ازدواجدعا

چه دعایی بخوانیم تا به معشوق خود برسیم؟ ( دعای رسیدن به معشوق)

این بار تصمیم گرفته ایم به دعاهایی بپردازیم که در زمینه دعای رسیدن به معشوق است. این دعاها به افرادی که عاشق هستند کمک می کند بتوانند به عشق خود رسیده و رابطه ای محکم و پایدار که همان ازدواج با معشوق است داشته باشند. سایت دعاجو سعی کرده است با جمع آوری گزیده ای از بهترین دعای رسیدن به معشوق پاسخ این سوال شما را که چه دعایی بخوانیم تا به معشوق خود برسیم بدهد. این دعاها شامل دعای رسیدن به معشوق فوری، دعای بسیار قوی برای رسیدن به معشوق، دعای رسیدن به معشوق از راه دور، ذکر الحلیم برای رسیدن به معشوق، سوره ای از قرآن برای رسیدن به معشوق و دعای رسیدن به شخص مورد علاقه می باشند. لازم به ذکر است همه دعاهای رسیدن به  معشوق برای امر حلال می باشد.(همچنین نگاه کنید به مجرب ترین دعا برای عاشق کردن طرف مقابل)

دعای رسیدن به معشوق فوری

دعای رسیدن به معشوق فوری برای زمانی است که فردی به شدت عاشق است و می خواهد خیلی سریع با جلب محبت معشوق به ازدواج با وی برسد. دعای رسیدن به معشوق فوری که در زیر آمده است را 333 مرتبه بخوانید.( نگاه کنید به   دعایی برای دیدن همسر آینده در خواب  و  دعای خواب دیدن آینده  و  دعای مخصوص خواستگاری  و  دعا مخصوص ازدواج  و  دعای دیدار  و  چگونه وارد خواب عشقمان شویم   و   دعای مخصوص گرفتاری   و  دعای مخصوص گشایش کار  و  دعای ازدواج با معشوق  )

« وَالَّذِینَ یَقُولُونَ رَبَّنَا هَبْ لَنَا مِنْ أَزْوَاجِنَا وَذُرِّیَّاتِنَا قُرَّةَ أَعْیُنٍ وَاجْعَلْنَا لِلْمُتَّقِینَ إِمَامًا »

دعای بسیار قوی برای رسیدن به معشوق

اگر در پاسخ به اینکه چه دعایی بخوانیم تا به معشوق خود برسیم، به دنبال دعای بسیار قوی برای رسیدن به معشوق خود هستید می توانید دعای زیر را بخوانید. به یاد داشته باشید که دعای بسیار قوی برای رسیدن به معشوق را بایستی در هنگام اذان ظهر هفت روز و هر روز 25 بار تلاوت کنید تا به شما کمک کند با دیوانه کردن دل محبوب خود او را بدست بیاورید.( نگاه کنید به دعای زبان بند ) (نگاه کنید به دعای مخصوص ازدواج فوق العاده محشر)

« وَلَا تَمُدَّنَّ عَیْنَیْکَ إِلَى مَا مَتَّعْنَا بِهِ أَزْوَاجًا مِّنْهُمْ زَهْرَةَ الْحَیَاةِ الدُّنیَا لِنَفْتِنَهُمْ فِیهِ وَرِزْقُ رَبِّکَ خَیْرٌ وَأَبْقَى »

دعای رسیدن به معشوق از راه دور

در مواردی که معشوق از شما دور است و به او دسترسی ندارید می توانید از دعای رسیدن به معشوق از راه دور استفاده کنید. این دعا به شما کمک می کند تا با بیقراری شدید معشوق او را خواهان خود کنید و به وی برسید. دعای رسیدن به معشوق از راه دور را که در زیر آمده است بخوانید.(همچنین نگاه کنید به سوره یس برای رسیدن به معشوق)

« اللَّهُمَّ إِنِّی أَسْأَلُکَ بِحَقِ‏ وَلِیِّکَ‏ مُحَمَّدِ بْنِ‏ عَلِیٍ‏ إِلَّا جُدْتَ‏ بِهِ عَلَیَّ مِنْ فَضْلِکَ وَ تَفَضَّلْتَ بِهِ عَلَى مَنْ وَسِعَکَ وَ وَسَّعْتَ عَلَیَّ رِزْقَکَ وَ أَغْنَیْتَنِی عَمَّنْ سِوَاکَ وَ جَعَلْتَ حَاجَتِی إِلَیْکَ وَ قَضَاهَا عَلَیْکَ إِنَّکَ لِمَا تَشَاءُ قَدِیرٌ »

ذکر الحلیم برای رسیدن به معشوق

از دیگر دعاهایی که به رسیدن به محبوب شما کمک می کند درواقع ذکر ( الحلیم ) می باشد. ذکر الحلیم برای رسیدن معشوق بسیار مجرب است و با عزیز شدن نزد معشوق در این راستا به شما کمک می کند. توجه کنید که ذکر الحلیم را 101 مرتبه بعد از نماز صبح بخوانید.

سوره ای از قرآن برای رسیدن به معشوق

آیات 101 و 102 سوره طه برای ازدواج و رسیدن به معشوق بسیار توصیه شده است. پس اگر به دنبال سوره ای از قرآن برای رسیدن به معشوق هستید می توانید از سوره طه بهره مند شوید. این آیات در زیر آمده است و به شما کمک می کند با دلتنگ کردن معشوق به او برسید.

« وَلَا تَمُدَّنَّ عَیْنَیْکَ إِلَى مَا مَتَّعْنَا بِهِ أَزْوَاجًا مِّنْهُمْ زَهْرَةَ الْحَیَاةِ الدُّنیَا لِنَفْتِنَهُمْ فِیهِ وَرِزْقُ رَبِّکَ خَیْرٌ وَأَبْقَى. وَأْمُرْ أَهْلَکَ بِالصَّلَاةِ وَاصْطَبِرْ عَلَیْهَا لَا نَسْأَلُکَ رِزْقًا نَّحْنُ نَرْزُقُکَ وَالْعَاقِبَةُ لِلتَّقْوَى »

دعای رسیدن به شخص مورد علاقه

اگر به شخصی خاص علاقه دارید و او را برای ازدواج در نظر دارید می توانید از دعای رسیدن به شخص مورد علاقه که در زیر آمده است استفاده کنید. دعای رسین به شخص مورد علاقه را بعد از نماز بدون اینکه از جای خود بلند شوید بخوانید. این دعا به شما کمک می کند با عاشق کردن فرد مورد نظر به خواسته خود برسید.

« اَستَغفِرُاللهُ الذی لا اله الا هوَ الحَیُّ القَیُّوم الرَّحمنُ الرحیم ذوالجلالِ و الاِکرام وَ اَتوبُ اِلیه و اَسئَلُهُ اَن یُصَلِیَ عَلی محمد و ال محمد و اَن یَتوبَ عَلَیَ توبَهَ عَبدٍ ذلیلٍ خاضعٍ خاشعٍ فقیرٍ مسکینٍ مستکینٍ لایَملِکُ لِنَفسِهِ نَفعاً و لاضَراً و لا مَوتاً و لا حیوهً و لانُشوراً »

دعای بدست آوردن دل دختر مورد علاقه

به افرادی که به دختری علاقمند شده اند و می خواهند او را نیز عاشق خود کنند توصیه می شود دعای بدست آوردن دل دختر مورد علاقه که در زیر آمده است را بخوانند.

بسم الله الرحمن الرحیم سخرلی فلان ابن فلان الحمدلله رب العالمین یا رقیب سخرلی قلبه الرحمان الرحیم یا ودود سخرلی فلان ابن فلان مالک یوم الدین یا رقیب سخرلی قلبه ایاک نعبد و ایاک نستعین یا ودود سخرلی فلان بن فلان اهدنا الصراط المستقیم یا رقیب سخرلی فلان بن فلان صراط الذین انعمت علیهم یا ودود سخرلی فلان بن فلان غیرالمغضوب علیهم یا رقیب سخرلی فلان بن فلان و لاالضالین یا ودود سخرلی فلان بن فلان

در این مقاله برای جواب این شوال شما که چه دعایی بخوانیم تا به معشوق خود برسیم دعاهایی در زمینه رسیدن به معشوق را آوردیم که همگی مجرب می باشند و به شما کمک می کنند. اما خواندن دعا به تنهایی کافی نیست علاوه بر دعا شما نیاز دارید تکنیک ها و مهارت های ارتباطی لازم جهت جذب فرد مورد علاقه خود را بدانید تا بتوانید او را برای ازدواج به سمت خود جذب کنید و رابطه ای پایدار با وی برقرار کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر به زبان انگلیسی در زمینه جذب معشوق قبلی می توانید از لینک زیر استفاده کنید:

how to make my ex feel attracted to me again

مطالب مرتبط:

قانون جذب عشق از راه دور در شبکه 6 مرحله ای جذب

بعد از جدایی چه باید کرد – بایدها و نبایدها بعد از کات کردن

چرا بازگشت به رابطه پس از جدایی ساده است اما کافی نیست

4 حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

دعای عاشق کردن دختر

ذکر برای ازدواج با معشوق

ذکر یا فتاح برای ازدواج

ذکر یا ودود برای حاجت

سنگ مهرومحبت

سنگ ماه تولد

دعای دیدار

دعا برای دیدار شخصی

برچسب ها

نوشته های مشابه

One Comment

  1. سلام خوبید
    من یکی دوست دارم علاقمند سر سختش هستم
    اما نمیدانم او مره دوست دارد یانه گاهی وقت سر کار چشم با چشم میشیم
    کدام دعا اگر باشد ابراز محبت نماید بگوید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن