طلسممحبوبیت

طلسم نعل احضار معشوق

همان طور که می دانید طلسم نعل احضار معشوق هم در بین ثروتمندان مرسوم بوده هم در بین رعایا. طلسم نعل به تنهایی در تمام جهان از جمله ایران باستان آورنده خوش شانسی و آرامش بوده و است . طلسم نعل احضار معشوق شما را در مرحله ای قرار می دهد که معشوق شما احساس کند بزرگ ترین شانس زندگیش دیدار شما بوده است. اکثر مواقع بعد از اجرای طلسم نعل احضار معشوق زمانی که معشوق شما به پای شما می افتد بسیار مضطرب و دست پاچه است و اگر شما وی را به آرامش دعوت کنید این طلسم همیشگی خواهد ماند.

طلسم نعل احضار معشوق و انواع مطالب مرتبط با آن را که در این مطلب خواهید کرد عبارتند از:

  1. طلسم نعل احضار معشوق
  2. تاثیر طلسم نعل
  3. نعل اسب برای بیقراری معشوق
  4. دعای نعل اسب برای بازگشت معشوق
  5. قدرت طلسم نعل اسب
  6. خواص طلسم نعل اسب
  7. روش سوزاندن نعل اسب
  8. طلسم احضار فوری معشوق با یخ
  9. جادوی سیاه برای بیقراری معشوق

( برای آشنایی با قدرت و انرژی سنگ ها نگاه کنید بهسنگ مهرومحبت و سنگ ماه تولد)

طلسم نعل احضار معشوق

در طلسم نعل احضار معشوق باید از نعل آهنی سوراخ دار استفاده شود. نعلی که برای طلسم نعل احضار معشوق در نظر دارید بهتر است زیر پای راست اسب ماده کار کرده باشد. بسیار کار آمده است و بهره ها دارد. یک نعل واقعی فراهم کرده آن را بر چهار قسمت خط کشی کنید و در هر قسمت بعد از خواندن 1000 صلوات سه نقطه امتداد هم بگذارید به طوری که چهار روز به طول انجامد. طلسم را روز چهارم بر آتشی در حیاط خانه بیندازید .باشد که بعد از احضار معشوق اینبار با رفتار و محبت متقابل به وی او را از دست ندهید. طلسم نعل احضار معشوق و طلسم احضار فوری معشوق با یخ هر دو جزو طلسم های مکمل هستند و قدرت و ماندگاری طلسم های دیگر را نیز افزایش می دهند.( نگاه کنید به دعای زبان بند ) (نگاه کنید به طلسم محبت سوزاندنی با فلفل سیاه)

تاثیر طلسم نعل

تاثیر طلسم نعل از باز گشت معشوق گرفته تا خوش شانسی در خرید مال و رسیدن کاروان به مقصد بسیار کار آمده بوده است. تاثیر طلسم نعل بر آب و هوا برای حاصلخیزی مزرعه شدیداً توصیه شده است. تاثیر طلسم نعل بر طلسم های دیگر مکمل است.تاثیر طلسم نعل برای پسر دارد شدن بسیار مجرب است. از تاثیر طلسم نعل بر دام و طیور می توان به در امان ماندن از بیماری ها اشاره کرد. تاثیر طلسم نعل احضار معشوق در بیقراری به و به پای طلسم  کننده افتادن بسیار دیده شده.(نگاه کنید به برگرداندن معشوق با موکل)

نعل اسب برای بیقراری معشوق

استفاده از نعل اسب برای بیقراری معشوق همان طور که در طلسم نعل احضار معشوق گفته شد بکار می رود. زمانی که طلسم نعل احضار معشوق را اجرا کردید معشوق عطش فراوانی برای شما احساس می کند.وجود نعل اسب برای بیقراری معشوق وی را در سطحی از بیقراری قرار می دهد که به حضور شما می شتابد.(نگاه کنید به ده دعای بازگشت معشوق)

دعای نعل اسب برای بیقراری معشوق

ذکر صلوات بر نعل اسب بسیار کار گشاست. بعد از نماز صبح 300 صلوات خوانده نام معشوق را آوردن و بر نعل اسب بدمید و نعل اسب را در آتش بیندازید. دعای نعل اسب برای بیقراری معشوق که ذکر شد کمتر از 24 ساعت نتیجه می دهد مدت ماندگاریش 24 ساعت است. از ویژگی های دیگر دعای نعل اسب برای بیقراری معشوق اجزه دفعات تکرار در ماه می باشد. دعای نعل است برای بیقراری معشوق را می توانید در ماه 15 بار استفاده کنید.اگر تمایل به استفاده از دعای نعل اسب برای بیقراری معشوق  15 بار در ماه را دارید بهتر است هر یک روز در میان از آن استفاده کنید. طلسم نعل احضار معشوق از دعای نعل است برای بیقراری معشوق قدرتمند تر و پایدار تر می باشد ولی طلسم نعل احضار معشوق را یک بار در سال بیشتر نمی شود اجرا کرد.(نگاه کنید به ذکر الله الصمد برای بازگشت معشوق)

قدرت طلسم نعل اسب

قدرت طلسم نعل اسب از استمرار و پایداری اسب سرچشمه می گیرید . همان طور که در طلسم نعل احضار معشوق گفته شد نعلی که طلسم یا دعا بر آن اجرا می شود باید زیر پای اسب کار کرده باشد. قدرت طلسم نعل اسب بعد از اجرا به قدری حائل شما و عشقتان در مقابل ناملایمات زندگی می شود که دیگر حتی احساس نداشتن آرامش را هم تجربه نخواید کرد.(نگاه کنید به دعای رفع کدورت و بازگشت معشوق)

خواص طلسم نعل اسب

از خواص طلسم نعل اسب از چشم زخم در امان بودن عشق بین شما و معشوقتان توسط دوست و دشمن می باشد. در گذشته طلسم نعل احضار معشوق را بیشتر برای خواص آن که در مورد چشم خوردن است بکار می بردند. از دیگر خواص طلسم نعل اسب دور کردن اجنه و شیاطین می باشد. خواص طلسم نعل اسب غیر از موارد ذکر شده مکمل طلسم های دیگر بودن است.( نگاه کنید به طلسم زبان بند قوی یهودی )(نگاه کنید به معجزه بازگشت معشوق)

روش سوزاندن نعل اسب

همان طور که در مورد سوزاندن انواع طلسم ها و دعا ها در دعاجو اطلاع رسانی شده است در مورد روش سوزاندن نعل اسب هم از همان فرامین استفاده می شود. آتش نباید با چیزی غیر از چوب خشک فراهم شده باشد. روش سوزاندن نعل اسب در طلسم نعل احضار معشوق نیز بیشتر در خصوص شرایط آتش است تا چیز دیگر. آتش باید در ارتفاعی حداقل نیم متر از زمین باشد. روی چهار پایه ای ظرفی فلزی پر از چوب خشک قرار دهید و با کبریت آن را روش نمایید. (نگاه کنید به نوشتن دعای محبت)

طلسم احضار فوری معشوق با یخ

برای اینکه معشوق فورا به سمت شما بازگردد می توانید از طلسم احضار فوری معشوق با یخ استفاده کنید. به این صورت که عکس معشوق را درون پارچه ای تمیز قرار داده و آن را درون پلاستیک گذارید سپس تا یک هفته هر روز این بسته را روی یخ قرار داده و 30 مرتبه طلسم زیر را به آن بخوانید. امید است که با صلاح دید پروردگار معجزه ی بازگشت معشوق هرچه سریع تر رخ دهد و طلسم احضار فوری معشوق موثر واقع گردد. (نگاه کنید به طلسم بازگشت معشوق صبی)

« اهلش مهلش تکلمش / فلان زاییده فلان / به ماثور به ماثور اهلش مهلش تکلمش »

جادوی سیاه برای بیقراری معشوق

همان طور که می دانید خداوند از روح خود در ما دمیده و انسان خلق شده است. جنس روح ما از جنس روح خداست و بزرگیش قابل مقایسه با جنس جن شیطان یا حتی فرشته نیست. جادوی سیاه برای بیقراری معشوق و انواع  جادو های کهن موجود همگی یک نوع در خواست از چیزی غیر از خدا هستند و دست به دامن شیطان یا جن یا فرشته شدن به هر عنوان حرام است. از زاویه ای دیگر بگوییم اگر شما به جادوی سیاه برای بیقراری معشوق که با دست بردن در روند شکل گیری طبیعی بیقرار شدن معشوقتان برای شما این فرایند را به جلو یا عقب می اندازد باور دارید در حقیقت به شیاطین، اجنه یا فرشتگان اعتقاد دارید که یعنی به خدا نیز باور دارید. پس چه بهتر که از خدا بخواهیم و در مقابل سرنوشته رو به رشدمان که خالق آسمان و زمین برای ما مقدر کرده تسلیم باشیم. زمانی که انسانی به شیطان یا جن یا فرشته برای انجام کاری با جادو تکیه می کند آنگاه آن واسطه ( جن یا فرشته یا شیطان ) با فخر فروشی نزد خدا می رود و می گوید ببین بنده تو به نزد من آمده تا مشکل برایش گشایم و آنگاه چه مشکلت را حل کند چه نکند از روح تو تغذیه می کند. در کتاب های کهن باستانی آمده است طلسم نعل احضار معشوق، جادوی سیاه برای بیقراری معشوق نیست و نوعی از اعلام نیاز به پروردگار می باشد. پیشنهاد می کنیم بعد مطالعه مطلب قویترین طلسم محبت دنیا مطلب طلسم قوی برای بازگشت معشوق را مطالعه فرمایید.

مطالب مرتبط:

سنگ مهرومحبت

سنگ ماه تولد

دعای بازگشت معشوق کمتر از سه روز

دعای بازگشت سریع غائب

دعای رفع کدورت بین زن و شوهر + بازگشت معشوق

طلسم قوی برای بازگشت معشوق

دعای جذب خواستگار

دعا برای ملاقات با شخص مورد نظر

دعا برای ملاقات معشوقذکر برای ازدواج با معشوق

ذکر یا فتاح برای ازدواج

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن