بازگشت معشوقدعا

ذکر الله الصمد برای بازگشت معشوق

در این مطلب از سایت دعاجو قصد داریم به موضوع ذکر الله الصمد برای بازگشت معشوق بپردازیم. گاهی در یک رابطه عاطفی به دلیل اتفاقات ناشایستی ممکن است معشوق مورد نظر از عاشق دور شود و خواهان جدایی باشد. در این موارد فرد عاشق به دنبال بازگشت معشوق خود و جبران اتفاقات است. ذکر الله الصمد برای بازگشت معشوق یکی از بهترین دعاها و اذکار در زمینه بازگشت معشوق می باشد که بسیار مجرب است و خیلی سریع به برگشتن محبوب مورد نظر کمک می کند. از جمله دعاها و ذکرهایی که برای بازگشت معشوق در این مطلب آورده ایم می توان به ذکر الله الصمد برای بازگشت معشوق، ذکر الله الصمد برای بازگشت معشوق در سه روز، ذکر الحلیم برای برگشتن معشوق، دعای کن فیکون برای بازگشت معشوق، ذکر الله الصمد برای بازگشت سریع غائب، ذکر الله الصمد برای ازدواج، دعای برگشت شخص مورد علاقه و دعای رفع کدورت و بازگشت معشوق اشاره کرد.(آیا در خواب معشوق خود را دیده اید و شرایطی را تجربه کردید که در بیداری برای شما آرزوست ؟ از دعا برای دیدن معشوق در بیداری دیدن فرمایید)

ذکر الله الصمد برای بازگشت معشوق

برای برگرداندن معشوق به رابطه و بیقراری معشوق می توان از ذکر الله الصمد برای بازگشت معشوق مورد نظر استفاده کرد. ذکر الله الصمد برای بازگشت معشوق بسیار مجرب است و به راحتی می توانید آن را به جا بیاورید به این صورت که 1000 مرتبه ذکر « الله الصمد » را تکرار کنید. (نگاه کنید به سوره ای برای بازگشت معشوق)

ذکر الله الصمد برای بازگشت معشوق در سه روز

در مواردی که می خواهید خیلی سریع به هدف خود که همان برگرداندن محبوب است برسید می توانید از ذکر الله الصمد برای بازگشت معشوق در سه روز استفاده کنید به این صورت که به مدت سه روز بعد از هر نماز یومیه سوره توحید را با خلوص نیت بخوانید. ( نگاه کنید به دعای زبان بند ) (نگاه کنید به دعای بازگشت معشوق کمتر از سه روز)

ذکر الحلیم برای برگشتن معشوق

دعای سریع الاجابه برای برگشتن معشوق مورد نظر ذکر الحلیم برای برگشتن معشوق است که به فرد کمک می کند تا با دلتنگی محبوب بتواند او را به رابطه عاشقانه مورد نظر برگرداند. ذکر الحلیم برای برگشتن معشوق به این صورت است که هر روز بعد از نماز ظهر 14 مرتبه بگوید « الحلیم ».

دعای کن فیکون برای بازگشت معشوق

واژه ی کن فیکون در آیاتی از سوره قرآن مجید آمده است که اهمیت این عبارت بالا مرتبه را نشان می دهد. به همین دلیل است که به علت ارج و قرب عبارت کن فیکون، دعای کن فیکون برای بازگشت معشوق توصیه شده است و به عنوان معجزه بازگشت معشوق تلقی می گردد. می توانید دعای کن فیکون برای برگرداندن محبوب را که در زیر آمده است هر روز با نیت برگشت فرد مورد نظر در امر حلال تلاوت کنید.( اگر تمایل دارید طلسمی برای تبدیل عشق یک طرفه به دو طرفه داشته باشید یا با فرستادن طلسم از راه اس ام اس یا نامه عشق یک طرفه خود متقابلاً دو طرفه کنید نگاه کنید به دعا برای تبدیل عشق یک طرفه به دو طرفه )

« إِنَّمَا قَوْلُنَا لِشَیْءٍ إِذَا أَرَدْنَاهُ أَن نَّقُولَ لَهُ کُن فَیَکُونُ

 إِذَا قَضَى أَمْرًا فَإِنَّمَا یَقُولُ لَهُ کُن فَیَکُونُ

لَقَهُ مِن تُرَابٍ ثِمَّ قَالَ لَهُ کُن فَیَکُونُ

إِنَّمَا أَمْرُهُ إِذَا أَرَادَ شَیْئًا أَنْ یَقُولَ لَهُ کُنْ فَیَکُونُ

وَیَوْمَ یَقُولُ کُن فَیَکُونُ »

ذکر الله الصمد برای بازگشت سریع غائب

از دعاهایی که برای بازگشت سریع غائب به شما توصیه می شود، دعای ذکر الله الصمد برای بازگشت سریع غائب است. این دعا به برگشتن سریع و فوری غائب و معشوق کمک می کند. به این صورت که باید ذکر الله الصمد برای بازگشت سریع غائب را هنگام اذان ظهر 333 مرتبه زیر آسمان با نیت برگشت غائب بخوانید. این ذکر به شما کمک می کند با دیوانه محبوب او را برگردانید.(همچنین نگاه کنید به دیوانه کردن محبوب)

ذکر الله الصمد برای ازدواج

علاوه بر کاربرد ذکر الله الصمد برای برگرداندن عشق از دست رفته می توان برای موارد دیگری هم استفاده کرد. مثل ذکر الله الصمد برای ازدواج که بسیار مجرب است و به فرد کمک می کند تا بتواند به رابطه پایدار و ازدواج برسد. ذکر الله الصمد برای ازدواج به این صورت است که ویژگی های فرد مورد نظر که می خواهید با او ازدواج کنید را تصور کرده و 3000 مرتبه با توکل به خداوند متعال ذکر الله الصمد برای ازدواج را تلاوت کنید. ( همچنین نگاه کنید به  1021 بار ذکر یا ودود )

توجه به این نکته لازم است که همه ی دعاهای بالا که در زمینه بازگشت غائب و برگشتن شخصی که رفته است بسیار موثر هستند اما در کنار همه این دعاها باید تلاش کرد پس بهتر است مهارت هایی را نیز یاد بگیریم که به ما کمک کند رابطه تمام شده خود را دوباره شروع کنیم ( برای مطالعه مهارت های بازگشت معشوق بر اساس تکنیک های nlp عشق برای برگرداندن معشوق نگاه کنید به 4 حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته).

دعای برگشت شخص مورد علاقه

اگر شخص مورد علاقه، از شما دور شده است و می خواهید او را به سمت برقراری رابطه برگردانید. دعای برگشت شخص مورد علاقه که در زیر آمده است را بخوانید تا با عزیز شدن نزد معشوق مجدد رابطه شما در امر حلال برقرار گردد.

« إِنَّ رَبَّکُمُ اللَّهُ الَّذِی خَلَقَ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضَ فِی سِتَّهِ أَیَّامٍ ثُمَّ اسْتَوَىٰ عَلَى الْعَرْشِ یُغْشِی اللَّیْلَ النَّهَارَ یَطْلُبُهُ حَثِیثًا وَالشَّمْسَ وَالْقَمَرَ وَالنُّجُومَ مُسَخَّرَاتٍ بِأَمْرِهِ ۗ أَلَا لَهُ الْخَلْقُ وَالْأَمْرُ ۗ تَبَارَکَ اللَّهُ رَبُّ الْعَالَمِینَ. ادْعُوا رَبَّکُمْ تَضَرُّعًا وَخُفْیَهً ۚ إِنَّهُ لَا یُحِبُّ الْمُعْتَدِینَ. وَلَا تُفْسِدُوا فِی الْأَرْضِ بَعْدَ إِصْلَاحِهَا وَادْعُوهُ خَوْفًا وَطَمَعًا ۚ إِنَّ رَحْمَتَ اللَّهِ قَرِیبٌ مِّنَ الْمُحْسِنِینَ »

دعای رفع کدورت و بازگشت معشوق

در مواردی که بین عاشق و معشوق اختلافی رخ داده است، دعای رفع کدورت و بازگشت معشوق بسیار مجرب است و کمک می کند تا با رفع کدورت بتوانید معشوق خود را دلتنگ کرده و به سمت خود برگردانید. ( نگاه کنید به  1021 بار ذکر یا ودود )

« يس وَالْقُرْآنِ الْحَكِيمِ. ص وَالْقُرْآنِ ذِي الذِّكْرِ. ق وَالْقُرْآنِ الْمَجِيدِ. ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ »

تمامی دعاهایی که در زمینه ذکر الله الصمد برای بازگشت معشوق در این مطلب آورده شده است به برگرداندن عشق از دست رفته و برگشتن محبوب مورد نظر کمک خواهد کرد و بسیار مجرب است. اما باید بدانید خواندن دعا به تنهایی نمی تواند به شما کمک کند که شخص را برگردانید و بتوانید او را برای همیشه نزد خود نگه دارید. در این بین در کنار خواندن دعا و توکل به خداوند در مورد برگشت معشوق باید خود نیز به مهارت ها و تکنیک هایی آگاه باشید که به شما کمک کند هم بتوانید معشوق را برگردانید و هم به نحوی با او رابطه برقرار کنید که دیگر جدایی بین شما رخ ندهد. در واقع بهتر است از این به بعد آگاهانه رفتار کنید تا بتوانید از زندگی مشترک خود حفاظت کنید.

مطالب مرتبط:

20 تکنیک ساده برای شروع دوباره رابطه تمام شده

تکنیک های NLP برای برگرداندن عشق

دعای آشتی بعد از جدایی

ده دعای بازگشت معشوق

دعای بازگشت معشوق بین یک الی سه روز

طلسم قوی برای بازگشت معشوق

سوره الضحی برای بازگشت معشوق

دعای برگشت معشوق از راه دور-علوم ماورا

طلسم احضار فوری معشوق

ذکر برای ازدواج با معشوق

ذکر یا فتاح برای ازدواج

 آیت الکرسی برای محبت زن و شوهر

نذر برای استجابت دعا

استجابت قطعی دعا برای ازدواج

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن