ازدواجطلسم

بهترین طلسم ازدواج

افراد بسیاری هستند که به سن ازدواج رسیده اند ولی هنوز نتوانسته اند بنا به دلایلی ازدواج کنند. به همین دلیل در این مطلب از سایت دعاجو مجموعه ای از بهترین طلسم ازدواج را فراهم آورده ایم. درواقع بهترین طلسم های ازدواج اگر به درستی و در امر حلال استفاده شوند خیلی سریع به فرد کمک می کند به مراد دلش برسد و بتواند با معشوق، فرد مورد نظر یا هرکسی که ویژگی های مورد نظر را داشته باشد ازدواج کند. مجموعه بهترین طلسم ازدواج که در اینجا آمده شامل بهترین طلسم ازدواج، طلسم ازدواج با شخص مورد نظر، طلسم ازدواج فوری، بهترین طلسم ازدواج با معشوق، طلسم ازدواج سریع دختر و طلسم رضایت خانواده برای ازدواج می باشد.

بهترین طلسم ازدواج

افرادی که دبنال بهترین طلسم ازدواج هستند، این طلسم برایشان مفید عمل خواهد کرد و به آن ها کمک می کند ازدواج کنند. بهترین طلسم ازدواج فقط برای امر حلال است. برای موثر واقع شدن باید بهترین طلسم ازدواج که در زیر آمده است را روی برگه نوشته و در امام زاده ای قرار دهید تا با جلب محبت به خواسته خود برسید.(نگاه کنید به دعای مخصوص ازدواج فوق العاده محشر)

« وَ أَنکِحُواْ الْأَیَامَى‏ مِنکمُ‏ وَ الصَّالِحِینَ مِنْ عِبَادِکمُ‏ وَ إِمَائکُمْ إِن یَکُونُواْ فُقَرَاءَ یُغْنِهِمُ اللَّهُ مِن فَضْلِهِ وَ اللَّهُ وَاسِعٌ عَلِیمٌ »

طلسم ازدواج با شخص مورد نظر

اگر از فردی خوشتان آمده و به دنبال ازدواج با وی هستید طلسم ازدواج با شخص مورد نظر که جزو بهترین طلسم های ازدواج است به شما کمک می کند به هدف تان برسید. برای این هدف باید طلسم ازدواج با شخص مورد نظر را روی برگه ای نوشته و نزد خود نگه دارید. ( نگاه کنید به دعای زبان بند ) (نگاه کنید به دعا برای کار بسته)

« بسم الله الرحمن الرحیم..آلّا تَعلواعَلَیَّ وَأتونی مُسلِمینَ.لَولااَن رَبَطنا عَلیَ قَلبِهالِتَکوُنَ مِنَ المومِنین »

طلسم ازدواج فوری

طلسم ازدواج فوری از بهترین طلسم ازدواج برای افرادی است که می خواهند فورا ازدواج کنند. طلسم ازدواج فوری که در زیر آمده است همان آیات مطهر سوره مبارک طه است که فرد باید آن را 114 مرتبه بخواند.(همچنین نگاه کنید به طلسم محبت)

بهترین طلسم ازدواج با معشوق

اگر فرد خواهان معشوق خود باشد و بخواهد با وی ازدواج کند می تواند از بهترین طلسم ازدواج با معشوق استفاده کند تا با جلب محبت معشوق دل او را بدست آورد و بتواند با معشوق خود ازدواج کند. بهترین طلسم ازدواج با معشوق را که در زیر آمده است روی کاغذی نوشته و همراه خود داشته باشید و قبل از ملاقات با معشوق از روی طلسم ازدواج خوانده و نیت ازدواج کنید تا ازدواج با معشوق میسر گردد.

« یاودود یاذا العرش المجید یامبدی یا معید یافعال بما یرید اسالک بنور وجهک الذی ملا ارکان عرشک وبقدرتک التی قدرت بها على جمیع خلقک وبرحمتک التى وسعت کل شی لا اله الا انت یاغیاث المستغیثین اغثنی اجیبوا ایتها الارواح الروحانیه خدام هذا الاسم الشریف واخرقوا الحجب وتسلطوا على روحانیه ف ابن ف واجلبوه بالمحبه الشدیده الدائمه والموده القویه المستدیمه حتى لایستطیع ان یفارقنی طرفه عین ولا اقل من ذلک بحق الذی قال لسموات والارض اتیا »

طلسم ازدواج سریع دختر

اگر دختر خانمی خواستگار ندارد یا فرد مناسبی را برای ازدواج پیدا نکرده است، بهترین طلسم ازدواج برای وی طلسم ازدواج سریع دختر می باشد. به این منظور باید طلسم ازدواج سریع دختر که در زیر آمده است را 7 مرتبه روی برگه ای نوشته و به مدت 40 روز بعد از هر نماز واجب بخواند. این امر موجب جذب خواستگار و ازدواج سریع دختر می شود. ( نگاه کنید به  1021 بار ذکر یا ودود )

« رَبِّ لا تَـذَرنی فَـرداً وَ اَنتَ خَیرُا لوارثـیـن »

طلسم رضایت خانواده برای ازدواج

اگر قصد ازدواج با شخصی را دارید که یکی از خانواده ها ناراضی هستند و رضایت به ازدواج نمی دهند می توانید از طلسم رضایت خانواده برای ازدواج استفاده کنید که در مجموعه بهترین طلسم ازدواج قرار می گیرد. برای این امر کافی است طلسم رضایت خانواده برای ازدواج را که در زیر آمده است را 1000 مرتبه بخوانید.

« رَبَّنَا إِنَّنَا آمَنَّا فَاغْفِرْ لَنَا ذُنُوبَنَا وَقِنَا عَذَابَ النَّارِ »

در کنار مجموعه بهترین طلسم ازدواج که در بالا آمده است و به ازدواج با فرد مورد نظر کمک می کند بهتر است راه هایی برای کسب جذابیت بیشتر و مهارت عاشق کردن دیگران را بیاموزیم تا بتوانیم هر زمان خواستیم با فرد مورد نظر و مورد علاقه ازدواج کنیم.

مطالب مرتبط:

دعا برای عزیز شدن نزد معشوق
دعای جلب محبت پسر برای ازدواج
دعای عاشق کردن مرد از راه دور
دعای زبان بند شدید برای شوهر

دعای زبان بند در قرآن

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن