دعامحبوبیت

دعا برای عزیز شدن نزد معشوق

در این مطلب از سایت دعاجو سعی کرده ایم مجموعه ای از بهترین دعاها برای عزیز شدن نزد معشوق را برای راحتی خوانندگان doajoo.com جمع آوری کنیم. دعا کردن برای عزیز شدن نزد معشوق به فرد کمک می کند در چشم محبوب خود شخصی خاص و عزیز جلوه کند و وی را به خود دلبسته کند. از جمله مجرب ترین دعاها در زمینه دعا برای عزیز شدن نزد معشوق می توان به دعا برای عزیز شدن نزد معشوق، عزیز شدن نزد معشوق با خواندن سوره یوسف، دعای نوشتنی برای عزیز شدن نزد معشوق، ذکر الودود برای عزیز شدن نزد معشوق، طلسم برای عزیز شدن نزد همه، دعا برای عزیز شدن نزد خانواده شوهر، دعا برای عزیز شدن نزد شخصی خاص و دعا برای عزیز شدن نزد همه اشاره کرد.(آیا در خواب معشوق خود را دیده اید و شرایطی را تجربه کردید که در بیداری برای شما آرزوست ؟ از دعا برای دیدن معشوق در بیداری دیدن فرمایید)

دعا برای عزیز شدن نزد معشوق

گویند به هرکس می خواهد نزد معشوق خود محبوب شود به گونه ای که معشوق دلبسته و وابسته وی گردد دعا برای عزیز شدن نزد معشوق که در زیر آمده است را پیشنهاد دهید تا رسیدن به معشوق حاصل گردد.

یا حمیدِی الفِعالِ ذَالمَنِّ عَلی جَمیعِ خَلْقِهِ بِلُطْفِهِ

عزیز شدن نزد معشوق با خواندن سوره یوسف

نقل شده است هر کس 3 مرتبه با خلوص نیت سوره مبارک یوسف را تلاوت کند خداوند وی را نزد معشوق و محبوبش عزیز می گرداند و محبوب را دیوانه خود می کند.( نگاه کنید به دعا برای آشتی بین زن و شوهر لجباز )

دعای نوشتنی برای عزیز شدن نزد معشوق

دعای زیر یکی از دعاهای نوشتنی می باشد که برای عزیز کردن خود در نظر فرد محبوب رفع حاجت می کند. دعای نوشتنی برای عزیز شدن نزد معشوق که در زیر آمده است را روی تکه ای پارچه نوشته و هنگام ملاقات با معشوق آن را همراه خود داشته باشید.

یَا مَعْشَرَ الْجِنِّ وَالْإِنسِ إِنِ اسْتَطَعْتُمْ أَن تَنفُذُوا مِنْ أَقْطَارِ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ فَانفُذُوا لَا تَنفُذُونَ إِلَّا بِسُلْطَانٍ فلان بن فلان علی حب فلانه بنت فلانه بحق یا بدوح یا بدوح یا بدوح

ذکر الودود برای عزیز شدن نزد معشوق

یکی از مجرب ترین اذکار برای جلب محبت معشوق تکرار ذکر الودود می باشد. در روز جمعه هنگام اذان ظهر 1000 مرتبه ذکر «الودود» را برای عزیز شدن نزد معشوق بخوانید.(همچنین نگاه کنید به  1021 بار ذکر یا ودود و قوی ترین دعای جلب محبت شوهر )

طلسم برای عزیز شدن نزد همه

یکی دیگر از روش های کاربردی برای عزیز شدن نزد معشوق آنست که طلسم عزیز شدن نزد معشوق که در زیر آمده است را روی کاغذی نوشته و در باغچه ای خاک کنید.

يَا مَعْشَرَ الْجِنِّ وَالْإِنسِ إِنِ اسْتَطَعْتُمْ أَن تَنفُذُوا مِنْ أَقْطَارِ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ فَانفُذُوا لَا تَنفُذُونَ إِلَّا بِسُلْطَانٍ

دعا برای عزیز شدن نزد خانواده شوهر

دعا برای عزیز شدن نزد خانواده شوهر که در زیر آمده است را هر کس بخواند خداوند او را نزد خانواده شوهرش محبوب و عزیز می گرداند.

لو لا ان ربطنا علی قلبها لتکون من المومنین

دعا برای عزیز شدن نزد شخصی خاص

اگر فردی طالب عزیز شدن نزد شخصی خاص هست بهتر است دعای عزیز شدن نزد شخصی خاص را که در زیر آمده است بخواند و به سمت آن فرد به آرامی بدمد.(همچنین نگاه کنید به دعای محبت روی خوراکی)

بسم الله الرحمن الرحیم قل هوالله احد یا جبرائیل الله الصمد یا میکائیل لم یلد و لم یولد یا اسرافیل ولم یکن له کفواَ احد یا دردائیل اَجیبونی وَ لَیِّن لی قلب فلان بن فلان وَ سَخِّرهُ بِحَقِّ کُن فَیَکون

 به جای فلان بن فلان اسم طرف و نام پدرش را بگویید اگر طرف خانم بود به جای بن بگویید بنت

دعا برای عزیز شدن در چشم همه

به منظور عزیز شدن در چشم همه کافی است دعای عزیز شدن در چشم همه که در زیر آمده است هر صبح هنگام بیدار شدن از خواب 5 مرتبه بخوانید.(همچنین نگاه کنید به دعای عاشق کردن طرف مقابل)

یا حمیدِی الفِعالِ ذَالمَنِّ عَلی جَمیعِ خَلْقِهِ بِلُطْفِهِ

در نهایت باید به این موضوع اشاره کنیم که همه ی دعاهای آورده شده در این مطلب در زمینه عزیز شدن نزد معشوق و دیگران به شما کمک خواهند کرد تا در نظر هر کسی که می خواهید محبوب شوید. اما در کنار دعاها بهتر است خود نیز کاری انجام دهید تا بتوانید محبوبیت و علاقه ایجاد شده در معشوق را چندین برابر و دائمی کنید. پس علاوه بر دعا به دنبال راه هایی برای کسب آموزش برقراری ارتباط با معشوق خود باشید.

مطالب مرتبط:
دعای دلتنگ کردن معشوق

دعای عاشق کردن پسر

دعای آرامش در زندگی زناشویی

مجموعه دعای عاشق کردن دختر

دعای بیقراری شدید معشوق

دعای آشتی زن و شوهر

بهترین طلسم ازدواج

طلسم قوی برای بازگشت معشوق

سوره مزمل برای محبت بین زن و شوهر

دعای برای آشتی زن و شوهر روی نمک

دعای برگشت معشوق از راه دور-علوم ماورا

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن