بازگشت معشوقدعا

سوره ای برای بازگشت معشوق

در بخش سوره ای برای بازگشت معشوق هستیم و دعاجو در این قسمت قرار است به معرفی بهترین سوره، دعا، ذکر و طلسم برای بازگشت معشوق بپردازد که شامل دعای بازگشت معشوق در یک روز، دعای بازگشت معشوق در سه روز، دعای کن فیکون برای بازگشت معشوق، ذکر الله الصمد برای بازگشت معشوق، طلسم قوی برای بازگشت معشوق، دعا برای رفع کدورت و بازگشت معشوق، ختم سوره ضحی برای بازگشت غایب می باشند.

دعای بازگشت معشوق در یک روز

دعای بازگشت معشوق در یک روز بسیار سریع و فوری عمل کرده باعث برگرداندن عشق شما در یک روز می شود. دعای بازگشت معشوق در یک روز که از بخش سوره ای برای بازگشت معشوق می باشد را که در زیر آمده است 1000 مرتبه بخوانید تا با ایجاد حس وابستگی معشوق بتوانید وی را خیلی فوری برگردانید. (نگاه کنید به ذکر یا ودود برای بازگشت معشوق ) (نگاه کنید به دعای بازگشت معشوق کمتر از سه روز)

« فَسُبْحَانَ الَّذِی بِیَدِهِ مَلَکُوتُ کُلِّ شَیْءٍ وَإِلَیْهِ تُرْجَعُونَ و لاحول و لاقوه الا بالله العلی العظیم »

دعای بازگشت معشوق در سه روز

 این دعا در بخش سوره ای برای بازگشت معشوق می باشد و بسیار مرسوم است. دعای بازگشت معشوق در سه روز که در زیر آمده است را به مدت سه روز بعد از غروب آفتاب بخوانید. (نگاه کنید به دعای بازگشت معشوق بین یک الی سه روز)

« اَستَغفِرُاللهُ الذی لا اله الا هوَ الحَیُّ القَیُّوم الرَّحمنُ الرحیم ذوالجلالِ و الاِکرام وَ اَتوبُ اِلیه و اَسئَلُهُ اَن یُصَلِیَ عَلی محمد و ال محمد و اَن یَتوبَ عَلَیَ توبَهَ عَبدٍ ذلیلٍ خاضعٍ خاشعٍ فقیرٍ مسکینٍ مستکینٍ لایَملِکُ لِنَفسِهِ نَفعاً و لاضَراً و لا مَوتاً و لا حیوهً و لانُشوراً »

دعای کن فیکون برای بازگشت معشوق

دعای کن فیکون برای بازگشت معشوق که در بخش سوره ای برای بازگشت معشوق آمده بسیار قابل توجه می باشد چرا که این دعا از نشانه های اراده ی قوی خداوند است. به این صورت که اگر خداوند کاری را بخواهد حتما انجام می شود. و به همین دلیل است که جزو ده دعای بازگشت معشوق می باشد. دعای کن فیکون برای بازگشت معشوق که در زیر آمده است را بعد از هر نماز یومیه بخوانید.

« إِنَّمَا قَوْلُنَا لِشَیْءٍ إِذَا أَرَدْنَاهُ أَن نَّقُولَ لَهُ کُن فَیَکُونُ (نحل، ۴۰)إِذَا قَضَى أَمْرًا فَإِنَّمَا یَقُولُ لَهُ کُن فَیَکُونُ (آل عمران، ۴۷ و…) خَلَقَهُ مِن تُرَابٍ ثِمَّ قَالَ لَهُ کُن فَیَکُونُ (آل‏عمران، ۵۹) إِنَّمَا أَمْرُهُ إِذَا أَرَادَ شَیْئًا أَنْ یَقُولَ لَهُ کُنْ فَیَکُونُ (یس، ۸۲) وَیَوْمَ یَقُولُ کُن َیَکُونُ (انعام، ۷۳) »

ذکر الله الصمد برای بازگشت معشوق

در این بخش از سوره ای برای بازگشت معشوق به آگاهی رسانی در مورد ذکر الله الصمد برای بازگشت معشوق می پردازیم ، ذکر الله الصمد برای بازگشت معشوق بسیار مجرب است. برای برگرداندن معشوق مورد نظر کافی است ذکر « الله الصمد » را 1000 بار تکرار کنید تا بوسیله جلب محبت معشوق او را به برقراری رابطه ای عاطفی و همیشگی برگردانید.(همچنین نگاه کنید به ختم قل هو الله برای بازگشت معشوق)

طلسم قوی برای بازگشت معشوق

این بخش از سوره ای برای بازگشت معشوق به طلسم قوی برای بازگشت معشوق که در زیر آمده است می پردازد. روی پارچه ای سفید و تمیز که باید زیر درختی سرسبز دفن شود با زعفران دعای زیر را بنویسید.

« الوهح الوهح الوهح به نام فلان بن فلان علی حب فلانه بنت فلانه العجل العجل العجل الساعه الساعه الساعه الوحا الوحا الوحا علیکم یا ابا ابطین اسواس اسواس احضروا ف ل ا ن ب ن ف ل ا ن »

دعا برای رفع کدورت و بازگشت معشوق

در بخش سوره ای برای بازگشت معشوق هستیم و در حال بررسی دعا برای رفع کدورت و بازگشت معشوق. هنگامی که بین شما و معشوقتان کدورتی پیش آمده باشد و او از شما دوری گزیند، می توانید دعای رفع کدورت و بازگشت معشوق را هفت مرتبه بخوانید تا هرچه سریعتر کدورت بین شما برطرف شود و با دعای رفع کدورت بین زن و شوهر همه چیز ختم به خیر می شود.

« اللهم الّف بینهما کما اصلحت بین محمد و انصاره اللهم یا من ادخل محبه یوسف فی قلب زلیخا و یا من ادخل محبه موسی فی قلب آسیه بنت مزاحم و یا من ادخل محبه محمد فی قلب خدیجه بنت خویلد ادخل محبه (نام شخص طالب را ببرد) فی قلب (نام طرف قهر کرده را ببرد) کما ادخلت اللیل فی النهار و النهار فی اللیل و الذکر فی الانثی لو انفقت ما فی الارض جمیعا ما الّفت بین قلوبهم و لکن الله الّف بینهم انه عزیز حکیم و لاحول و لا قوه الا بالله العلی العظیم.»

ختم سوره ضحی برای بازگشت غایب

آثار و برکاتی که در روایات برای ختم سوره الضحی ذکر شده است عبارت اند از:

  • به یاد آوردن امر فراموش شده: اگر فرد سوره ضحی را برای یک امر فراموش شده بخواند آن را به یاد می آورد.
  • بازگشت فرد غائب: اگر سوره ضحی را به اسم کسی که غائب یا گم شده است خوانده شود مسافر و گمشده و غائب سالم به خانه و خانواده اش باز می گردد.

به یاد داشته باشید هر كس 40 بار این سوره را بلافاصله و بدون تكلم و رو به قبله و با طهارت، در روز ها یا شب های مبارك مثلا شب جمعه بخواند به هر نیتی كه باشد حاجتش برآورده شود. (نگاه کنید به سوره ضحی برای بازگشت معشوق)

بیشتر بخوانید:

20 تکنیک ساده برای شروع دوباره رابطه تمام شده

بهترین واکنش در برابر بلاک شدن

دعای رفع کدورت و بازگشت معشوق
ذکر برای ازدواج با معشوق
ذکر یا فتاح برای ازدواج
قوی ترین دعای جلب محبت شوهر
دعای زبان بند قوی سکاکی
دعای زبان بند شوهر
دعای زبان بند دشمن + حسود + بدگو
زبان بند با گره بر نخ
مجموعه دعای زبان بند قوی و فوری
دعای زبان بند شدید برای شوهر
دعای زبان بند در قرآن

دعای مرجانه برای بازگشت معشوق

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن