ازدواجبازگشت معشوقطلسممحبوبیت

طلسم احضار فوری معشوق با یخ

دعاجو در این مطلب به مطالعه طلسم احضار فوری معشوق با یخ می پردازد. طلسم احضار فوری معشوق با یخ مخصوص کسانی است که می خواهند فردی را نزد خود باز گردانند به زبانه ساده تر، از طلسم احضار فوری معشوق با یخ برای کسانی که تا به حال به شما ابراز علاقه نکردند نمی شود استفاده کرد. طلسم احضار فوری معشوق با یخ بعد از اجرا و گرفتن نتیجه همچنان به فعالیت خود ادامه میدهد. در حقیقت طلسم احضار فوری معشوق با یخ ادامه دار بوده و در زندگی مشترک پیش روی شما نقش مستحکم کردن روابط را بعد از اخضار فوری معشوق ایفا می کند.لازم به ذکر است که طلسم احضار فوری معشوق با یخ نقش مکمل بر بسیار ی از طلسم های دیگر را ایفا می کند که در هر کدام از طلسم هایی که در این مطلب به آنها اشاره شده به توضیحی در این مورد پرداخته ایم.

از انواع طلسم های که در رابطه با طلسم احضار فوری معشوق با یخ می شود به آنها اشاره کرد و در ادامه این مطلب به آنها پرداخته شده است عبارتند از:

  1. طلسم نعل احضار معشوق
  2. دعای احضار فوری معشوق
  3. برگرداندن معشوق با موکل
  4. طلسم احضار شخص
  5. طلسم محبت سوزاندنی فوری
  6. طلسم احضار محبت از فاصله دور
  7. طلسم عشق فوری
  8. طلسم محبت سوزاندنی با فلفل سیاه

طلسم احضار فوری معشوق با یخ

برای اینکه معشوق فورا به سمت شما بازگردد می توانید از طلسم احضار فوری معشوق با یخ استفاده کنید. به این صورت که عکس معشوق را درون پارچه ای تمیز قرار داده و آن را درون پلاستیک گذارید سپس تا یک هفته هر روز این بسته را روی یخ قرار داده و 30 مرتبه طلسم زیر را به آن بخوانید. امید است که با صلاح دید پروردگار معجزه ی بازگشت معشوق هرچه سریع تر رخ دهد و طلسم احضار فوری معشوق موثر واقع گردد.( اگر تمایل دارید طلسمی برای تبدیل عشق یک طرفه به دو طرفه داشته باشید یا با فرستادن طلسم از راه اس ام اس یا نامه عشق یک طرفه خود متقابلاً دو طرفه کنید نگاه کنید به دعا برای تبدیل عشق یک طرفه به دو طرفه ) ( نگاه کنید به دعای زبان بند ) (نگاه کنید به طلسم بازگشت معشوق صبی)

« اهلش مهلش تکلمش / فلان زاییده فلان / به ماثور به ماثور اهلش مهلش تکلمش »

طلسم نعل احضار معشوق

بسیار کار آمده است و بهره ها دارد. یک نعل واقعی فراهم کرده آن را بر چهار قسمت خط کشی کنید و در هر قسمت بعد از خواندن 1000 صلوات سه نقطه امتداد هم بگذارید به طوری که چهار روز به طول انجامد. طلسم را روز چهارم بر آتشی در حیاط خانه بیندازید .باشد که بعد از احضار معشوق اینبار با رفتار و محبت متقابل به وی او را از دست ندهید. انواع طلسم نعل احضار معشوق و طلسم احضار فوری معشوق با یخ هر دو جزو طلسم های مکمل هستند و قدرت و ماندگاری طلسم های دیگر را افزایش می دهند.(نگاه کنید به طلسم رفتن به خواب معشوق)

طلسم احضار محبت از فاصله دور

برای کسب محبت فرد مورد نظر می توانید طلسم احضار محبت از راه دور را که در زیر آمده است 7 مرتبه بخوانید و او را شیفته خود کنید. به نحوی که از راه دور محبت وی به شما جلب گردد. گذشتگان معوملاً بعد از طلسم احضار محبت ا زفاصله دور طلسم احضار فوری معشوق با یخ را پیشنهاد می دانند.( نگاه کنید به دعا مخصوص ازدواج فوق العاده محشر)

« یا ایها الملاء ایکم یأتینی بعرشها قبل ان یأتونی مسلمین قال عفریت من الجن انا اتیک به قبل ان تقوم من مقامک وانی علیه لقوی امین »

طلسم احضار شخص

برای بهتر اثر کردن طلسم احضار محبت از فاصله دور می توانید طلسم احضار شخص را بعد از آن استفاده کنید تا هر چه سریع تر محبوب نزد شما برگردد. طلسم احضار شخص که در زیر آمده است را 40 مرتبه بخوانید.طلسم احضار فوری معشوق با یخ باعث متصل شدن آن دو طلسم شده و هر سه با هم بسیار قوی پاسخ می دهند.( نگاه کنید به برگرداندن معشوق با موکل)

« يا َمعشَرَ الجِنِّ وَ اَلاِنسِ اِنَ استَطعتِمُ اَن تَنفَذوا مِن اَقطارِ السَمواتِ وَ الاَرضُ فَانفَذوا لا تَنفَذون اِلّا بِسُلطان . لسان فلان بن فلان علی حب فلان بن فلان »

طلسم احضار فوری معشوق

اگر می خواهید هر چه سریع تر معشوق را نزد خود احضار کنید ، از طلسم احضار فوری معشوق استفاده کنید به این صورت که این طلسم را 70 بار بر مشت خود بخوانید و در چهار جهت فوت کنید.استفاده از طلسم احضار فوری معشوق با یخ بعد از اجرای طلسم احضار فوری معشوق نقش مکمل را ایفا می کند. (نگاه کنید به قویترین طلسم محبت دنیا که در اسرار انگیز ترین طلسم های محبت به آن پرداخته ایم)

« تبت یدا ابی لهب و تب ما اغنی عنه ماله و ما کسب سیصلی نارا ذات لهب (به اسم فلان بن فلان) حتی لا یکون صبر و لا قرار و لا اکل و لا نیام لمحبه (فلان بن فلان) و امراته حماله الحطب فی جیدها حبل من مسد »

طلسم محبت سوزاندنی با فلفل سیاه

طلسم محبت سوزاندنی با فلفل سیاه را در صفحه ای اختصاصی به همین نام و همچنین در مطالب صفحه طلسم محبت سوزاندنی سریع الاثر ذکر کرده ایم که شما عزیزان را به مطالعه آن صفحات دعوت می کنیم. در جدول طبقه بندی انواع طلسم، (طلسم محبت سوزاندنی با فلفل سیاه) با (طلسم محبت سوزاندنی از راه دور) در یک سطح قرار دارند.طلسم احضار فوری معشوق با یخ اگر بلافاصله بعد از طلسم محبت سوزاندنی با فلفل سیاه استفاده شود این طلسم را بسیر پایدار تر می کند.

طلسم عشق فوری از راه دور

برای ایجاد عاشق کردن فرد از راه دور باید طلسم عشق فوری از راه دور که در زیر آمده است را روی کاغذی سفید نوشته و از روی آن 7 مرتبه بخوانید و سپس کاغذ را در آب روان بیندازید.برای قدرتمند تر کردن طلسم عشق از راه دور باید طلسم احضار فوری معشوق با یخ را 2 روز بعد از اجرای طلسم مذکور استفاده کرد. (نگاه کنید به طلسم عشق از راه دور)

« وَ مِنَ النَّاسِ مَن یَتَّخِذُ مِن دُونِ اللّهِ أَندَاداً یُحِبُّونَهُمْ کَحُبِّ اللّهِ وَالَّذِینَ آمَنُواْ أَشَدُّ حُبّاً لِّلّهِ وَ لَوْ یَرَى الَّذِینَ ظَلَمُواْ إِذْ یَرَوْنَ الْعَذَابَ أَنَّ الْقُوَّهَ لِلّهِ جَمِیعاً وَأَنَّ اللّهَ شَدِیدُ الْعَذَابِ فَمَنْ خَافَ مِن مُّوصٍ جَنَفاً أَوْ إِثْماً فَأَصْلَحَ بَیْنَهُمْ فَلاَ إِثْمَ عَلَیْهِ إِنَّ اللّهَ غَفُورٌ رَّحِیمٌ . وَ إِنِ امْرَأَهٌ خَافَتْ مِن بَعْلِهَا نُشُوزاً أَوْ إِعْرَاضاً فَلاَ جُنَاْحَ عَلَیْهِمَا أَن یُصْلِحَا بَیْنَهُمَا صُلْحاً وَالصُّلْحُ خَیْرٌ وَأُحْضِرَتِ الأَنفُسُ الشُّحَّ وَ إِن تُحْسِنُواْ وَ تَتَّقُواْ فَإِنَّ اللّهَ کَانَ بِمَا تَعْمَلُونَ خَبِیراً. وَ إِنْ خِفْتُمْ شِقَاقَ بَیْنِهِمَا فَابْعَثُواْ حَکَماً مِّنْ أَهْلِهِ وَ حَکَماً مِّنْ أَهْلِهَا إِن یُرِیدَا إِصْلاَحاً یُوَفِّقِ اللّهُ بَیْنَهُمَا إِنَّ اللّهَ کَانَ عَلِیماً خَبِیراً یَسْأَلُونَکَ عَنِ الأَنفَالِ قُلِ الأَنفَالُ لِلّهِ وَ الرَّسُولِ فَاتَّقُواْ اللّهَ وَ أَصْلِحُواْ ذَاتَ بِیْنِکُمْ وَ أَطِیعُواْ اللّهَ وَرَسُولَهُ إِن کُنتُم مُّؤْمِنِینَ رَبَّنَا وَ أَدْخِلْهُمْ جَنَّاتِ عَدْنٍ الَّتِی وَعَدتَّهُم وَمَن صَلَحَ مِنْ آبَائِهِمْ وَأَزْوَاجِهِمْ و ذریتهم إِنَّکَ أَنتَ الْعَزِیزُ الْحَکِیمُ اللهم بحق هذه الآیات الشریفه 

طلسم محبت سوزاندنی فوری

از قویترین طلسم های محبت باستانی دنیا می توان به طلسم محبت سوزاندنی فوری اشاره کرد که بسیار قوی و نتیجه بخش بوده است. افتادن فوری معشوق به پای شما برای ازدواج از معروف ترین دستاورد های طلسم محبت سوزاندی فوری می باشد. اگر ازدواج کرده باشید طلسم محبت سوزاندنی فوری رابطه بین شما را به شدت عاشقانه و پایدار میکند به طوری که  خوشبختی واقعی را تجربه کنید. از ابتدا تا انتهای اجرای طلسم محبت سوزاندنی فوری که از قویترین طلسم های محبت دنیا می باشد باید کمتر از سه روز طول بکشد. متخصصین علومه غریبه از زمان باستان تا کنون طلسم محبت اتشی قوی را هم تراز با طلسم محبت سوزاندنی فوری می دانستند.طلسم محبت سوزاندنی فوری بر طلسم اتشی چیره است(نگاه کنید به طلسم محبت سوزاندنی سریع الاثر)

ابتدا پرنده یا چهار پایی را به نیت سیر کردن فقرا قربانی کنید و گوشت آن را به مستمندان دهید. به غیر از استخوان ران پای راست حیوانی که نظر کردید هیچ قسمتی را نزد خود نگاه ندارید. استخوان ران را روی آتش چنان حرارت دهد که قسمتی از آن ذغال شود. با ذغال روی کاغذی بدون خط طلسم محبت سوزاندنی فوری را که در زیر آمده بنویسید. طلسم محبت باستانی را در ظرفی فلزی قرار داده و روی آتش بگذارید آتشی که فقط با سوختن چوب خشک به وجود آمده باشد . خاکستری که در ظرف فلزی پدیدار شده است را چهار سوی بیرون خانه در هوا و بعد از گفتن نام معشوقتان فوت کنید.طلسم محبت سوزاندنی فوری از معدود طلسم های است که طلسم احضار فوری معشوق با یخ مکمل آن نبوده و به تنهایی بسیار قدرت دارد.

 

طلسم محبت سوزاندنی فوری

 

برگرداندن معشوق با موکل

برای برگرداندن معشوق با موکل و جلب محبت محبوب مورد نظر توصیه شده است که دعای برگرداندن معشوق با موکل که در زیر آمده است را به مدت 4 روز و هربار  100 مرتبه قرائت کرده و به آب پاک بخوانید. سپس آبی که به آن دعای برگرداندن معشوق با موکل را خوانده اید به خود فرد مورد نظر دهید. امید است که با عنایت خداوند بازگشت فوری معشوق میسر گردد. بهتر است طلسم احضار فوری معشوق با یخ را 4 روز قبل از خواندن دعای برگرداندن معشوق با موکل اجرا کنید (نگاه کنید به مطلب برگرداندن معشوق به موکل)

« وَأَلْقَیْتُ عَلَیْکَ مَحَبَّهً مِنِّی وَلِتُصْنَعَ عَلَى عَیْنِی إِذْ تَمْشِی أُخْتُکَ فَتَقُولُ هَلْ أَدُلُّکُمْ عَلَى مَنْ یَکْفُلُهُ فَرَجَعْنَاکَ إِلَى أُمِّکَ کَیْ تَقَرَّ عَیْنُهَا وَلَا تَحْزَنَ وَقَتَلْتَ نَفْسًا فَنَجَّیْنَاکَ مِنَ الْغَمِّ وَفَتَنَّاکَ فُتُونًا زُیِّنَ لِلنَّاسِ حُبُّ الشَّهَوَاتِ مِنَ النِّسَاءِ وَالْبَنِینَ وَالْقَنَاطِیرِ الْمُقَنْطَرَهِ مِنَ الذَّهَبِ وَالْفِضَّهِ وَالْخَیْلِ الْمُسَوَّمَهِ وَالْأَنْعَامِ وَالْحَرْثِ ذَلِکَ مَتَاعُ الْحَیَاهِ الدُّنْیَا وَاللَّهُ عِنْدَهُ حُسْنُ الْمَآبِ قَدْ شَغَفَهَا حُبًّا إِنَّا لَنَرَاهَا فِی ضَلَالٍ مُبِینٍ فَإِذَا عَزَمْتَ فَتَوَکَّلْ عَلَى اللَّهِ إِنَّ اللَّهَ یُحِبُّ الْمُتَوَکِّلِینَ یُحِبُّهُمْ وَیُحِبُّونَهُ أَذِلَّهٍ عَلَى الْمُؤْمِنِینَ أَعِزَّهٍ عَلَى الْکَافِرِینَ

بیشتر بخوانید :

20 تکنیک ساده برای شروع دوباره رابطه تمام شده

ذکر یا ودود برای حاجت

دعای محبت با پیاز

ذکر یا ودود برای محبت

دعای مخصوص گرفتاری

دعای رفع کدروت بین زن و شوهر

مجموعه طلسم از راه دور

مجرب ترین دعای آشتی فوری بین افراد

 1021 بار ذکر یا ودود

نذر برای استجابت دعا

استجابت قطعی دعا برای ازدواج 

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن