دعاکارگرفتاری

دعای مخصوص رفع گرفتاری

در قسمت دوم از دعای مخصوص گرفتاری هستیم که تحت عنوان دعای مخصوص رفع گرفتاری در دعاجو مطرح شده است دعاهای این صفحه شامل دعای رفع گرفتاری از زندان، دعای رفع گرفتاری و تهمت، ذکر نجات از گرفتاری، ذکر برای رفع گرفتاری مالی، دعا برای رفع مشکلات خانوادگی، دعا برای رفع مشکلات مالی می باشند، نکته اینجاست که همه دعاهای مخصوص رفع گرفتاری باید صدا دار خوانده شوند  (نگاه کنید به قسمت اول دعای مخصوص گرفتاری).(آیا در خواب معشوق خود را دیده اید و شرایطی را تجربه کرده اید که در بیداری برای شما آرزوست ؟ از مطلب دعا برای دیدن معشوق در بیداری دیدن فرمایید)

دعای رفع گرفتاری و تهمت

134 مرتبه دعای مخصوص رفع گرفتاری و تهمت را که در زیر آمده بعد از نماز صبح و بعد نماز عشا برای هفت روز متوالی قرائت کنید. اگر زود تر از اتمام روز هفتم مشکلتان حل شد باز هم تا پایان روز هفتم خواندن دعا را در زمان های ذکر شده ادامه دهید. (همچنین نگاه کنید به دعا برای کار بسته)

« للَّهُمَّ يَا سَبَبَ مَنْ لَا سَبَبَ لَهُ يَا سَبَبَ كُلِّ ذِي سَبَبٍ يَا مُسَبِّبَ الْأَسْبَابِ مِنْ غَيْرِ سَبَبٍ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ أَغْنِنِي بِحَلَالِكَ عَنْ حَرَامِكَ وَ بِطَاعَتِكَ عَنْ مَعْصِيَتِكَ‏ وَ بِفَضْلِكَ عَمَّنْ سِوَاكَ يَا حَيُّ يَا قَيُّومُ »

ذکر نجات از گرفتاری

همیشه فرستادن صلوات برای نجات از گرفتاری، موثر و گره گشا بوده است. در بخش دعا مخصوص رفع گرفتاری، ذکر صلوات برای نجات از گرفتاری، پیش نهاد بسیاری از بزرگان بوده است، باید در مدت سه روز 7000 صلوات بفرستید. زمان آن از بعد نماز صبح  روز اول شروع می شود. پیشنهاد می کنیم دعای سریع الاجابه برای آشتی را نیز بررسی کنید.( نگاه کنید به طلسم زبان بند قوی یهودی )

ذکر برای رفع گرفتاری مالی

در بخش دعای مخصوص رفع گرفتاری هستیم و دعاجو در این قسمت به بهترین و قوی ترین ذکرها برای رفع گرفتاری مالی می پردازد. ذکرهایی که در ادامه مطلب خواهید دید برای رفع گرفتاری مالی و حتی پاس کردن چک بسیار نتیجه بخش می باشند.100 بسم الله رحمان رحیم 100 الحمدالله و 1000 الله اکبر را باید سه روز متوالی بخوانید و بهتر است از هفت روز مانده به زمان چک یا بدهی مالی شروع به خواندن کنید. (نگاه کنید به دعای مخصوص رزق و روزی)

دعا برای رفع مشکلات خانوادگی

توسط مادر یا پدر خانواده قبل از نماز صبح 25 مرتبه به مدت یک هفته باید خوانده شود. دعا برای رفع مشکلات خانوادگی که از سری دعاهای مخصوص رفع گرفتاری می باشد را باید با صدای بلند بخوانید.(همچنین نگاه کنید به دعای زبان بند دشمن + حسود + بدگو)

« ثُمَّ قَسَتْ قُلُوبُکُمْ مِنْ بَعْدِ ذَلِکَ فَهِیَ کَالْحِجَارَهِ أَوْ أَشَدُّ قَسْوَهً وَإِنَّ مِنَ الْحِجَارَهِ لَمَا یَتَفَجَّرُ مِنْهُ الْأَنْهَارُ وَإِنَّ مِنْهَا لَمَا یَشَّقَّقُ فَیَخْرُجُ مِنْهُ الْمَاءُ وَإِنَّ مِنْهَا لَمَا یَهْبِطُ مِنْ خَشْیَهِ اللَّهِ وَمَا اللَّهُ بِغَافِلٍ عَمَّا تَعْمَلُونَ »

دعا برای رفع مشکلات مالی

دعا برای رفع مشکلات مالی که در زیر آمده را باید 72 مرتبه در روز قرائت کنید.دعا برای رفع مشکلات مالی که از سری دعا مخصوص رفع گرفتاری می باشد را می توانید برای جلوگیری از پیش آمدن مشکلات مالی هم روزی یک بار قرائت کنید. (نگاه کنید به دعای مخصوص گشایش کار)

« اللهم اَغْنِنِى بحَلالِکَ عَنْ حَرامِکْ و بِطاعَتِکَ عَنْ مَعْصيَتِکْ و بِفَضْلِکَ عَمَّنْ سِواکَ وَ مَنْ یَتَّقِ اللهَ یَجْعَلْ لَهُ مَخْرَجاً وَ یَرْزُقْهُ مِنْ حَیْثُ لا یَحْتَسِبُ وَ مَنْ یَتَوَکِّلْ عَلَی الله فَهُوَ حَسْبُهُ اِنَّ اللهَ بالغُ اَمْرِهِ قَدْ جَعَلَ اللهُ لِکُلِّ شَیْءٍ قَدْرا »

بیشتر بخوانید

مجرب ترین دعای آشتی فوری بین افراد
ذکر یا فتاح برای ازدواج
دعا برای آشتی دادن دو نفر از راه دور
دعای زبان بند قوی سکاکی
مجموعه دعای زبان بند قوی و فوری
دعای رام کردن شوهر
طلسم مطیع کردن شوهر
دعا برای حرف شنوی شوهر
مجموعه طلسم از راه دور
دعای جدایی با پیاز
معجزه ختم سوره توحید برای حاجت فوری

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن