بازگشت معشوقدعا

دعا برای احضار آنی و سریع معشوق

در یک مهمانی با فردی آشنا شدید، شدیداً به او دل باختید، در پایان مهمانی از وی جدا شدید و فراموش کردید شماره تلفن یا آدرس و یا حتی نام وی را جویا باشید. چه باید کرد؟ به سراغ صاحب مهمانی می روید از دوستان و آشنایان جویای راهنمایی می شوید ولی هیچ کدام نمی توانند شما را به معشوق تان هدایت کنند. دعا برای احضار آنی و سریع معشوق دقیقاً مخصوص همین موارد است. معشوق تان را زمانی است ندیده اید و برای وی دلتنگ شده اید ؟ اگر آخرین دیدارتان کمتر از 45 روز بود دعا برای احضار آنی و سریع معشوق در این باره کمک بسیار خوبی است.دعا برای احضار آنی و سریع معشوق در مدت کمتر یک هفته نتایجی را برای شما به ارمغان می آورد. در دستورالعمل های کهن در مورد دعا برای احضار آنی و سریع معشوق آمده است فاصله زمانی 45 روز را باید از مراسم ختم فامیل حفظ کنید .

انواع دعاهای مرتبط با دعا برای احضار آنی و سریع معشوق که در این مطلب به آنها پرداخته ایم عبارتند از :

  1. دعای احضار فوری
  2. دعای احضار قوی سوزاندنی
  3. طلسم احضار فوری معشوق
  4. طلسم احضار فوری معشوق با یخ
  5. دعای احضار معشوق از راه دور
  6. احضار معشوق با شمع
  7. دعای احضار محبت قوی

( برای آشنایی با قدرت و انرژی سنگ ها نگاه کنید به سنگ مهرومحبت و سنگ ماه تولد)

دعا برای احضار آنی و سریع معشوق را نباید در یک سری شرایط بکار بورد و همچنین زمان اجرای این دعا را با یک سری طلسم ها و دعاها نمی شود یکی کرد که در زیر این موارد را اطلاع رسانی خواهیم کرد.

دعای احضار محبت قوی

دعای احضار محبت قوی را که در زیر آمده روزی 72 مرتبه به مدت 3 روز قرائت کنید. این دعا بسیار قوی می باشد و اگر در آن سه روز دعا برای احضار آنی و سریع معشوق نیز خوانده شود قدرتش بیشتر می شود. (نگاه کنید به همه دعاهای مربوط به خواستگاری)

«  عَسَی اللهَ اَن یَجعَلَ بَینَکُم وَبَینَ الَذینَ عادَیتُم مِنهُم مَوَدَّةً واللهُ غَفورٌ رَحیم  »

احضار معشوق با شمع

زمانی است که معشوقتان بر شما کم لطفی یا خیانت کرده باشد طلسم احضار معشوق با شمع بسیار مجرب است. طلسم احضار معشوق با شمع از خیانت جلوگیری هم می کند و اگر با دعا برای احضار آنی و سریع معشوق در سه روز استفاده شود قدرتش چند برابر خواهد شد. نام معشوق خود را به همراه نام مادر وی بر کاغذی سفید و بدون خط بنویسید. 100 صلوات بخوانید و بر یک شمع بدمید. شمع را با چوب کبریت روشن کرده و با دود حاصل آن دایره ای سیاه رنگ به دور نام معشوق و نام مادرش بکشید. قبل از آب شدن شمع کاغذ را در باغچه خانه و یا گلدانی خاک کنید. توجه داشته باشید اگر خانه اجاره ای است حتماً طلسم را در گلدان خاک کنید که بعد از اسباب کشی آن را با خود به خانه جدید ببرید. تخم گلی قرمز رنگ در گلدان کاشته و هر یک روز درمیان بر بر استکانی 10 صلوات بخوانید و بر گلدان بریزید. این عمل را تا جوانه زدن گل در گلدان ادامه دهید.( نگاه کنید به دعای محبت با شمع )

دعای احضار معشوق از راه دور

دعای احضار معشوق از راه دور که در زیر آمده است را هفت مرتبه بعد نماز های پنج گانه قرائت کنید. معشوق از صفر باز می گردد و تا هنگام مراجعت از خطرات حفظ می ماند. دعای احضار معشوق از راه دور با دعا برای احضار آنی و سریع معشوق هیچ تداخلی ندارد و حتی یکدیگر را قویتر هم می نمایند.( نگاه کنید به اسرار انگیزترین طلسم های محبت دنیا در مطلب قویترین طلسم محبت از راه دور)

« بسم الله الرحن الرحیم سُبْحانَکَ لا اله اِلّا اَنتِ یا رَبِّ کُلِّ شَیءٍ وِراثَةُ »

دعای احضار قوی سوزاندنی

دعای احضار قوی سوزاندنی ریشه ای طلسم گونه دارد و رد پای آن را در طلسم احضار فوری معشوق که در مطلب طلسم قوی برای بازگشت معشوق آمده است می توان دنبال کرد. 100 مرتبه صلوات بفرستید و بعد از خواندن دعای زیر روی یک کاغذ سفید بدون خط یک خط کج بکشید. این کار را چهار مرتبه تکرار کنید و درست قبل از اذان صبح در آتش بیندازید. دعای احضار قوی سوزاندنی را نباید در فاصله زمانی یک ماه کمتر از دعا برای احضار آنی و سریع معشوق خواند.

« بسم الله الرحمن الرحیم. قَالُوا نُرِيدُ أَنْ نَأْكُلَ مِنْهَا وَتَطْمَئِنَّ قُلُوبُنَا وَنَعْلَمَ أَنْ قَدْ صَدَقْتَنَا وَنَكُونَ عَلَيْهَا مِنَ الشَّاهِدِينَ. باسم فلان بنت فلان علی حب و عشق فلان بن فلان الساعة الساعة الساعة »

دعا برای احضار آنی و سریع معشوق

برای اینکه هر چه سریع تر به معشوق خود برگردید و بازگشت سریع معشوق مورد برای شما رخ دهد می توانید دعا برای احضار آنی و سریع معشوق را که در زیر آمده است بعد از نماز های پنج گانه به مدت سه روز بخوانید. (همچنین نگاه کنید به طلسم احضار فوری معشوق و دعای بازگشت معشوق کمتر از سه روز)

« اللهم یا قادراً على کل شیء .. اغفر لنا کل شیء وارحمنا برحمتک الواسعه التی رحمت بها کل شیء وإذا وقفنا بین یدیک لا تسألنا عن أی شیء فإنک أهل التقوى وأهل المغفره »

دعای احضار فوری عشق

دعای احضار فوری عشق به شما کمک می کند با عاشق کردن محبوب، عشق را در رابطه خود سریعا ایجاد کنید. دعای احضار فوری عشق که در زیر آمده است را 14 مرتبه بخوانید. فاصله زمانی خواندن دعا برای احضار آنی و سریع معشوق با دعای احضار فوری عشق بیشتر از 45 روز باشد. (نگاه کنید به مجرب ترین دعا برای عاشق کردن طرف مقابل)

 « وَمِنَ النَّاسِ مَن یَتَّخِذُ مِن دُونِ اللّهِ أَندَاداً یُحِبُّونَهُمْ کَحُبِّ اللّهِ وَالَّذِینَ آمَنُواْ أَشَدُّ حُبّاً لِّلّهِ وَلَوْ یَرَى الَّذِینَ ظَلَمُواْ إِذْ یَرَوْنَ الْعَذَابَ أَنَّ الْقُوَّهَ لِلّهِ جَمِیعاً وَأَنَّ اللّهَ شَدِیدُ الْعَذَابِ فَمَنْ خَافَ مِن مُّوصٍ جَنَفاً أَوْ إِثْماً فَأَصْلَحَ بَیْنَهُمْ فَلاَ إِثْمَ عَلَیْهِ إِنَّ اللّهَ غَفُورٌ رَّحِیمٌ . وَإِنِ امْرَأَهٌ خَافَتْ مِن بَعْلِهَا نُشُوزاً أَوْ إِعْرَاضاً فَلاَ جُنَاْحَ عَلَیْهِمَا أَن یُصْلِحَا بَیْنَهُمَا صُلْحاً وَالصُّلْحُ خَیْرٌ وَأُحْضِرَتِ الأَنفُسُ الشُّحَّ وَإِن تُحْسِنُواْ وَتَتَّقُواْ فَإِنَّ اللّهَ کَانَ بِمَا تَعْمَلُونَ خَبِیراً. وَإِنْ خِفْتُمْ شِقَاقَ بَیْنِهِمَا فَابْعَثُواْ حَکَماً مِّنْ أَهْلِهِ وَحَکَماً مِّنْ أَهْلِهَا إِن یُرِیدَا إِصْلاَحاً یُوَفِّقِ اللّهُ بَیْنَهُمَا إِنَّ اللّهَ کَانَ عَلِیماً خَبِیراً یَسْأَلُونَکَ عَنِ الأَنفَالِ قُلِ الأَنفَالُ لِلّهِ وَالرَّسُولِ فَاتَّقُواْ اللّهَ وَأَصْلِحُواْ ذَاتَ بِیْنِکُمْ وَأَطِیعُواْ اللّهَ وَرَسُولَهُ إِن کُنتُم مُّؤْمِنِینَ رَبَّنَا وَأَدْخِلْهُمْ جَنَّاتِ عَدْنٍ الَّتِی وَعَدتَّهُم وَمَن صَلَحَ مِنْ آبَائِهِمْ وَأَزْوَاجِهِمْ وذریتهم إِنَّکَ أَنتَ الْعَزِیزُ الْحَکِیمُ اللهم بحق هذه الآیات الشریفه »

سرانجام باید به این نکته اشاره شود که تمامی موارد در زمینه طلسم احضار فوری معشوق و طلسم بازگشت معشوق به شما کمک می کند خیلی سریع عشق را در طرف مقابل خود زنده کنید و با وی در ارتباط باشید و یا اگر معشوق از شما فاصله گرفته است، بازگشت معشوق بین یک الی سه روز رخ دهد. اما بهتر است علاوه بر این شما خود نیز تلاش کنید و مهارت ها و تکنیک های لازم در زمینه ارتباط عاشقانه را بیاموزید تا با استفاده از این تکنیک ها فرد مورد نظر را عاشق خود کنید و این عشق را همیشه در راستای امر حلال بین خود نگه دارید.

طلسم احضار فوری معشوق با یخ

برای اینکه معشوق فورا به سمت شما بازگردد می توانید از طلسم احضار فوری معشوق با یخ استفاده کنید. به این صورت که عکس معشوق را درون پارچه ای تمیز قرار داده و آن را درون پلاستیک گذارید سپس تا یک هفته هر روز این بسته را روی یخ قرار داده و 30 مرتبه طلسم زیر را به آن بخوانید. امید است که با صلاح دید پروردگار معجزه ی بازگشت معشوق هرچه سریع تر رخ دهد و طلسم احضار فوری معشوق موثر واقع گردد. بهتر است بدانید دعا برای احضار آنی و سریع معشوق با طلسم احضار فوری معشوق با یخ بسیار قویتر می شود.

« اهلش مهلش تکلمش / فلان زاییده فلان / به ماثور به ماثور اهلش مهلش تکلمش »

طلسم احضار محبت از فاصله دور

برای کسب محبت فرد مورد نظر می توانید طلسم احضار محبت از راه دور را که در زیر آمده است 7 مرتبه بخوانید و او را شیفته خود کنید. به نحوی که از راه دور محبت وی به شما جلب گردد. گذشتگان معوملاً بعد از طلسم احضار محبت از فاصله دور طلسم احضار فوری معشوق با یخ را پیشنهاد می دانند. دعا برای احضار آنی و سریع معشوق با طلسم احضار محبت از فاصله دور و طلسم احضار فوری معشوق با یخ شکست ناپذیر می شود( نگاه کنید به دعا مخصوص ازدواج فوق العاده محشر)

« یا ایها الملاء ایکم یأتینی بعرشها قبل ان یأتونی مسلمین قال عفریت من الجن انا اتیک به قبل ان تقوم من مقامک وانی علیه لقوی امین »

طلسم احضار فوری معشوق

اگر می خواهید هر چه سریع تر معشوق را نزد خود احضار کنید ، از طلسم احضار فوری معشوق استفاده کنید به این صورت که این طلسم را 70 بار بر مشت خود بخوانید و در چهار جهت فوت کنید.استفاده از طلسم احضار فوری معشوق با یخ بعد از اجرای طلسم احضار فوری معشوق نقش مکمل را ایفا می کند. دعا برای احضار آنی و سریع معشوق را در فاصله زمانی 45 روزه از این طلسم استفاده نفرمایید. (نگاه کنید به قویترین طلسم محبت دنیا که در اسرار انگیزترین طلسم های محبت به آن پرداخته ایم)

« تبت یدا ابی لهب و تب ما اغنی عنه ماله و ما کسب سیصلی نارا ذات لهب (به اسم فلان بن فلان) حتی لا یکون صبر و لا قرار و لا اکل و لا نیام لمحبه (فلان بن فلان) و امراته حماله الحطب فی جیدها حبل من مسد »

طلسم عشق فوری از راه دور

برای ایجاد عاشق کردن فرد از راه دور باید طلسم عشق فوری از راه دور که در زیر آمده است را روی کاغذی سفید نوشته و از روی آن 7 مرتبه بخوانید و سپس کاغذ را در آب روان بیندازید.برای قدرتمند تر کردن طلسم عشق از راه دور باید طلسم احضار فوری معشوق با یخ را 2 روز بعد از اجرای طلسم مذکور استفاده کرد و دعا برای احضار آنی و سریع معشوق از 45 روز قبل تا 45 روز بعد استفاده نشود. ( نگاه کنید به طلسم عشق از راه دور)

« وَ مِنَ النَّاسِ مَن یَتَّخِذُ مِن دُونِ اللّهِ أَندَاداً یُحِبُّونَهُمْ کَحُبِّ اللّهِ وَالَّذِینَ آمَنُواْ أَشَدُّ حُبّاً لِّلّهِ وَ لَوْ یَرَى الَّذِینَ ظَلَمُواْ إِذْ یَرَوْنَ الْعَذَابَ أَنَّ الْقُوَّهَ لِلّهِ جَمِیعاً وَأَنَّ اللّهَ شَدِیدُ الْعَذَابِ فَمَنْ خَافَ مِن مُّوصٍ جَنَفاً أَوْ إِثْماً فَأَصْلَحَ بَیْنَهُمْ فَلاَ إِثْمَ عَلَیْهِ إِنَّ اللّهَ غَفُورٌ رَّحِیمٌ . وَ إِنِ امْرَأَهٌ خَافَتْ مِن بَعْلِهَا نُشُوزاً أَوْ إِعْرَاضاً فَلاَ جُنَاْحَ عَلَیْهِمَا أَن یُصْلِحَا بَیْنَهُمَا صُلْحاً وَالصُّلْحُ خَیْرٌ وَأُحْضِرَتِ الأَنفُسُ الشُّحَّ وَ إِن تُحْسِنُواْ وَ تَتَّقُواْ فَإِنَّ اللّهَ کَانَ بِمَا تَعْمَلُونَ خَبِیراً. وَ إِنْ خِفْتُمْ شِقَاقَ بَیْنِهِمَا فَابْعَثُواْ حَکَماً مِّنْ أَهْلِهِ وَ حَکَماً مِّنْ أَهْلِهَا إِن یُرِیدَا إِصْلاَحاً یُوَفِّقِ اللّهُ بَیْنَهُمَا إِنَّ اللّهَ کَانَ عَلِیماً خَبِیراً یَسْأَلُونَکَ عَنِ الأَنفَالِ قُلِ الأَنفَالُ لِلّهِ وَ الرَّسُولِ فَاتَّقُواْ اللّهَ وَ أَصْلِحُواْ ذَاتَ بِیْنِکُمْ وَ أَطِیعُواْ اللّهَ وَرَسُولَهُ إِن کُنتُم مُّؤْمِنِینَ رَبَّنَا وَ أَدْخِلْهُمْ جَنَّاتِ عَدْنٍ الَّتِی وَعَدتَّهُم وَمَن صَلَحَ مِنْ آبَائِهِمْ وَأَزْوَاجِهِمْ و ذریتهم إِنَّکَ أَنتَ الْعَزِیزُ الْحَکِیمُ اللهم بحق هذه الآیات الشریفه »

طلسم محبت سوزاندنی فوری

از قویترین طلسم های محبت باستانی دنیا می توان به طلسم محبت سوزاندنی فوری اشاره کرد که بسیار قوی و نتیجه بخش بوده است. افتادن فوری معشوق به پای شما برای ازدواج از معروف ترین دستاورد های طلسم محبت سوزاندنی فوری می باشد. اگر ازدواج کرده باشید طلسم محبت سوزاندنی فوری رابطه بین شما را به شدت عاشقانه و پایدار میکند به طوری که خوشبختی واقعی را تجربه کنید. از ابتدا تا انتهای اجرای طلسم محبت سوزاندنی فوری که از قویترین طلسم های محبت دنیا می باشد باید کمتر از سه روز طول بکشد. متخصصین علومه غریبه از زمان باستان تا کنون طلسم محبت اتشی قوی را هم تراز با طلسم محبت سوزاندنی فوری می دانستند.طلسم محبت سوزاندنی فوری بر طلسم اتشی چیره است و با دعا برای احضار آنی و سریع معشوق بسیار قویتر می شود.

ابتدا پرنده یا چهار پایی را به نیت سیر کردن فقرا قربانی کنید و گوشت آن را به مستمندان دهید. به غیر از استخوان ران پای راست حیوانی که نظر کردید هیچ قسمتی را نزد خود نگاه ندارید. استخوان ران را روی آتش چنان حرارت دهد که قسمتی از آن ذغال شود. با ذغال روی کاغذی بدون خط طلسم محبت سوزاندنی فوری را که در زیر آمده بنویسید. طلسم محبت باستانی را در ظرفی فلزی قرار داده و روی آتش بگذارید آتشی که فقط با سوختن چوب خشک به وجود آمده باشد . خاکستری که در ظرف فلزی پدیدار شده است را چهار سوی بیرون خانه در هوا و بعد از گفتن نام معشوقتان فوت کنید.طلسم محبت سوزاندنی فوری از معدود طلسم های است که طلسم احضار فوری معشوق با یخ مکمل آن نبوده و به تنهایی بسیار قدرت دارد.

اگر می خواهید مطلبی به زبان انگلیسی درباره بیقراری معشوق قبلی برای برگشت به رابطه مطالعه کنید، می توانید از لینک زیر استفاده کنید:

how to make your ex want you back quickly

بیشتر بخوانید :

دعای محبت سوزاندنی با روغن و شکر فوری

دعای محبت با پیاز

دعای دیوانگی معشوق

سنگ مهرومحبت

سنگ ماه تولد

دعا به زبان انگلیسی – Islamic dua in English

دعای رفع کدورت بین زن و شوهر

مجموعه طلسم از راه دور

دعا برای ملاقات معشوق

دعا برای احضار آنی و سریع معشوق

ذکر یا ودود برای محبت

دعای برگشت معشوق از راه دور-علوم ماورا

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن