بازگشت معشوقدعا

سوره یس برای رسیدن به معشوق

اگر به دنبال یک دعای قرآنی برای رسیدن به معشوق و یا بازگشت آن هستید سوره یس در این راستا بسیار مجرب می باشد. درواقع سوره یس به قلب قرآن نیز معروف است و در بسیاری موارد افراد برای رسیدن به حاجات خود این سوره مبارک را تلاوت می کنند. دعاجو در این مطلب قصد دارد به مجموعه ای کامل از دعا در زمینه رسیدن به معشوق از جمله با نذر سوره یس بپردازد. علاوه بر سوره یس برای رسیدن به معشوق، به معرفی سوره یس برای بازگشت معشوق پس از جدایی، سوره طه برای رسیدن به معشوق، ذکر یا لطیف برای رسیدن به معشوق، ختم برای رسیدن به معشوق، سوره یس برای بهبود وضع مالی، سوره یس برای جلب محبت معشوق و سوره یس برای جلب محبت شوهر نیز خواهیم پرداخت.

سوره یس برای رسیدن به معشوق- بار اول

اگر معشوقی دارید که می خواهید به وی برسید و با او ازدواج کنید (امر حلال باشد) می توانید از سوره یس برای رسیدن به معشوق استفاده کنید به این صورت که به نیت حاجت وضو گرفته و رو به قبله با حضور قلب صد بار صلوات بفرستید. سپس شروع به خواندن سوره یس نمایید و حاجت خود را در سه جا به خاطر بگذارنید و از خداوند بخواهید یکی بعد از امام مبین آیه ۱۲ و دیگری بعد از کل فی فلک یسبحون آیه ۴۱ و سومی بعد از سلام قولا من رب رحیم آیه ۵۹.

سوره یس برای بازگشت معشوق

اگر بین شما و محبوب دلتان فاصله و جدایی افتاده است و به دنبال بازگشت معشوق کمتر از سه روز هستید می توانید از سوره یس برای بازگشت معشوق استفاده کنید. به این صورت که این سوره مبارک را 40 مرتبه به نیت برگشت معشوق تلاوت کنید تا با رفع کدورت بازگشت وی محقق گردد.

سوره طه برای رسیدن به معشوق

سوره طه برای رسیدن به معشوق نیز همچون سوره یس بسیار مجرب است. آیات زیر از سوره مبارک طه را تلاوت کنید تا خیلی سریع باعث دلتنگ شدن معشوق شوید.

« وَلَا تَمُدَّنَّ عَیْنَیْکَ إِلَى مَا مَتَّعْنَا بِهِ أَزْوَاجًا مِّنْهُمْ زَهْرَةَ الْحَیَاةِ الدُّنیَا لِنَفْتِنَهُمْ فِیهِ وَرِزْقُ رَبِّکَ خَیْرٌ وَأَبْقَى. وَأْمُرْ أَهْلَکَ بِالصَّلَاةِ وَاصْطَبِرْ عَلَیْهَا لَا نَسْأَلُکَ رِزْقًا نَّحْنُ نَرْزُقُکَ وَالْعَاقِبَةُ لِلتَّقْوَى »

ذکر یا لطیف برای رسیدن به معشوق

از جمله اذکاری که برای رسیدن به معشوق توصیه شده است ذکر مقدس « یا لطیف » می باشد. به این صورت که صبح هنگام بعد از نماز واجب 110 مرتبه با خلوص نیت این ذکر را تکرار کنید. ذکر یا لطیف همراه با سوره یس برای رسیدن به معشوق همانند معجزه عمل خواهد کرد. (همچنین نگاه کنید به ذکر یاودود برای بازگشت معشوق)

ختم برای رسیدن به معشوق

علاوه بر سوره یس برای رسیدن به معشوق می توانید از ختم برای رسیدن به معشوق نیز بهره بگیرید. به این صورت که آیه ی 89 از سوره مبارک انبیا که در زیر آمده است را به مدت 40 روز بعد از هر نماز یومیه 7 مرتبه قرائت کنید. امید است که خداوند بلند مرتبه صلاح بداند و بعد از 40 روز به خواسته خود که همان رسیدن به معشوق می باشد، برسید.(همچنین نگاه کنید به دعای معجزه گر عشق)

« وَزَکَرِیَّا إِذْ نَادَىٰ رَبَّهُ رَبِّ لَا تَذَرْنِی فَرْدًا وَأَنْتَ خَیْرُ الْوَارِثِینَ »

سوره یس برای بهبود وضع مالی

علاوه بر اینکه سوره یس به عنوان دعای قرآنی برای رسیدن به معشوق به کار می رود، تلاوت آیه ی 68 این سوره با 100 مرتبه تکرار نیز برای رفع فقر و نداری توصیه شده است.

سوره یس برای جلب محبت معشوق

اگر به معشوق خود دسترسی دارید می توانید از سوره یس برای جلب محبت معشوق نیز بهره ببرید. به این صورت که آیه ی زیر را 83 مرتبه به خرما بخوانید و سپس آن را به خورد فرد مورد نظر دهید تا باعث بیقراری شدید وی شوید.

« وَذَلَّلْنَاهَا لَهُمْ فَمِنْهَا رَکُوبُهُمْ وَمِنْهَا یَأْکُلُونَ »

سوره یس برای جلب محبت شوهر

علاوه بر اینکه از فضیلت سوره یس برای رسیدن به معشوق (امر حلال) بسیار گفته شده است، در روایات زیادی از بزرگان آمده است که تلاوت آیات 55 تا 57 این سوره مبارک توسط خانم ها باعث افزایش محبت شوهر و عزیز شدن می گردد. (همچنین نگاه کنید به سوره یس برای محبت زن و شوهر)

همانطور که ملاحظه کردید در این مطلب از دعاجو به معرفی سوره یس برای رسیدن به معشوق و سایر دعاها در این زمینه پرداختیم تا بتوانید به مطلوب خود برای اولین بار یا حتی پس از جدایی برسید و ازدواج صورت گیرد. فراموش نکنید تمام این دعاها تنها در امور حلال استفاده گردند.
اما همانگونه که همه عزیزان می دانند خداوند متعال به بنده اش می فرماید: از تو حرکت، از من برکت. پس خواندن دعا زمانی موثر خواهد بود و مورد قبول درگاه حق قرار می گیرد که خودتان نیز برای دستیابی به هدف تلاش کنید و به دنبال کسب مهارت های لازم برای جذب عشق باشید. در این راستا ما به شما عزیزان تیم نوین بینش را معرفی می کنیم که می تواند به صورت کامل تمامی تکنیک ها و مهارت های لازم برای رسیدن به معشوق و ازدواج را آموزش دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید وارد سایت www.novinbinesh.com شوید.

مطالب مرتبط:

چه دعایی بخوانیم تا به معشوق خود برسیم

معجزه ای برای بازگشت معشوق

طلسم محبت سوزاندنی روز دوشنبه

ذکر برای ازدواج با معشوق

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن