طلسممحبوبیت

طلسم احضار محبت از فاصله دور

اگر براستی عاشق کسی هستید و تمایل دارید با وی برای همیشه زندگی کنید باید با دقت به مطالعه این صفحه بپردازید. طلسم احضار محبت از فاصله دور که در این صفحه به توضیح کامل آن می پردازیم شامل طلسم محبت سوزاندنی از راه دور، قویترین طلسم محبت از راه دور، طلسم احضار شخص، طلسم احضار فوری معشوق، طلسم محبت اتشی قوی،  می باشد. (توجه شما را به مطالعه طلسم محبت سوزاندنی فوری و قویترین طلسم محبت هندی که در مطلبی تحت عنوان قویترین طلسم محبت دنیا آمده است جلب می کنیم)

طلسم احضار محبت از فاصله دور

برای کسب محبت فرد مورد نظر می توانید طلسم احضار محبت از راه دور را که در زیر آمده است 7 مرتبه بخوانید و او را شیفته خود کنید. به نحوی که از راه دور محبت وی به شما جلب گردد.( نگاه کنید به دعا مخصوص ازدواج فوق العاده محشر)( نگاه کنید به دعای زبان بند قوی شیخ بهایی )

« یا ایها الملاء ایکم یأتینی بعرشها قبل ان یأتونی مسلمین قال عفریت من الجن انا اتیک به قبل ان تقوم من مقامک وانی علیه لقوی امین »

( برای آشنایی با قدرت و انرژی سنگ ها نگاه کنید بهسنگ مهرومحبت و سنگ ماه تولد)

طلسم محبت سوزاندنی از راه دور

این قسمت از طلسم احضار محبت از فاصله دور به طلسم محبت سوزاندنی از راه دور می پردازد. طلسم محبت سوزاندنی از راه دور که در زیر آمده از کهن ترین طلسم های باستانی است و فقط جهت در دل معشوق نشستن استفاده می شود. به دلیل اینکه ایرانیان کهن بسیار باحیا بودن حتی در رویاهای خود نیز به آرزوهای حلال می اندیشیدند. ( نگاه کنید به دعا برای آشتی بین زن و شوهر لجباز ) (نگاه کنید به طلسم رفتن به خواب معشوق)

متن زیر را با سرمه بر روی سنگی صاف بنویسید و در شعله گاز بگذارید تا سرخ شود. بعد از سرد شدن سنگ آن را در زیر تخت خواب خود بگذارید. توجه داشته باشید که اگر کمتر از 6 ماه بعد با فرد مورد نظر ازدواج کردید باید سنگ را از محل خود خارج کرده و در خاک دفن کنید. (با رفتن به صفحه طلسم عشق فوری از مطالب مربوط به طلسم عشق فوری از راه نزدیک دیدن فرمایید)

طلسم محبت سوزاندنی از راه دور

 قویترین طلسم محبت از راه دور

در ادامه طلسم احضار محبت از فاصله دور، قویترین طلسم محبت از راه دور را برای این قسمت از مطالب خود در نظر گرفته ایم. قویترین طلسم محبت (عشق) از راه دور به وسیله اشک چشم فعال می شود و تاثیر آن بر فرد مقابل در کمتر از یک ماه آشکار خواهد شد. (نگاه کنید به بهترین دعای محبت- فوری و موثر)

دعای زیر را هنگام تاریک شدن هوا بر ساعد دست چپ خود با آب شکر بنویسید. قبل از خواب به فرد مورد نظر فکر کنید و اشک بریزید. اگر زمانی که بیدار شدید دست بر ساعد خود کشیدید و دیگر چسبناک نبود، قویترین طلسم محبت از راه دور را با موفقیت اجرا کردید. برای اطلاعات بیشتر به صفحه قویترین طلسم محبت از راه دور بروید.

توصیه می شود قبل از اجرای طلسم فرد مورد نظر را خوب بشناسید چرا که بعد از اجرای این طلسم قوی به ندرت می شود طلسم را شکست و شاید تا آخر عمر مجبور به  زندگی با فرد مورد نظر خود شوید. نکته قابل توجه در خصوص قویترین طلسم باستانی عشق و محبت از راه دور این است که در شب نوشتن متن زیر روی ساعد خود هر چقدر بیشتر اشک بریزید قویترین طلسم محبت از راه دور، قدرت مند تر می شود. (نگاه کنید به قوی ترین دعای جلب محبت شوهر)

قویترین طلسم محبت از راه دور باستانی

طلسم احضار شخص

برای بهتر اثر کردن طلسم احضار محبت از فاصله دور می توانید طلسم احضار شخص را بعد از آن استفاده کنید تا هر چه سریع تر محبوب نزد شما برگردد. طلسم احضار شخص که در زیر آمده است را 40 مرتبه بخوانید.( نگاه کنید به برگرداندن معشوق با موکل)

« يا َمعشَرَ الجِنِّ وَ اَلاِنسِ اِنَ استَطعتِمُ اَن تَنفَذوا مِن اَقطارِ السَمواتِ وَ الاَرضُ فَانفَذوا لا تَنفَذون اِلّا بِسُلطان . لسان فلان بن فلان علی حب فلان بن فلان »

طلسم احضار فوری معشوق

اگر می خواهید هر چه سریع تر معشوق را نزد خود احضار کنید ، از طلسم احضار فوری معشوق استفاده کنید به این صورت که این طلسم را 70 بار بر مشت خود بخوانید و در چهار جهت فوت کنید. (نگاه کنید به طلسم احضار فوری معشوق با یخ که در صفحه طلسم بازگشت معشوق صبی به آن پرداخته ایم)

« تبت یدا ابی لهب و تب ما اغنی عنه ماله و ما کسب سیصلی نارا ذات لهب (به اسم فلان بن فلان) حتی لا یکون صبر و لا قرار و لا اکل و لا نیام لمحبه (فلان بن فلان) و امراته حماله الحطب فی جیدها حبل من مسد

طلسم محبت اتشی قوی

طلسم محبت اتشی قوی که در زیر آمده است را باید روی کاغذی بدون خط بنویسید و به معشوق خود داده و به وی بگویید که آن را در داخل آتش بیندازد .آتش باید بر چهار پایه ای یا حتی روی اجاق گاز باشد، تنها شرط اجرای موفق این طلسم آن است که نباید آتش روی زمین باشد. قویترین طلسم محبت دنیا که در زمان اشکانیان بسیار کاربردی بوده همین طلسم محبت اتشی قوی است .اگر تمایل به داشتن ابزاری برای تسلط بر ارواح تمام حیوانات و اشیاء دارید و مایلید آن ابراز را برای دست یابی به عشقتان بکار ببرید؟ در این صورت پیشنهاد می کنیم از صفحه قویترین طلسم محبت هندی دیدن فرمایید.

طلسم محبت آتشی فوری

بیشتر بخوانید :

خواندن دعا برای رفتن به خواب دیگران

طلسم محبت سوزاندنی با فلفل سیاه

دعای مخصوص گرفتاری

20 تکنیک ساده برای شروع دوباره رابطه تمام شده

دعای جدایی با پیاز

ذکر یا ودود برای محبت

دعای رفع کدروت بین زن و شوهر

مجموعه طلسم از راه دور

مجرب ترین دعای آشتی فوری بین افراد

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن