دعامحبوبیت

دعای محبت با پیاز

تا کنون در دعاجو مجموعه های متعددی از دعا برای جلب محبت معشوق ارائه گردیده است تا هر کس بنا به شرایطی که دارد از آن ها استفاده کند. در این مطلب می خواهیم به دعای محبت با پیاز بپردازیم. دعایی که نیاز به دسترسی مستقیم به معشوق دارد و در زمره دعاهای از راه دور محسوب نمی شود. علاوه بر دعای محبت با پیاز به معرفی چند دعای محبت خوراکی دیگر از جمله دعای محبت با سیر، دعای محبت روی شکر، دعای محبت با سرکه و دعای محبت با نمک و همینطور دعای جدایی با پیاز هم خواهیم پرداخت. فراموش نکنید این دعاها تنها برای امر حلال مورد استفاده هستند.

دعای محبت با پیاز

دعای محبت با پیاز که در زیر آمده است باعث رفع کدورت بین زن و شوهر خواهد شد اگر آن را به یک پیاز خام بخوانید و در غذای همسرتان بریزید. این دعا سریعا باعث دیوانه کردن محبوبتان می شود.

« عَلِیُّ بْنُ مُوسَى بْنِ طَاوُسٍ الْحُسَیْنِیُّ فِی کِتَابِ أَمَانِ الْأَخْطَارِ نَقْلًا مِنْ کِتَابِ الدُّعَاءِ لِسَعْدِ بْنِ عَبْدِ اللَّهِ بِإِسْنَادِهِ عَنْ زُرَارَةَ قَالَ قُلْتُ لِأَبِی عَبْدِ اللَّهِ ع عَلِّمْنِی دُعَاءً فَقَالَ إِنَّ أَفْضَلَ الدُّعَاءِ مَا جَرَى عَلَى لِسَانِکَ وَ نَقْلًا مِنْ کِتَابِ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ حَمَّادٍ الْأَنْصَارِیِّ بِإِسْنَادِهِ عَنْ أَبِی عَبْدِ اللَّهِ أَنَّهُ سَأَلَهُ سَائِلٌ أَنْ یُعَلِّمَهُ دُعَاءً فَقَالَ إِنَّ أَفْضَلَ الدُّعَاءِ مَا جَرَى عَلَى لِسَانِکَ »

دعای محبت با سیر

برای دعای محبت با سیر، دعایی که در زیر آمده است را به 10 حبه سیر و به هرکدام سه مرتبه بخوانید. سپس هر روز یک حبه از آن سیرها را در غذای مطلوب خود بریزید تا انشاالله اثر کند و باعث دلتنگی شدید وی گردد.

« يُحِبُّونَهُم كَحُبِّ الله وَ الذينَ امنوا اَشَدَّ حُبّاً لِلّه »

دعای محبت روی شکر

دعای محبت روی شکر نیز همچون دعای محبت با پیاز نیاز به دسترسی مستقیم به فرد مورد نظر دارد و به این صورت است که دعای محبت روی شکر که در زیر آمده است را 7 مرتبه به مقداری شکر خوانده و با آن شربت درست کنید و به خورد فرد مورد نظر دهید تا او را بیشتر از قبل بیقرار خود کنید.(همچنین نگاه کنید به دعا برای بیقراری شدید معشوق)

« زُیِّنَ لِلنَّاسِ حُبُّ الشَّهَوَاتِ مِنَ النِّسَاء وَالْبَنِینَ وَالْقَنَاطِیرِ الْمُقَنطَرَۀِ مِنَ الذَّهَبِ وَالْفِضَّۀِ وَالْخَیْلِ الْمُسَوَّمَۀِ وَالأَنْعَامِ وَالْحَرْثِ ذَلِکَ مَتَاعُ الْحَیَاۀِ الدُّنْیَا وَاللّهُ عِندَهُ الْمَآبِ حُسْنُ »

دعای محبت با سرکه

برای اجابت دعای محبت با سرکه ابتدا وضو گرفته و سپس با خلوص نیت دعای زیر را با سرکه روی پارچه ای تمیز نوشته و آن را در محلی مطمئن نگه داری کنید.(همچنین نگاه کنید به دعا برای عزیز شدن نزد شوهر)

« بسم الله الرحمن الرحیم وَمِنَ النَّاسِ مَن یَتَّخِذُ مِن دُونِ اللّهِ أَندَاداً یُحِبُّونَهُمْ کَحُبِّ اللّهِ وَالَّذِینَ آمَنُواْ أَشَدُّ حُبّاً لِّلّهِ وَلَوْ یَرَى الَّذِینَ ظَلَمُواْ إِذْ یَرَوْنَ الْعَذَابَ أَنَّ الْقُوَّهَ لِلّهِ جَمِیعاً وَأَنَّ اللّهَ شَدِیدُ الْعَذَابِ فَمَنْ خَافَ مِن مُّوصٍ جَنَفاً أَوْ إِثْماً فَأَصْلَحَ بَیْنَهُمْ فَلاَ إِثْمَ عَلَیْهِ إِنَّ اللّهَ غَفُورٌ رَّحِیمٌ . وَإِنِ امْرَأَهٌ خَافَتْ مِن بَعْلِهَا نُشُوزاً أَوْ إِعْرَاضاً فَلاَ جُنَاْحَ عَلَیْهِمَا أَن یُصْلِحَا بَیْنَهُمَا صُلْحاً وَالصُّلْحُ خَیْرٌ وَأُحْضِرَتِ الأَنفُسُ الشُّحَّ وَإِن تُحْسِنُواْ وَتَتَّقُواْ فَإِنَّ اللّهَ کَانَ بِمَا تَعْمَلُونَ خَبِیراً. وَإِنْ خِفْتُمْ شِقَاقَ بَیْنِهِمَا فَابْعَثُواْ حَکَماً مِّنْ أَهْلِهِ وَحَکَماً مِّنْ أَهْلِهَا إِن یُرِیدَا إِصْلاَحاً یُوَفِّقِ اللّهُ بَیْنَهُمَا إِنَّ اللّهَ کَانَ عَلِیماً خَبِیراً یَسْأَلُونَکَ عَنِ الأَنفَالِ قُلِ الأَنفَالُ لِلّهِ وَالرَّسُولِ فَاتَّقُواْ اللّهَ وَأَصْلِحُواْ ذَاتَ بِیْنِکُمْ وَأَطِیعُواْ اللّهَ وَرَسُولَهُ إِن کُنتُم مُّؤْمِنِینَ رَبَّنَا وَأَدْخِلْهُمْ جَنَّاتِ عَدْنٍ الَّتِی وَعَدتَّهُم وَمَن صَلَحَ مِنْ آبَائِهِمْ وَأَزْوَاجِهِمْ وذریتهم إِنَّکَ أَنتَ الْعَزِیزُ الْحَکِیمُ. »

دعای محبت با نمک

اگر به دنبال جلب محبت فوری معشوقتان هستید می توانید علاوه بر دعای محبت با پیاز از دعای محبت با نمک که در زیر آمده است نیز استفاده کنید. به این صورت که پس از نماز صبح نیت کرده و دعای زیر را به یک کیسه نمک بخوانید و از آن نمک در تهیه غذایی که یار از آن می خورد استفاده کنید.

« بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ. قُلْ أُوحِیَ إِلَیَّ أَنَّهُ اسْتَمَعَ نَفَرٌ مِّنَ الْجِنِّ فَقَالُوا إِنَّا سَمِعْنَا قُرْآنًا عَجَبًا. یَهْدِی إِلَى الرُّشْدِ فَآمَنَّا بِهِ وَلَن نُّشْرِکَ بِرَبِّنَا أَحَدًا. وَأَنَّهُ تَعَالَى جَدُّ رَبِّنَا مَا اتَّخَذَ صَاحِبَهً وَلَا وَلَدًا. وَأَنَّهُ کَانَ یَقُولُ سَفِیهُنَا عَلَى اللَّهِ شَطَطً. وَأَنَّا ظَنَنَّا أَن لَّن تَقُولَ الْإِنسُ وَالْجِنُّ عَلَى اللَّهِ کَذِبًا. وَأَنَّهُ کَانَ رِجَالٌ مِّنَ الْإِنسِ یَعُوذُونَ بِرِجَالٍ مِّنَ الْجِنِّ فَزَادُوهُمْ رَهَقًا. وَأَنَّهُمْ ظَنُّوا کَمَا ظَنَنتُمْ أَن لَّن یَبْعَثَ اللَّهُ أَحَدًا .وَأَنَّا لَمَسْنَا السَّمَاء فَوَجَدْنَاهَا مُلِئَتْ حَرَسًا شَدِیدًا وَشُهُبًا. وَأَنَّا کُنَّا نَقْعُدُ مِنْهَا مَقَاعِدَ لِلسَّمْعِ فَمَن یَسْتَمِعِ الْآنَ یَجِدْ لَهُ شِهَابًا رَّصَدًا. »

دعای جدایی با پیاز

گاه ممکن است شاهد رابطه ای حرام باشد که نیازمند جدایی است به همین دلیل در این مطلب در کنار دعای محبت با پیاز به معرفی یک دعای جدایی موثر نیز می پردازیم. اگر دو فرد رابطه ای حرام با یکدیگر داشته باشند دعای جدایی با پیاز را که در زیر آمده است هفت مرتبه به یک پیاز بخوانید و در غذای آن ها بریزید. اگر خداوند صلاح بداند دعا اثر خواهد کرد.(همچنین نگاه کنید به دعای فراموشی عشق)

« فَکَأَیِّنْ مِنْ قَرْیَهٍ أَهْلَکْنَاهَا وَهِیَ ظَالِمَهٌ فَهِیَ خَاوِیَهٌ عَلَى عُرُوشِهَا وَبِئْرٍ مُعَطَّلَهٍ وَقَصْرٍ مَشِیدٍ »

در این مطلب با عنوان دعای محبت با پیاز به معرفی انواع دعاهای محبت روی خوراکی ها پرداختیم. همانطور که گفته شد باید دقت کنید تمامی این دعاها در امر حلال خوانده شود و دسترسی به فرد مورد نظر نیز موجود باشد. چرا که اگر به وی دسترسی ندارید باید از مجموعه دعاهای محبت از راه دور استفاده کنید.
با وجود اینکه همه این دعاها از جمله دعای محبت با پیاز بسیار موثر و سریع الاجابه خواهند بود، اما نیاز است در این مسیر تنها به خواندن دعا بسنده نکرده و به دنبال راهی برای کسب مهارت های ارتباطی لازم با دیگران باشید تا با نحوه رفتار و گفتاری که دارید به شدت شیفته و مجذوبتان گردند.

در این راستا ما به شما تیمی مطمئن در زمینه آموزش جذب عشق به نام نوین بینش را معرفی خواهیم کرد که می توانید به شماره زیر در واتساپ به آن ها پیام ارسال کنید. (09306135008)
همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به وبسایت www.novinbinesh.com مراجعه کنید.

مطالب مرتبط:

دعای محبت سوزاندنی با روغن و شکر

دعای محبت بسیار قوی از راه دور

دعای بازگشت سریع غائب

دعای بازگشت معشوق کمتر از سه روز

دعای مرجانه برای بازگشت معشوق و ازدواج

طلسم محبت سوزاندنی روز دوشنبه

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن