جداییدعا

دعای جدایی با پیاز

دعاجو قصد دارد در این مطلب خود با عنوان دعای جدایی با پیاز به معرفی مجموعه دعاهای موثر در جدایی انداختن بین دو فرد حرام بپردازد. توجه داشته باشید از مجموعه دعای جدایی با پیاز فقط در مواردی استفاده کنید که ادامه رابطه به صلاح نیست. به عنوان مثال اگر دو فرد محرم به اشتباه وارد رابطه عاطفی شده اند و یا اگر خودتان در رابطه ای عاطفی هستید و حال تشخیص می دهید این رابطه به صلاح نیست و می خواهید بدون ناراحتی از هم جدا شوید. در مواردی که رابطه بی دردسر و بین افراد مناسب برقرار است از دعاهای جدایی استفاده نکنید چرا که نتیجه معکوس خواهد داد.

دعای جدایی با پیاز

برای ایجاد دلسردی بین دو فرد با رابطه حرام، دعای جدایی با پیاز که در زیر آمده است را 7 مرتبه به یک پیاز بخوانید و به خورد آن ها دهید. امید است که دعایتان استجابت شود و دل بریدن رخ دهد.(همچنین نگاه کنید به دعای محبت با پیاز)

« فَکَأَیِّنْ مِنْ قَرْیَهٍ أَهْلَکْنَاهَا وَهِیَ ظَالِمَهٌ فَهِیَ خَاوِیَهٌ عَلَى عُرُوشِهَا وَبِئْرٍ مُعَطَّلَهٍ وَقَصْرٍ مَشِیدٍ »

دعای سنگین برای جدایی

دعای سنگین برای جدایی هم در زیر مجموعه دعای جدایی با پیاز است با این تفاوت که بایستی هفت دانه نمک تهیه کنید و دعای زیر را به آن ها بخوانید سپس هر دانه را در آتش بیندازید. اگر خداوند متعال صلاح بداند دعای سنگین برای جدایی عمل خواهد کرد.

« یا الله یا الله یا الله یا الله یا الله یا الله یا الله أَوَلَمْ یَرَ الْإِنْسَانُ أَنَّا خَلَقْنَاهُ مِنْ نُطْفَةٍ فَإِذَا هُوَ خَصِیمٌ مُبِینٌ »

سریعترین دعای جدایی

اگر می خواهید خیلی سریع جدایی رخ دهد و عجله دارید می توانید از سریعترین دعای جدایی که در زیر آمده است استفاده کنید. این دعا را 40 مرتبه با هدف اتمام رابطه حرام بخوانید.

« وَأَلْقَیْنَا بَیْنَهُمُ الْعَدَاوَهَ وَالْبَغْضَاءَ إِلَى یَوْمِ الْقِیَامَهِفِی الْخَمْرِ وَالْمَیْسِرِ »

دعای جدایی با فلفل سیاه

برای ایجاد تفرقه بین دو فرد با رابطه ای حرام دعای جدایی با فلفل سیاه را می توانید به کار ببرید. به این صورت که 41 دانه فلفل سیاه برداشته و به هر کدام طلسم زیر را بخوانید و سپس آن ها در آتش بیندازید.(همچنین نگاه کنید به طلسم محبت فلفل سیاه)

« الوهح الوهح الوهح به نام فلان بن فلان علی حب فلانه بنت فلانه العجل العجل العجل الساعه الساعه الساعه الوحا الوحا الوحا علیکم یا ابا ابطین اسواس اسواس احضروا ف ل ا ن ب ن ف ل ا ن »

قویترین دعا برای جدایی

قویترین دعا برای جدایی را می توانید برای جدا شدن افرادی که رابطه شان حرام است بخوانید.

« بسم الله الرحمن الرحیم. الْحَاقَّةُ مَا الْحَاقَّةُ وَمَا أَدْرَاکَ مَا الْحَاقَّةُ. الْقَارِعَةُ مَا الْقَارِعَةُ وَمَا أَدْرَاکَ مَا الْقَارِعَةُ. إِذَا زُلْزِلَتِ الْأَرْضُ زِلْزَالَهَا وَأَخْرَجَتِ الْأَرْضُ أَثْقَالَهَا وَقَالَ الْإِنْسَانُ مَا لَهَا. عداوت فی الفلان بن فلان علی بغض فلان بن فلان »

دعای یهودی برای جدایی

اگر زن و مردی به حرام به یکدیگر علاقه پیدا کرده اند می توانید از دعای زیر برای ایجاد دلسردی بین آن ها استفاده کنید. به این صورت که دعای یهودی برای جدایی را 7 مرتبه به یک لیوان آب بخوانید و به هر دو بدهید تا از آن آب بخورند. اگر به یک نفرشان هم آب دهید ایرادی ندارد.(همچنین نگاه کنید به طلسم محبت یهودی)

« اللهم فرقت بین فلان زاده فلان علی بغض و کدورة فلان زاده فلان. کما فرقت بین الماء و النار فرقت بین الکفر و الایمان فرقت بین الیهود و النصاری. بحق هذه الایة وَجَعَلْنَا مِنْ بَیْنِ أَیْدِیهِمْ سَدًّا وَمِنْ خَلْفِهِمْ سَدًّا فَأَغْشَیْنَاهُمْ فَهُمْ لَا یُبْصِرُونَ »

دعای جدایی با گندم

اگر قصد جدایی افتادن میان دو نفر با رابطه حرام را دارید می توانید از دعای جدایی با گندم استفاده کنید.
به این صورت که 301 دانه گندم آماده کنید و بر هر دانه یک مرتبه سوره فیل را بخوانید. پس از خواندن هر بار سوره فیل، بگویید جدا کردم فلانی را که فرزند فلانی است (اسم شخص را با اسم مادرش زمزمه کنید) از فلانی که فرزند فلانی است. (اسم شخص دیگر را همراه با نام مادرش بگویید.) سپس این گندم‌ها را به یک مرغ زردرنگ بدهید تا بخورد. پس از آن دعای جدایی با گندم اثر خواهد کرد.(همچنین نگاه کنید به دعای مخصوص رفع گرفتاری)

همان گونه که ملاحظه کردید سعی کردیم در مطلب دعای جدایی با پیاز انواع مختلف دعای جدایی را معرفی کنیم. مجدد تاکید می شود که از این دعاها تنها در مواردی که رابطه دو فرد حرام است استفاده کنید و از روی کینه برای ایجاد دشمنی بین زن و شوهر استفاده نکنید زیرا تبعات بدی به همراه خواهد داشت.

مطالب مرتبط:

دعای فراموشی عشق

دعای برگشت زن طلاق گرفته

دعای بازگشت معشوق از راه دور

دعا به زبان انگلیسی – Islamic dua in English

نذر برای اجابت دعا

دعای زبان بند صم بکم

دعای قوی آشتی زن و شوهر

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن