بازگشت معشوقحاجتذکر

ذکر یا ودود برای بازگشت معشوق

در این مطلب دعاجو به دنبال ارائه اطلاعاتی در خصوص ذکر یا ودود برای بازگشت معشوق می باشد. ذکر یا ودود برای بازگشت معشوق را بعد از نماز صبح قرائت کنید. اگر در اثر قهر یا کدورت معشوق خود را زیر شش ماه می باشد که ندیده اید ذکر یا ودود برای بازگشت معشوق به دستوالعمل زیر این مشکل شما را حل می کند . در مواقعی اگر معشوق فوت شده باشد و شما ذکر یا ودود برای بازگشت معشوق را همانند دستوالعمل زیر قرائت کنید، چه بدانید معشوق فوت کرده چه ندانید وی را در خواب خواهید دید.

انواع دستورالعمل هایی که در این مطلب به آنها پرداخته ایم عبارتند از :

  1. ذکر یا ودود برای بازگشت معشوق
  2. ذکر یا ودود برای ازدواج
  3. 1001 یا ودود
  4. ذکر یا ودود برای جلب محبت
  5. ذکر یا ودود برای حاجت
  6. ختم ذکر الودود
  7. ذکر یا حلیم یا ودود

 ذکر یا ودود برای بازگشت معشوق

720 مرتبه ذکر یا ودود را برای بازگشت معشوق به مدت سه روز قرائت کنید . ذکر یا ودود برای بازگشت معشوق را باید بعد از نماز صبح و هنگامی که هنوز وضو دارید بخوانید. فراموش نکنید پایان قرائت 720 بار ذکر یا ودود سه بار نام معشوقی که در انتظار بازگشت وی هستید را به همراه نام مادرش بلند بگویید. به دلیل گستردگی مطالب در مورد بازگشت معشوق که در دعاجو به آنها پرداخته شده در اینجا فهرستی کامل برای شما علاقه مندان قرار داده ایم. التماس دعا.( نگاه کنید به دعای زبان بند )

  1. طلسم قوی برای بازگشت معشوق ، معجزه بازگشت معشوق ، دعای کن فیکون برای بازگشت معشوق و طلسم قوی برای بازگشت معشوق از راه دور را در مطلبی تحت عنوان برگرداندن معشوق با موکل دنبال کنید.
  2. طلسم احضار فوری معشوق با سنگریزه ، دعا برای احضار سریع معشوق و طلسم عشق فوری را در مطلبی با عنوان طلسم احضار فوری معشوق می توانید مطالعه فرمایید .
  3. دعای سریع الاجابه برای بازگشت معشوق ، دعا برای رفع کدورت و بازگشت معشوق و دعای فوری برای بازگشت غائب را در دعای بازگشت سریع غایب ملاحظه کنید.
  4. دعای برگرداندن همسر، دعای برگشت شوهر به زنش و دعای منت کشی کردن شوهر را می توانید در مطلب دعای پشیمانی شوهر به طور کامل مطالعه کنید.
  5. دعای برگشت زن به شوهرش ، دعای برگشت شوهر به زنش ، ذکر برای بازگشت همسر ، دعای برگرداندن یار و دعا برای برگشتن فرزند به خانه را در مطلب دعای برگشت همسر به خانه با دقت مطالعه کنید.
  6. دعا برای برگشت شوهر به زندگی ، دعای وابستگی شدید شوهر به زنش ، دعای سریع جهت آشتی زن و شوهر و ذکر برای بازگشت همسر را در مطلب دعای برگشت شوهر به زنش بخوانید .
  7. دعای برگشتن عشق از دست رفته ، دعا برای برگشتن شخص مورد نظر از راه دور ، دعا برای برگشتن خواستگار و دعای برگشتن گریخته را مطالعه کنید در مطلبی با عنوان دعا برای برگشتن شخصی که رفته .
  8. دعای دلتنگ کدرن معشوق فوری ، دعای بیقراری معشوق از راه دور و دعا برای شیرین شدن را نگاه کنید در مطلبی تحت عنوان دعای دلتنگ شدن فرد از راه دور.
  9. دعای دیوانه کردن محبوب از راه دلتنگی ، دعای دیوانه کردن معشوق ، طلسم دیوانه کردن محبوب ، دعای عاشق کردن محبوب ، دعای احضار آنی معشوق و طلسم دلتنگی معشوق را در مطلب دعای دیوانه کردن محبوب مطالعه بفرمایید .
  10. دعای بازگشت معشوق در یک روز ، دعای بازگشت معشوق در سه روز ، ذکر الله الصمد برای بازگشت معشوق ، طلسم قوی برای بازگشت معشوق و ختم سوره ضحی برای بازگشت غائب را نگاه کنید در مطلب سوره ای برای بازگشت معشوق.
  11. دعای بازگشت معشوق با سوره الضحی ، دعای بازگشت معشوق کمتر از سه روز ، معجزه بازگشت معشوق ، دعای سریع الاجابه برای بازگشت معشوق و چند دعای دیگر را در مطلب ده دعای بازگشت معشوق دنبال کنید.
  12. طلسم دلتنگی معشوق ، طلسم احضار فوری معشوق با یخ ، طلسم بیقراری سوزاندنی و طلسم محبت فوری را در مطلب صفحه طلسم بازگشت معشوق صبی مطالعه کنید .
  13. قویترین طلسم محبت سوزاندنی ، طلسم محبت سوزاندنی از راه دور و طلسم محبت و تسخیر قلب را در قویترین طلسم محبت از راه دور مطالعه کنید .
  14. قویترین طلسم محبت یهودی ، طلسم محبت سوزاندنی فوری و طلسم محبت اتشی قوی را در مطلب قویترین طلسم محبت دنیا دنبال کنید .
  15. ذکر الحلیم برای بازگشت معشوق و ذکر الله صمد برای بازگشت معشوق در سه روز را در مطلب ذکر الله الصمد برای بازگشت معشوق با دقت مطالعه کنید.
  16. چرا به دعای بازگشت به معشوق نیاز داریم و همچیز در مورد دعای بازگشت معشوق بین یک الی سه روز را در مطلبی با عنوان معجزه ای برای بازگشت معشوق مطالعه کنید .
  17. در چه شرایطی به طلسم برای بازگشت معشوق نیاز است ، آیا اصلاً بازگشت معشوق امکان پذیر است؟ مطالبی در مورد طلسم فروشان بازگشت معشوق و توضیحات این چنین را در مطلبی تحت عنوان طلسم قوی برای بازگشت معشوق دنبال کنید.
  18. معجزه سریع الاجابه برای بازگشت معشوق ، بازگشت معشوق با سوره شعرا و … را در مطلب معجزه بازگشت معشوق مطالعه کنید.
  19. خواص سوره ضحی برای بازگشت معشوق ، رسول خدا در مورد سوره ضحی چه می فرمایند و … را در مطلب سوره ضحی برای بازگشت معشوق مطالعه کنید .
  20. دستور العمل دعای بازگشت معشوق کمتر از سه روز با تلاوت آیه الکرسی ، دعای بازگشت معشوق کمتر از سه روز با ختم صلوات و … را مطالعه کنید در دعای بازگشت معشوق کمتر از سه روز.
  21. دعای رفع کدورت و بازگشت معشوق با سوره نسا و … را در مطلبی تحت عنوان دعای رفع کدورت بین زن و شوهر + بازگشت معشوق مطالعه کنید.
  22. ذکر الله صمد برای ازدواج با معشوق ذکر دعای نادعلی و یا فتاح و بسیاری دیگر از ذکر های معجزه دار را در مطلبی تحت عنوان ذکر برای ازدواج با معشوق مطالعه کنید.

 ذکر یا ودود برای ازدواج

اگر در بین نماز های مغرب و عشا به مدت یک هفته ذکر یا ودود را برای ازدواج و به نیت آن نود و نه مرتبه قرائت کنید . در همان ماه ازدواج خواهید کرد ولی اگر ذکر یا ودود برای ازدواج با فردی خواص بکار رود باید بعد از اتمام 99 مرتبه قرائت ذکر یا ودود نام فرد مورد نظر و نام مادرش سه مرتبه گفته شود. در ذکر یا ودود برای ازدواج مدت زمان اجابت دعا می تواند تا نه ماه هم زمان بگیرد. ذکر یا  ودود برای ازدواج را مانند ذکر یا ودود برای محبت باید بدون فاصله قرائت کنید.در ذکر یا ودود برای حاجت نحوه نیت کردن مثال زده شوده است .ذکر یا ودود برای ازدواج را مانند ذکر یا ودود برای بازگشت معشوق بهتر است با وضو قرائت کنید .ذکر یا فتاح برای ازدواج مکمل بسیار قدرتمندی برای ذکر یا ودود برای ازدواج می باشد .( نگاه کنید به دعا برای آشتی بین زن و شوهر لجباز

1001 یا ودود

قرائت 1001 بار ذکر یا ودود بعد از نماز صبح در هر روز مادام العمر بسیار توصیه شده است. با این کار روند زندگیتان به سمت اراده خداوند حرکت می کند و افکارتان به درک بهتر نعمت های خداوند آگاه می شود. منابع معتبر در خصوص ذکر هر روز 1001 یا ودود گفتند که هر فردی که این عمل را انجام دهد دیگر نگران مسائل دنیوی نخواهد بود.1001 یا ودود را مانند ذکر یا ودود برای بازگشت معشوق بهتر است با وضو قرائت کنید . (همچنین نگاه کنید به طلسم محبت سوزاندنی)

ذکر یا ودود برای جلب محبت

دستور العمل ذکر یا ودود برای جلب محبت را در ادامه دنبال کنید . به مدت چهار روز بعد از نماز صبح 132 مرتبه ذکر یا ودود را بخوانید و بر تکه نانی دمیده و کامل آن را برای صبحانه در هر روز، میل کنید . ذکر یا ودود برای جلب محبت با این دستورالعمل بسیار مجرب است و گذشتگان برای استحکام بنیاد خانواده و حتی ارتباط بین فرزندان با هم و پدر و مادر با آن ها و بلعکس از آن استفاده می کردند.فراموش نکنید در هنگام قرائت ذکر یا ودود برای جلب محبت مانند ذکر یا ودود برای بازگشت معشوق بهتر است وضو داشته باشیم .(نگاه کنید به دعا برای تبدیل عشق یک طرفه به دو طرفه )(نگاه کنید به چگونه وارد خواب عشقمان شویم )

ذکر یا ودود برای حاجت

ذکر یا ودود برای حاجت بر سه نوع می باشد . نوع اول حاجت به شرط است که اگر در زمانی فلان اتفاق افتاد فلان حاجت را بدست آوریم . نوع دوم حاجت به ماه کامل است که بر گرفتن حاجت در روز ماه کامل اجابت دارد و نوع سوم بر زمان حال متمرکز است که با اجرای دستور العمل در زمان حال دعا را اساعه اجابت می کند.ذکر یا ودود برای حاجت به شرط خواندن 777 مرتبه یا ودود بعد از نماز صبح به مدت هفت روز می باشد .انواع دیگر ذکر یا ودود برای حاجت را در مطلبی تحت همین عنوان دنبال کنید. ذکر با ودود برای حاجت را در حالی بخوانید که مانند ذکر یا ودود برای بازگشت معشوق وضو دارید . ذکر یا ودود برای حاجت را مانند ذکر یا ودود برای محبت باید بدون توقف و قطع کردن قرائت کنید(نگاه کنید به طلسم احضار فوری معشوق )

ختم ذکر الودود

ختم ذکر الودود که به شمار 1000 برسد می تواند مکمل بسیار قدرتمندی برای بسیاری از طلسم ها و دعا های دیگر باشد. ختم ذکر الودود به شمار 2000 بار به تنهایی در ایجاد علاقه بین شما و کسی که تا به حال به شما ابراز علاقه نکرده است نیز کار برد دارد و شرط خاصی در آن نیست به غیر از قرائت تمام آن در یک روز . در ختم ذکر الودود مانند ذکر یا ودود برای بازگشت معشوق باید با وضو ایی که از نماز قبلی دارید ذکر را قرائت فرمایید . در ختم ذکر الودود همان طور که در ذکر یا ودود برای محبت گفته شد نباید وقفه ای بیفتد .( نگاه کنید به دعاهای سریع الاجابه برای آشتی )

ذکر یا حلیم یا ودود

خواندن همزمان 1000 بار ذکر یا حلیم یا ودود که بهتر است روز پنج شنبه بعد از نماز مغرب قرائت شود .برای رزق روزی بسیار مجرب می باشد . همچنین اگر سوره واقعه را بعد از قرائت ذکر تا آیه 50 بخوانید برای کسی که در زندان است پاداشه آزادی به همراه دارد . ذکر یا حلیم یا ودود و 50 آیه اول  سوره واقعه را بهتر است مانند ذکر یا ودود برای بازگشت معشوق با وضویی که از نماز مغرب وعشا دارید قرائت فرمایید. (نگاه کنید به دعای دلتنگ شدن فرد از راه دور)

« بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیم – إِذَا وَقَعَتِ الْوَاقِعَةُ ﴿١﴾ لَیْسَ لِوَقْعَتِهَا کَاذِبَةٌ ﴿٢﴾ خَافِضَةٌ رَافِعَةٌ ﴿٣﴾ إِذَا رُجَّتِ الأرْضُ رَجًّا ﴿٤﴾ وَبُسَّتِ الْجِبَالُ بَسًّا ﴿٥﴾ فَکَانَتْ هَبَاءً مُنْبَثًّا ﴿٦﴾ وَکُنْتُمْ أَزْوَاجًا ثَلاثَةً ﴿٧﴾ فَأَصْحَابُ الْمَیْمَنَةِ مَا أَصْحَابُ الْمَیْمَنَةِ ﴿٨﴾ وَأَصْحَابُ الْمَشْأَمَةِ مَا أَصْحَابُ الْمَشْأَمَةِ ﴿٩﴾ وَالسَّابِقُونَ السَّابِقُونَ ﴿١٠﴾ أُولَئِکَ الْمُقَرَّبُونَ ﴿١١﴾ فِی جَنَّاتِ النَّعِیمِ ﴿١٢﴾ ثُلَّةٌ مِنَ الأوَّلِینَ ﴿١٣﴾ وَقَلِیلٌ مِنَ الآخِرِینَ ﴿١٤﴾ عَلَى سُرُرٍ مَوْضُونَةٍ ﴿١٥﴾ مُتَّکِئِینَ عَلَیْهَا مُتَقَابِلِینَ ﴿١٦﴾ یَطُوفُ عَلَیْهِمْ وِلْدَانٌ مُخَلَّدُونَ ﴿١٧﴾ بِأَکْوَابٍ وَأَبَارِیقَ وَکَأْسٍ مِنْ مَعِینٍ ﴿١٨﴾ لا یُصَدَّعُونَ عَنْهَا وَلا یُنْزِفُونَ ﴿١٩﴾ وَفَاکِهَةٍ مِمَّا یَتَخَیَّرُونَ ﴿٢٠﴾ وَلَحْمِ طَیْرٍ مِمَّا یَشْتَهُونَ ﴿٢١﴾ وَحُورٌ عِینٌ ﴿٢٢﴾ کَأَمْثَالِ اللُّؤْلُؤِ الْمَکْنُونِ ﴿٢٣﴾ جَزَاءً بِمَا کَانُوا یَعْمَلُونَ ﴿٢٤﴾ لا یَسْمَعُونَ فِیهَا لَغْوًا وَلا تَأْثِیمًا ﴿٢٥﴾ إِلا قِیلا سَلامًا سَلامًا ﴿٢٦﴾ وَأَصْحَابُ الْیَمِینِ مَا أَصْحَابُ الْیَمِینِ ﴿٢٧﴾ فِی سِدْرٍ مَخْضُودٍ ﴿٢٨﴾ وَطَلْحٍ مَنْضُودٍ ﴿٢٩﴾ وَظِلٍّ مَمْدُودٍ ﴿٣٠﴾ وَمَاءٍ مَسْکُوبٍ ﴿٣١﴾ وَفَاکِهَةٍ کَثِیرَةٍ ﴿٣٢﴾ لا مَقْطُوعَةٍ وَلا مَمْنُوعَةٍ ﴿٣٣﴾ وَفُرُشٍ مَرْفُوعَةٍ ﴿٣٤﴾ إِنَّا أَنْشَأْنَاهُنَّ إِنْشَاءً ﴿٣٥﴾ فَجَعَلْنَاهُنَّ أَبْکَارًا ﴿٣٦﴾ عُرُبًا أَتْرَابًا ﴿٣٧﴾ لأصْحَابِ الْیَمِینِ ﴿٣٨﴾ ثُلَّةٌ مِنَ الأوَّلِینَ ﴿٣٩﴾ وَثُلَّةٌ مِنَ الآخِرِینَ ﴿٤٠﴾ وَأَصْحَابُ الشِّمَالِ مَا أَصْحَابُ الشِّمَالِ ﴿٤١﴾ فِی سَمُومٍ وَحَمِیمٍ ﴿٤٢﴾ وَظِلٍّ مِنْ یَحْمُومٍ ﴿٤٣﴾ لا بَارِدٍ وَلا کَرِیمٍ ﴿٤٤﴾ إِنَّهُمْ کَانُوا قَبْلَ ذَلِکَ مُتْرَفِینَ ﴿٤٥﴾ وَکَانُوا یُصِرُّونَ عَلَى الْحِنْثِ الْعَظِیمِ ﴿٤٦﴾ وَکَانُوا یَقُولُونَ أَئِذَا مِتْنَا وَکُنَّا تُرَابًا وَعِظَامًا أَئِنَّا لَمَبْعُوثُونَ ﴿٤٧﴾ أَوَآبَاؤُنَا الأوَّلُونَ ﴿٤٨﴾ قُلْ إِنَّ الأوَّلِینَ وَالآخِرِینَ ﴿٤٩﴾ لَمَجْمُوعُونَ إِلَى مِیقَاتِ یَوْمٍ مَعْلُومٍ ﴿٥٠﴾ »

 مطالب مرتبط:

دعای جلب محبت پسر برای ازدواج
20 تکنیک ساده برای شروع دوباره رابطه تمام شده
طلسم از راه دور
دعای رسیدن به معشوق
دعای عاشق کردن طرف مقابل
طلسم وابستگی شدید شوهر به زن
سوره مزمل برای محبت بین زن و شوهر
دعای برای آشتی زن و شوهر روی نمک
نذر برای استجابت دعا
استجابت قطعی دعا برای ازدواج

دعای برگشت معشوق از راه دور-علوم ماورا

سوره یس برای رسیدن به معشوق

برچسب ها

نوشته های مشابه

One Comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن