بازگشت معشوقدعا

سوره ضحی برای بازگشت معشوق

یکی از سوره هایی که برای بازگشت معشوق ذکر شده است سوره ضحی است. خواندن و قرائت این سوره می تواند به صورت معجزه آسایی باعث برگرداندن معشوق شود. در این مقاله می خواهیم در مورد سوره ها و دعاهایی صحبت کنیم که برای بازگشت معشوق مناسب است. البته سوره ضحی یکی از مهمترین آن ها است.(همچنین نگاه کنید به ده دعای بازگشت معشوق)

خواص سوره ضحی برای بازگشت معشوق

آثار و برکاتی که در روایات برای ختم سوره الضحی ذکر شده است عبارت اند از:

  • به یاد آوردن امر فراموش شده: اگر فرد سوره ضحی را برای یک امر فراموش شده بخواند آن را به یاد می آورد.
  • بازگشت فرد غائب: اگر سوره ضحی را به اسم کسی که غائب یا گم شده است خوانده شود مسافر و گمشده و غائب سالم به خانه و خانواده اش باز می گردد.

به یاد داشته باشید هر كس 40 بار این سوره را بلافاصله و بدون تكلم و رو به قبله و با طهارت، در روز ها یا شب های مبارك مثلا شب جمعه بخواند به هر نیتی كه باشد حاجتش برآورده شود.(همچنین نگاه کنید به دعا برای برگشتن شخصی که رفته)

رسول خدا در مورد سوره ضحی چه می فرمایند

رسول خدا صلی الله علیه و آله وسلم فرموده اند: هر کس سوره ضحی را قرائت نماید از جمله ی کسانی که خداوند از او راضی است و رسول خدا از او شفاعت می کند و به تعداد همه یتیم ها و مستمندان ، خداوند ده حسنه به او اعطا می کند.

همچنین ایشان فرموده اند: هر کس در شب بیست و سوم ماه رجب دو رکعت نماز بخواند و در هر رکعت پس از حمد ۵ مرتبه سوره «ضحی» را بخواند خداوند به تعداد حروف این سوره و به تعداد کافران در بهشت به او درجه می دهد.همچنین ثواب هفتاد حج و ثواب کسانی که در هزار تشییع جنازه شرکت کرده و کسی که هزار مریض را عیادت کرده و ثواب کسی که هزار حاجت مسلمانان را برآورده کرده به او داده می شود.

رسول خدا صلی الله علیه و آله وسلم فرموده اند: هر کس سوره ضحی را قرائت نماید از جمله ی کسانی که خداوند از او راضی است و رسول خدا از او شفاعت می کند و به تعداد همه یتیم ها و مستمندان، خداوند ده حسنه به او اعطا می کند. سوره مبارکه ضحی در زیر آمده است.

«بِسْمِ اللَّـهِ الرَّ‌حْمَـٰنِ الرَّ‌حِيمِ
وَالضُّحَىٰ ﴿١﴾ وَاللَّيْلِ إِذَا سَجَىٰ ﴿٢﴾ مَا وَدَّعَكَ رَبُّكَ وَمَا قَلَىٰ ﴿٣﴾ وَلَلْآخِرَةُ خَيْرٌ لَّكَ مِنَ الْأُولَىٰ ﴿٤﴾ وَلَسَوْفَ يُعْطِيكَ رَبُّكَ فَتَرْضَىٰ ﴿٥﴾ أَلَمْ يَجِدْكَ يَتِيمًا فَآوَىٰ ﴿٦﴾ وَوَجَدَكَ ضَالًّا فَهَدَىٰ ﴿٧﴾ وَوَجَدَكَ عَائِلًا فَأَغْنَىٰ ﴿٨﴾ فَأَمَّا الْيَتِيمَ فَلَا تَقْهَرْ ﴿٩﴾ وَأَمَّا السَّائِلَ فَلَا تَنْهَرْ ﴿١٠﴾ وَأَمَّا بِنِعْمَةِ رَبِّكَ فَحَدِّثْ ﴿١١﴾»

دعای بیشتر برای بازگشت معشوق

این دعا را هر روز قبل از اذان صبح و بعد  از اذان مغرب بخوانید. سپس وضو گرفته و ده مرتبه صلوات بفرستید.(نگاه کنید به ذکر یا ودود برای بازگشت معشوق )(نگاه کنید به ذکر الله الصمد برای بازگشت معشوق)

«بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
قُلْ أُوحِیَ إِلَیَّ أَنَّهُ اسْتَمَعَ نَفَرٌ مِّنَ الْجِنِّ فَقَالُوا إِنَّا سَمِعْنَا قُرْآنًا عَجَبًا
یَهْدِی إِلَى الرُّشْدِ فَآمَنَّا بِهِ وَلَن نُّشْرِکَ بِرَبِّنَا أَحَدًا
وَأَنَّهُ تَعَالَى جَدُّ رَبِّنَا مَا اتَّخَذَ صَاحِبَهً وَلَا وَلَدًا
وَأَنَّهُ کَانَ یَقُولُ سَفِیهُنَا عَلَى اللَّهِ شَطَطًا
وَأَنَّا ظَنَنَّا أَن لَّن تَقُولَ الْإِنسُ وَالْجِنُّ عَلَى اللَّهِ کَذِبًا
وَأَنَّهُ کَانَ رِجَالٌ مِّنَ الْإِنسِ یَعُوذُونَ بِرِجَالٍ مِّنَ الْجِنِّ فَزَادُوهُمْ رَهَقًا
وَأَنَّهُمْ ظَنُّوا کَمَا ظَنَنتُمْ أَن لَّن یَبْعَثَ اللَّهُ أَحَدًا»

دعا جهت بازگرداندن عشق از دست رفته

این آیه  شریفه زیر را برای جذب عشق از دست رفته بخوانید و با گلاب بشویید و بخورید:

«وَاضْرِبْ لَهُمْ مَثَلا اَصْحابَ الْقَرْیَةِ اِذْ جائَهَا الْمُرْسَلوُنْ»

برگرفته از کتاب رهنمای گرفتاران حاج نصر بروجردی(نگاه کنید به برگرداندن معشوق با موکل)

سایت دعاجو به شما توصیه می کند در کنار تمامی این دعاها که برای بازگرداندن معشوق خود می خوانید به دنبال ره هایی باشید که بتوانید همیشه در کنار معشوقتان به خوبی زندگی کنید.

توجه به این نکته لازم است که همه ی دعاهای بالا که در زمینه بازگشت غائب و برگشتن شخصی که رفته است بسیار موثر هستند اما در کنار همه این دعاها باید تلاش کرد پس بهتر است مهارت هایی را نیز یاد بگیریم که به ما کمک کند رابطه تمام شده خود را دوباره شروع کنیم ( نگاه کنید به 4 حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته).

مطالب مرتبط:

20 تکنیک ساده برای شروع دوباره رابطه تمام شده

سوره ای برای بازگشت معشوق

دعای بازگشت معشوق کمتر از سه روز

دعای بازگشت سریع غائب

دعای رفع کدورت بین زن و شوهر + بازگشت معشوق

طلسم قوی برای بازگشت معشوق

دعای جذب خواستگار

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن