دعامحبوبیت

دعای محبت سوزاندنی با روغن و شکر – فوری

در این مطلب از دعاجو می خواهیم به دعایی قوی و فوری برای افزایش مهر و محبت بین افراد بپردازیم. دعای محبت سوزاندنی با روغن و شکر یکی از دعاهای سریع الاجابه می باشد که به محض ادا کردن آن خیلی فوری می توانید محبت فرد مورد نظر را بدست آورید. فراموش نکنید این دعای محبت سوزاندنی و سایر دعاهای دیگر را تنها در امر حلال استفاده کنید تا به یاری خداوند به نتیجه دلخواهتان برسید. علاوه بر دعای محبت سوزاندنی با روغن و شکر، به معرفی سایر دعاها در این زمینه مثل دعای محبت روی شکر، دعای محبت با روغن زیتون، دعای محبت با پیاز، طلسم محبت سوزاندنی با فلفل سیاه نیز خواهیم پرداخت.

دعای محبت سوزاندنی با روغن و شکر – فوری

برای اینکه دعای محبت سوزاندنی با روغن و شکر به صورت خیلی سریع و فوری اثر کند در روز جمعه ساعت زهره در حالیکه وضو دارید، نیت کنید. سپس یک پارچه سفید و تمیز بردارید مقداری روغن و گلاب و زعفران را با هم مخلوط کنید سپس دعای محبت فوری زیر را روی پارچه بنویسید. پس از آنکه دعا را نوشتید آتش کوچکی روشن کنید مقدار خیلی کمی شکر روی آتش بریزید و دعای محبت سوزاندنی با روغن و شکر را با تمرکز کامل زمزمه کنید. در این راستا حواستان باشد مقدار شکر زیاد نباشد چرا که خداوند متعال اسراف کاران را دوست نمی دارد و ممکن است به نتیجه مطلوب خود نرسید.

« بسم الله الرحمن الرحیم وَمِنَ النَّاسِ مَن یَتَّخِذُ مِن دُونِ اللّهِ أَندَاداً یُحِبُّونَهُمْ کَحُبِّ اللّهِ وَالَّذِینَ آمَنُواْ أَشَدُّ حُبّاً لِّلّهِ وَلَوْ یَرَى الَّذِینَ ظَلَمُواْ إِذْ یَرَوْنَ الْعَذَابَ أَنَّ الْقُوَّهَ لِلّهِ جَمِیعاً وَأَنَّ اللّهَ شَدِیدُ الْعَذَابِ فَمَنْ خَافَ مِن مُّوصٍ جَنَفاً أَوْ إِثْماً فَأَصْلَحَ بَیْنَهُمْ فَلاَ إِثْمَ عَلَیْهِ إِنَّ اللّهَ غَفُورٌ رَّحِیمٌ . وَإِنِ امْرَأَهٌ خَافَتْ مِن بَعْلِهَا نُشُوزاً أَوْ إِعْرَاضاً فَلاَ جُنَاْحَ عَلَیْهِمَا أَن یُصْلِحَا بَیْنَهُمَا صُلْحاً وَالصُّلْحُ خَیْرٌ وَأُحْضِرَتِ الأَنفُسُ الشُّحَّ وَإِن تُحْسِنُواْ وَتَتَّقُواْ فَإِنَّ اللّهَ کَانَ بِمَا تَعْمَلُونَ خَبِیراً. وَإِنْ خِفْتُمْ شِقَاقَ بَیْنِهِمَا فَابْعَثُواْ حَکَماً مِّنْ أَهْلِهِ وَحَکَماً مِّنْ أَهْلِهَا إِن یُرِیدَا إِصْلاَحاً یُوَفِّقِ اللّهُ بَیْنَهُمَا إِنَّ اللّهَ کَانَ عَلِیماً خَبِیراً یَسْأَلُونَکَ عَنِ الأَنفَالِ قُلِ الأَنفَالُ لِلّهِ وَالرَّسُولِ فَاتَّقُواْ اللّهَ وَأَصْلِحُواْ ذَاتَ بِیْنِکُمْ وَأَطِیعُواْ اللّهَ وَرَسُولَهُ إِن کُنتُم مُّؤْمِنِینَ رَبَّنَا وَأَدْخِلْهُمْ جَنَّاتِ عَدْنٍ الَّتِی وَعَدتَّهُم وَمَن صَلَحَ مِنْ آبَائِهِمْ وَأَزْوَاجِهِمْ وذریتهم إِنَّکَ أَنتَ الْعَزِیزُ الْحَکِیمُ اللهم بحق هذه الآیات الشریفه اعطف قلب فلانه بنت فلانه على فلان بن فلانه بالمحبه الدائمه و الألفه والعطف والحنان فسیکفیکهم الله و هو السمیع العلیم ولا حول ولا قوه إلا بالله العلی العظیم وصلى الله على سیدنا محمد وعلى آله وصحبه وسلم »

دعای محبت روی شکر

دعای محبت روی شکر نیز همچون دعای محبت سوزاندنی با روغن و شکر معجزه می کند. کافی است دعای زیر را هفت مرتبه به مقداری شکر بخوانید سپس با آن شربت تهیه کرده و به خورد مطلوب خود بدهید. پس از آن خود متوجه تاثیر شگفت انگیز دعای محبت روی شکر خواهید شد چرا که به شدت باعث دلتنگ کردن معشوق می گردد.

« زُیِّنَ لِلنَّاسِ حُبُّ الشَّهَوَاتِ مِنَ النِّسَاء وَالْبَنِینَ وَالْقَنَاطِیرِ الْمُقَنطَرَۀِ مِنَ الذَّهَبِ وَالْفِضَّۀِ وَالْخَیْلِ الْمُسَوَّمَۀِ وَالأَنْعَامِ وَالْحَرْثِ ذَلِکَ مَتَاعُ الْحَیَاۀِ الدُّنْیَا وَاللّهُ عِندَهُ الْمَآبِ حُسْنُ »

دعای محبت با روغن زیتون

دعای محبت با روغن زیتون نیز مثل دعای محبت روی شکر از جمله دعاهای خوراکی برای افزایش مهر یار می باشد. در این دعاها نیاز است به شخص مورد نظر دسترسی داشته باشید. در صورتیکه برای دعای محبت سوزاندنی با روغن و شکر که در بالا به آن اشاره شده نیازی به دسترسی مستقیم به شخص مورد نظر نیست و از جمله دعاهای محبت از راه دور می باشد که باعث بیقراری شدید معشوق می گردد.
دعای زیر را 110 مرتبه به یک شیشه روغن زیتون بخوانید و از آن روغن در تهیه غذایی که به خورد فرد مورد نظر می دهید استفاده کنید.

« وتَمَّتْ کَلِمَهُ رَبِّکَ صِدْقاً وَ عَدْلاً لا مُبَّدِلَ لِکَلِماتِهِ وَ هُوَ السَّمیعُ الْعَلیمُ. »

دعای محبت با پیاز

دعای محبت با پیاز که در زیر آمده است را هنگام طبخ غذا به یک عدد پیاز بخوانید و آن را در غذا بریزید و به خورد همسرتان دهید. این دعا با رفع کدورت بین زن و شوهر باعث دیوانه کردن محبوب می شود به صورتیکه حاضر نیست از شما لحظه ای غافل شود.

« عَلِیُّ بْنُ مُوسَى بْنِ طَاوُسٍ الْحُسَیْنِیُّ فِی کِتَابِ أَمَانِ الْأَخْطَارِ نَقْلًا مِنْ کِتَابِ الدُّعَاءِ لِسَعْدِ بْنِ عَبْدِ اللَّهِ بِإِسْنَادِهِ عَنْ زُرَارَةَ قَالَ قُلْتُ لِأَبِی عَبْدِ اللَّهِ ع عَلِّمْنِی دُعَاءً فَقَالَ إِنَّ أَفْضَلَ الدُّعَاءِ مَا جَرَى عَلَى لِسَانِکَ وَ نَقْلًا مِنْ کِتَابِ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ حَمَّادٍ الْأَنْصَارِیِّ بِإِسْنَادِهِ عَنْ أَبِی عَبْدِ اللَّهِ ع أَنَّهُ سَأَلَهُ سَائِلٌ أَنْ یُعَلِّمَهُ دُعَاءً فَقَالَ إِنَّ أَفْضَلَ الدُّعَاءِ مَا جَرَى عَلَى لِسَانِکَ »

طلسم محبت سوزاندنی با فلفل سیاه

علاوه بر دعای محبت سوزاندنی با روغن و شکر که فورا مهر و عطوفت مطلوب را کسب می کند، طلسم محبت سوزاندنی با فلفل سیاه نیز بسیار موثر خواهد بود. در این مورد باید هفت دانه فلفل سیاه بردارید و به هر کدام هفت مرتبه سوره نصر را بخوانید سپس فلفل ها را یک به یک درون آتش بیندازید و از خداوند بخواهید شما را به خواسته تان برساند. سوره نصر در زیر برایتان آورده شده است.

« بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیم. إِذَا جَاءَ نَصْرُ اللَّهِ وَالْفَتْحُ . وَرَأَیْتَ النَّاسَ یَدْخُلُونَ فِی دِینِ اللَّهِ أَفْوَاجًا . فَسَبِّحْ بِحَمْدِ رَبِّکَ وَاسْتَغْفِرْهُ إِنَّهُ کَانَ تَوَّابًا »

همانطور که مطالعه کردید این مطلب از دعاجو را اختصاص دادیم به دعای محبت سوزاندنی با روغن و شکر فوری و سایر دعاهایی که در زمینه جلب محبت بسیار موثر خواهند بود و باعث می شود معشوق بیشتر از همیشه عاشق شما گردد. اما در کنار این دعاها باید سعی کنید مهارت های مورد نیاز رفتاری برای جلب محبت را نیز بیاموزید و بدانید و با فرد مورد نظرتان چگونه برخورد کنید تا اثرات این دعاها را همیشگی و کاربردی تر سازید. چرا که اگر ندانید چگونه با سیاست های مورد نیاز رفتار کنید ممکن است باعث بی اثر شدن این دعاها شوید. در پایان لازم است مجدد متذکر شویم که همه این دعاها باید در امور حلال استفاده شوند.

مطالب مرتبط:

طلسم محبت سوزاندنی با اسفند

دعای محبت با شمع

انواع طلسم محبت دفنی

دعای بازگشت عشق تضمینی

طلسم محبت سوزاندنی روز دوشنبه

سوره یس برای رسیدن به معشوق

بهترین دعای محبت فوری

دعای محبت روی خوراکی

دعای بازگشت معشوق کمتر از سه روز

طلسم محبت شدید بدون بازگشت

نذر برای اجابت دعا

دعای مرجانه برای بازگشت معشوق و ازدواج

قویترین طلسم محبت یهودی

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن