دعا

دعای عزیز شدن نزد خانواده شوهر

در این مطلب از سایت دعاجو مجموعه ای از دعاها برای عزیز شدن نزد خانواده شوهر را تهیه کرده ایم که بسیاری از خانم ها به دنبال آن هستند تا بتوانند در دل خانواده شوهر خود جایی پیدا کنند. از جمله می توان به دعای عزیز شدن نزد خانواده شوهر، ختم سوره الضحی برای عزیز شدن نزد خانواده شوهر، دعای عزیز شدن نزد همه، طلسم عزیز شدن، دعای عزیز شدن نزد خانواده شوهر با میوه های بهشتی و دعای عزیز شدن نزد شوهر با ختم سوره طه اشاره کرد.

دعای عزیز شدن نزد خانواده شوهر

اگر کسی دعای عزیز شدن نزد خانواده شوهر را هر روز 25 مرتبه بخواند به امید خداوند بلند مرتبه نزد خانواده شوهرش محبوب می شود.(همچنین نگاه کنید به دعا برای عزیز شدن نزد شوهر )

« یا حَلیمُ تَحَمَّلتَ بالحِلمِ و الحِلمُ فی حِلمِ حِلمِکَ یا حَلیمُ »

ختم سوره الضحی برای عزیز شدن نزد خانواده شوهر

ختم سوره الضحی برای ایجاد مهر و محبت در بین افراد بسیار توصیه شده است. به همین دلیل است که ختم سوره الضحی برای عزیز شدن نزد خانواده شوهر بسیار مجرب است. کافی است فرد برای عزیز شدن نزد خانواده شوهرش سوره الضحی را 11 مرتبه بخواند. برای خواندن این سوره به نیت محبوبیت داشتن وضو الزامی است.( نگاه کنید به دعای زبان بند )

« بسم الله الر حمن الرحیم وَالضُّحَى وَاللَّیْلِ إِذَا سَجَى مَا وَدَّعَکَ رَبُّکَ وَمَا قَلَى وَلَلْآخِرَةُ خَیْرٌ لَّکَ مِنَ الْأُولَى وَلَسَوْفَ یُعْطِیکَ رَبُّکَ فَتَرْضَى أَلَمْ یَجِدْکَ یَتِیمًا فَآوَى وَوَجَدَکَ ضَالًّا َهَدَى وَوَجَدَکَ عَائِلًا فَأَغْنَى فَأَمَّا الْیَتِیمَ فَلَا تَقْهَرْ العجل العجل العجل الساعة الساعة الساعة الوحا الوحا الوحا فلان بن فلان علی حب فلانه بنت فلانه »

دعای عزیز شدن نزد همه

افرادی که میخواهند نزد همه خلق عزیز شوند باید دعای عزیز شدن نزد همه را بعد از هر نماز یومیه 3 مرتبه بخواند. خواندن دعای عزیز شدن نزد همه باعث می شود مهر و محبت خواننده به دل همه افرادی که با وی در ارتباط هستند بیفتد و محبوب گردد.

« یُحِبُّونَهُمْ کَحُبِّ اللّهِ وَالَّذِینَ آمَنُواْ أَشَدُّ حُبًّا لِّلّهِ »

طلسم عزیز شدن

برای عزیز شدن کافی است طلسم عزیز شدن که در زیر آمده است را در هنگتام طبخ غذا 7 مرتبه بخوانید و به غذا فوت کنید. سپس آن غذا را به فرد مورد نظر بخورانید. طلسم عزیز شدن به صورت معجزه آسا عمل می کند.(نگاه کنید به قوی ترین دعای جلب محبت شوهر)

« یا عزیز یا حمید یا مجید یا فعال لما یرید »

دعای عزیز شدن نزد خانواده شوهر با میوه های بهشتی

جهت عزیز شدن نزد خانواده شوهر باید ظرفی از میوه های بهشتی تهیه کنید و به میوه ها دعای عزیز شدن نزد خانواده شوهر را که در زیر آمده است بخوانید و میوه ها را به خانواده شوهر خود بخورانید.

« عَسَی اللهَ اَن یَجعَلَ بَینَکُم وَبَینَ الَذینَ عادَیتُم مِنهُم مَوَدَّةً واللهُ غَفورٌ رَحیم »

دعای عزیز شدن نزد شوهر با ختم سوره طه

سوره طه برای افزایش محبت بین زوجین بسیار توصیه شده است. اگر خانمی سوره طه را ختم کند بسیار نزد شوهرش عزیز خواهد شد. برای به جا آوردن دعای عزیز شدن نزد خانواده شوهر با ختم سوره طه کافی است هر روز هنگام غروب آفتاب سوره طه را بخوانید. خواندن این دعا باعث رام کردن شوهر می شود.( نگاه کنید به دعا برای آشتی بین زن و شوهر لجباز )

سایت دعاجو در این مقاله مجموعه ای از مجرب ترین دعاها برای عزیز شدن نزد خانواده شوهر و شوهر را برای شما جمع آوری کرده است تا نزد همسر و خانواده اش عزیز شوید. اما بدانید خواندن دعا به تنهایی کافی نخواهد بود و به عنوان یک خانم باید سیاست های زنانه و مهارت هایی را بیاموزید که بدانید در هر موقعیتی در برابر خانواده همسرتان چگونه رفتار کنید که شما را به عنوان عروسی محبوب دوست داشته باشند. همچنین باید مهارت هایی را بیاموزید تا به شما کمک کند چگونه دیگران را عاشق خودتان کنید.

مطالب مرتبط:

دعا برای عزیز شدن نزد معشوق

دعا برای حرف شنوی شوهر + طلسم شوهر

دعای زبان بند شوهر

دعای زبان بند دشمن + حسود

دعای زبان بند قوی و فوری

دعای سریع الاجابه برای آشتی

دعا برای آشتی دادن دو نفر از راه دور

 

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن