بازگشت معشوقدعا

معجزه بازگشت معشوق

در پست امروز با عنوان معجزه بازگشت معشوق می خواهیم به دو روش جدید برای بازگشت معشوق و برگشتن شخصی که رفته است اشاره کنیم که معجزه می کند. در روش اول که به معجزه سریع الاجابه بازگشت معشوق معروف است روشی به شما معرفی می شود که مرتبط با نماز است. سپس در ادامه به سوره ای اشاره می کنیم که می تواند تجربه بازگشت معشوق را در زندگی شما امکان پذیر سازد. (نگاه کنید به دعای برگشت شوهر به زنش)

معجزه سریع الاجابه برای بازگشت معشوق

دعا و توضیحات زیر می تواند یکی دیگر از روش هایی باشد که در نهایت منجر به معجزه ای در برگرداندن معشوق غایب باشد.

اگر کسی عاشق شده و نمی تواند به وصالش برسد روز پنج شنبه بعد از نماز « صبح وعشاء »ابتداء صلوات بفرستد، سپس ۱۰۱ مرتبه اسم اعظم «الحلیم»را تکرار کند.

بعد از آن یک صلوات بفرستد. سپس چشمان خویش را بسته و در خیال خود معشوق را تصور کند و ظاهر نماید و به سینه ی او بدمد، بی شک معشوق او به او رجوع خواهد کرد. مجرب است.(نگاه کنید به ده دعای بازگشت معشوق)

معجزه ای برای بازگشت معشوق

یکی از سوره هایی که می گویند به عنوان معجزه بازگشت معشوق می باشد، سوره ضحی است که در پست قبل نیز در موردش صحبت کردیم. 

سوره ای که به عنوان معجزه بازگشت معشوق در نظر گرفته می شود. نود و سومین سوره قرآن کریم است که مکی و ۱۱ آیه دارد. امام صادق علیه السلام در فضیلت این سوره مبارکه فرمودند: هر کس سوره «ضحی» را شب یا روز زیاد بخواند چیزی در حضورش نیست مگر اینکه به نفع او شهادت می دهند حتی مو و پوست و گوشت و استخوانش.(نگاه کنید به برگرداندن معشوق با موکل)

خداوند پس از این شهادت ها می گوید: «شهادت شما را برای این بنده ام پذیرفتم. او را به بهشت ببرید تا هر چه که دوست دارد به او اعطا شود. گوارایش باد.»

بازگشت معشوق با سوره شعرا

برای معجزه بازگشت معشوق تا هفت شب و هر شب دو رکعت نماز حاجت بخوانید و بعد از نماز هفت بار سوره شعرا را بخوانید. پس به جز سوره ضحی، سوره شعرا نیز برای برگرداندن عشق مفید است.(نگاه کنید به ذکر یا ودود برای بازگشت معشوق )(اگر تمایل دارید طلسمی برای تبدیل عشق یک طرفه به دو طرفه داشته باشید یا با فرستادن طلسم از راه اس ام اس یا نامه عشق یک طرفه خود متقابلاً دو طرفه کنید نگاه کنید به دعا برای تبدیل عشق یک طرفه به دو طرفه)(نگاه کنید به ذکر الله الصمد برای بازگشت معشوق)

و حتما هنگام تلاوت سوره شعرا تمیز باشید و وضو بگیرید و خالصانه سوره را تلاوت کنید و بعد از هر بار خواندن سوره شعرا این دعا رو بخوانید.
«عَسَی اللهَ اَن یَجعَلَ بَینَکُم وَبَینَ الَذینَ عادَیتُم مِنهُم مَوَدَّهً واللهُ غَفورٌ رَحیم
اَللهُمَ لین لی قلب (نام همسرتون) بن (نام مادر همسرتون)کَما لَیِّنتَ الحَدیدَ لِداوود وسَخِّرهُ لی کما سَخَّرتَ ریحَ لِسُلَیمان››
این نماز را تا یک هفته بخوانید حتی در بعضی مواقع با یکبارخواندن هم نتیجه دارد بستگی به حالات روحی شخص دارد
(اگر طرف زن هست به جای بن بخوانید بنت)

امید است با خواندن خالصانه این دعاها به خواسته خود که معجزه بازگشت معشوق است برسید.

مطالب مرتبط:

20 تکنیک ساده برای شروع دوباره رابطه تمام شده

بهترین واکنش در برابر بلاک شدن

طلسم محبت سوزاندنی با فلفل سیاه

دعای رفع کدورت و بازگشت معشوق

ذکر برای ازدواج با معشوق

ذکر یا فتاح برای ازدواج

ذکر یا حلیم برای بازگشت معشوق

دعای بازگشت معشوق بین یک الی سه روز

دعای بازگشت معشوق کمتر از سه روز

دعای رفع کدورت بین زن و شوهر + بازگشت معشوق

دعای جذب خواستگار

دعای دلتنگ شدن فرد از راه دور

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن