف برای ازدواج با معشوق و ذکر یا ودود برای ازدواج با معشوق همگی در مطلبی تحت عنوان ذکر یا فتاح برای ازدواج آمده است.
  2. دعای ازدواج با معشوق از راه دور، دعا برای ازدواج با فرد مورد نظر علوم ماورا و دعای بسیار قوی برای رسیدن به معشوق را در مطلبی تحت عنوان دعای ازدواج با معشوق مطالعه کنید .
  3. دعا برای ازدواج پسران ، دعای مخصوص ازدواج فوق العاده محشر، دعا برای ازدواج دختر مجرد، دعای ازدواج با معشوق، دعا برای ازدواج از امامان و دعا برای ازدواج از آیت الله بهجت را در مطلبی تحت عنوان دعا مخصوص ازدواج دنبال کنید .
  4. نگاه کنید به دعای جلب محبت پسر برای ازدواج .
  5. ذکر الحلیم برای رسیدن به معشوق و سوره ای از قرآن برای رسیدن به معشوق را نیز در مطلبی تحت عنوان چه دعایی بخوانیم تا به معشوق خود برسیم؟ دنبال کنید.
  6. دعای فوری برای ازدواج با معشوق، دعای ازدواج با شخص مورد نظر، دعا برای ازدواج موفق با معشوق و دعای ازدواج با کسی که دوستش داریم را در مطلبی تحت عنوان دعا برای ازدواج با معشوق به صورت تضمینی مطالعه بفرمایید.
  7. دعا برای جور شدن ازدواج، دعا برای جواب مثبت گرفتن در خواستگاری و دعا برای ازدواج موفق را دنبال کنید در دعای مخصوص خواستگاری.
  8. دعای عاشق کردن دختر، طلسم جذب دختر و دعای بدست آوردن دل دختر مورد علاقه را در مجموعه دعای عاشق کردن دختر مطالعه فرمایید .

 ذکر الله الصمد برای ازدواج

علاوه بر کاربرد ذکر الله الصمد برای بازگشت معشوق می توان برای موارد دیگری مثل ذکر الله صمد برای ازدواج با معشوق نیز استفاده کرد. ذکر الله الصمد برای ازدواج بسیار مجرب است و به فرد کمک می کند تا بتواند به رابطه پایدار و ازدواج برسد. ذکر الله الصمد برای ازدواج به این صورت است که ویژگی های فرد مورد نظر که می خواهید با او ازدواج کنید را تصور کرده و 3000 مرتبه با توکل به خداوند متعال ذکر الله الصمد برای ازدواج را تلاوت کنید.( نگاه کنید به دعای زبان بند ) (نگاه کنید به ذکر یا ودود برای بازگشت معشوق ) ( همچنین نگاه کنید به طلسم عشق فوری )

 ذکر یا فتاح بعد از نماز صبح

همان طور که در بسیاری از توضیحات مطلب ذکر یا فتاح برای ازدواج مطالعه فرمودید . ذکر یا فتاح بعد از نماز صبح بسیار مجرب است. ذکر یا فتاح بعد از نماز صبح علاوه بر ازدواج با معشوق کار برد بسیار عالی بدست آوردن چشم برزخی را به همراه دارد که اگر مومنی 70 روز روزه بگیرد و در هر روز بعد از نماز صبح 320 مرتبه ذکر یا فتاح را قرائت کنید آنگاه خداوند به وی آن  خواسته را ارزانی می دارد.التماس دعا . 

ذکر دعای نادعلی برای ازدواج

ذکر دعای نادعلی برای ادواج جرو قویترین ذکر برای ازدواج با معشوق است. دستوالعمل این دعا اینگونه است که به مدت هفت روز بعد از نماز صبح و بعد از نیت کردن برای ازدواج یک دور دعای نادعلی برای ازدواج که در زیر آمده است را قرائت می کنید .( نگاه کنید به دعاهای سریع الاجابه برای آشتی )

« نادِ عَلیّاً مَظهَرَ العَجائِب تَجِدهُ عَوْناً لَکَ فِی النَّوائِب لی اِلَی اللهِ حاجَتی وَ عَلَیهِ مُعَوَّلی کُلَّما اَمَرتَهُ وَ رَمَیتُ مُنقَضی فی ظِلِّ اللهِ وَ یُضِلِلِ اللهُ لی اَدعُوکَ کُلَّ هَمٍّ وَ غَمٍّ سَیَنجَلی بِعَظَمَتِکَ یا اللهُ بِنُبُوَّتِکَ یا مُحَمَّدُ بِوَلایَتِکَ یا عَلِیُّ یا عَلِیُّ یا عَلِیُّ اَدرِکنی بِحَقِّ لُطفِکَ الخَفیِّ اللهُ اَکبَرُ اَنَا مِن شَرِّ اَعدائِکَ بَرِیءٌ اللهُ صَمَدی مِن عِندِکَ مَدَدی وَ عَلَیکَ مُعتَمِدی بِحَقِّ إِیّاکَ نَعبُدُ وَ إِیّاکَ نَستَعینُ یا اَبَا الغَیْثِ اَغِثْنی یا اَبَاالحَسَنَیْنِ اَدْرِکنی یاسَیفَ اللهِ اَدرِکنی یا بابَ اللهِ اَدرِکنی یاحُجَّةَ اللهِ اَدرِکنی یا وَلِیَّ اللهِ اَدرِکنی بِحَقِّ لُطفِکَ الخَفیِّ یا قَهّارُ تَقَهَّرْتَ بِالقَهرِ وَ القَهرُ فی قَهرِ قَهرِکَ یا قَهّارُ یا قاهِرَ العَدُوِّ یا والِیَ الوَلِیِّ یا مَظْهَرَ العَجائِبِ یا مُرتَضی عَلِیٌّ رَمَیْتَ مَن بَغی عَلَیَّ بِسَهمِ اللهِ وَ سَیفِ اللهِ الْقاتِلِ اُفَوِّضُ اَمری اِلَی اللهِ اِنَّ اللهَ بَصَیرٌ بِالْعِبادِ وَ اِلهُکُم اِلهٌ واحِدٌ لا اِلهَ اِلاّ هُوَ الرَّحمنُ الرَّحیم اَدرِکنی یا غیاثَ المُستَغیثینَ یا دَلیلَ المُتَحَیِّرِینَ یا اَمانَ الخائِفینَ یا مُعینَ المُتَوَکِّلینَ یا رَاحِمَ المَساکینَ یا اِلهَ العالَمَینَ بِرَحمَتِکَ وَ صَلَّی اللهُ عَلی سَیِّدِنا مُحَمَّدٍ وَ الِهِ اَجمَعینَ وَ الحَمدُ للِهِ رَبِّ العالَمینَ »

ترجمه دعای نادعلی :

بخوان علی را که مظهر صفات عجیبه است. تا یاری کننده تو باشد در سختی ها این بنده پیوسته به خدا نیازمند است. و من در امورم به او تکیه کرده ام و امور گذشته و آینده ام را به او وا می گذارم. برای رفع هر ناراحتی تو را می خوانم. تا مشکل حل و مسائل روشن گردد قسم به بزرگیت ای خدا و به پیامبری ات ای محمد و به ولایت تو ای علی ای علی ای علی. مرا در یاب بحق لطف پنهانت. الله اکبر و من از شر دشمنانت بیزاری می‌جویم. خدای بی نیاز از سوی تو یاری می‌شوم و بر تو اعتماد دارم به حق ایاک نعبد و ایاک نستعین. ای پدر کمک ای پدر حسنین مرا در یاب ای شمشیر خدا ای حجت خدا، ای ولی خدا مرا در یاب. به حق لطف پنهانت ای غالب و غلبه کننده، ای دوست دوست خدا. ای مظهر صفات عجیبه. ای علی یقین دارم هرکه بخواهد ظلم نماید، تو به شمشیر کشنده او را از پای در می آوری من تمام امورم را به تو واگذارمی کنم. به درستی او بصیر بر بندگان است و فرماید: خدای شما خدای واحد است و غیر از او خدایی نیست و بخشنده و مهربان است. مرا در یاب ای فریاد رس فریاد خواهان، ای راهنمای سر گردانان، ای امان ده ترسندگان، ای یاری دهنده پناه آورندگان، ای رحم کننده بر فقرا، ای خدا به رحمتت مرا دریاب و درود فرست بر محمد و آل او و ستایش برای جهانیان است.( نگاه کنید بهدعای زبان بند قوی شیخ بهایی)

بیشتر بخوانید :

خواندن دعا برای رفتن به خواب دیگران

طلسم محبت سوزاندنی با فلفل سیاه

دعای مخصوص گرفتاری

20 تکنیک ساده برای شروع دوباره رابطه تمام شده

ذکر یا ودود برای حاجت

دعای جدایی با پیاز

مجموعه طلسم از راه دور

نذر برای استجابت دعا

دعای معجزه گر عشق

برای گشایش بخت سریع چه دعایی بخوانیم؟

 

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن