ازدواجدعا

دعای عاشق کردن مرد از راه دور

در این مطلب از سایت دعاجو به درخواست بسیاری از خانم ها دعاهایی در مینه عاشق کردن مرد از راه دور را قرار داده ایم تا آن دسته از خانم هایی که عاشق مردی شده اند و می خواهند وی را به سمت خود جذب کنند بتوانند با استفاده از مجموعه دعای عاشق کردن مرد از راه دور به هدف خود برسند. از این مجموعه می توان به دعای عاشق کردن سریع مرد، دعای عاشق شدن پسر به دختر از راه دور، دعای عاشق کردن مرد از راه دور، دعا برای جذب پسر مورد علاقه، دعای عاشق شدن طرف مقابل و دعای جذب پسر برای ازدواج اشاره کرد. ( همچنین نگاه کنید به دعا برای ازدواج با معشوق)

دعای عاشق کردن سریع مرد

برای اینکه بتوانید سریعا مردی را عاشق خود کنید در چنین شرایطی دعای عاشق کردن سریع مرد بسیار مجرب است. کافی است دعای عاشق کردن سریع مرد که در زیر آمده است را بخوانید و به سمت مرد مورد نظر فوت کنید. تا با بیقراری معشوق وی را عاشق خود کنید.

« إِذْ کُنْتُمْ أَعْدَاءً فَأَلَّفَ بَیْنَ قُلُوْبِکُمْ فَأَصْبَحْتُمْ بِنِعْمَتِهِ إِخْوَانًا »

دعای عاشق شدن پسر به دختر از راه دور

زمانی که دختری بخواهد پسری را از راه دور عاشق خود کند می تواند دعای عاشق کردن پسر به دختر از راه دور را که در زیر آمده است 110 مرتبه بخواند و از خداوند بخواهد آن پسر با هدف ازدواج عاشقش شود. امید است با دیوانه کردن محبوب به هدف خود برسد.( نگاه کنید به طلسم زبان بند قوی یهودی )

« و َمِنَ النَّاسِ مَن یَتَّخِذُ مِن دُونِ اللّهِ أَندَادًا یُحِبُّونَهُمْ کَحُبِّ اللّهِ وَالَّذِینَ آمَنُواْ أَشَدُّ حُبًّا لِّلّهِ وَلَوْ یَرَى الَّذِینَ ظَلَمُواْ إِذْ یَرَوْنَ الْعَذَابَ أَنَّ الْقُوَّةَ لِلّهِ جَمِیعًا وَأَنَّ اللّهَ شَدِیدُ الْعَذَابِ »

دعای عاشق کردن مرد از راه دور

دعای عاشق کردن مرد از راه دور در مواردی خوانده می شود که خانمی خواهان مردی از راه دور باشد و بخواهد وی را به سمت خود جذب کند. برای این منظور بایستی دعای عاشق کردن مرد از راه دور که در زیر آمده است هنگام غروب آفتاب خوانده شود. با این دعا با جلب محبت معشوق به مراد خود دست می یابد.( همچنین نگاه کنید به طلسم از راه دور)

« اللَّهُمَّ إِنِّي أَطَعْتُكَ فِي أَحَبِّ الْأَشْيَاءِ إِلَيْكَ وَ هُوَ التَّوْحِيدُ وَ لَمْ أَعْصِكَ فِي أَبْغَضِ الْأَشْيَاءِ إِلَيْكَ وَ هُوَ الْكُفْرُ فَاغْفِرْ لِي مَا بَيْنَهُمَا يَا مَنْ إِلَيْهِ مَفَرِّي آمِنِّي مِمَّا فَزِعْتُ مِنْهُ إِلَيْكَ اللَّهُمَّ اغْفِرْ لِيَ الْكَثِيرَ مِنْ مَعَاصِيكَ وَ اقْبَلْ مِنِّي الْيَسِيرَ مِنْ طَاعَتِكَ يَا عُدَّتِي دُونَ الْعُدَدِ وَ يَا رَجَائِي وَ الْمُعْتَمَدَ وَ يَا كَهْفِي وَ السَّنَدَ وَ يَا وَاحِدُ يَا أَحَدُ يَا قُلْ هُوَ اللَّهُ أَحَدٌ اللَّهُ الصَّمَدُ لَمْ يَلِدْ وَ لَمْ يُوْلَدْ وَ لَمْ يَكُنْ لَهُ كُفُوا أَحَدٌ »

دعا برای جذب پسر مورد علاقه

در شرایطی که دختر خانمی به پسری علاقه دارد و او را به نیت ازدواج می خواهد می تواند دعا برای جذب پسر مورد علاقه که در زیر آمده است را بخواند در امر حلال با عاشق کردن پسر به مراد دل می رسد.

« يَا عَالِمَ الْغُيُوبِ وَ السَّرَائِرِ يَا مُطَاعُ‏ يَا عَزِيزُ يَا عَلِيمُ‏ يَا هَازِمَ‏ الْأَحْزَابِ لِأَحْمَدَ يَا كَائِدَ فِرْعَوْنَ لِمُوسَى يَا مُنْجِيَ عِيسَى مِنْ أَيْدِي الظَّلَمَةِ يَا مُخَلِّصَ نُوحٍ مِنَ الْغَرَقِ يَا قَاصِدَ كُلِّ خَيْرٍ يَا ذَا الْجَلَالِ وَ الْإِكْرَامِ يَا خَالِقَ الْخَيْرِ يَا أَهْلَ الْخَيْرِ رَغِبْتُ إِلَيْكَ فِي كَذَا وَ كَذَا فَصَلِّ اللَّهُمَّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ وَ فَرِّجْ عَنِّي وَ أَغِثْنِي وَ اسْتَجِبْ لِي وَ ارْحَمْنِي يَا أَرْحَمَ الرَّاحِمِينَ. »

دعای عاشق شدن طرف مقابل

شخصی که بخواهد طرف مقابل مورد نظر را به خود جذب و علاقمند کند بهتر است آیه مودت که در زیر آمده است را به نیت دعای عاشق کردن طرف مقابل هر روز 100 مرتبه بخواند.

« یُحِبُّونَهُمْ کَحُبِّ اللهِ وَ الَّذینَ آمَنُوا أَشَدُّ حُبّاً لِلّهِ »

دعای جذب پسر برای ازدواج

خواندن روزی 10 مرتبه دعای جذب پسر برای ازدواج به دختر کمک می کند پسر مورد نظر را به قصد ازدواج به سمت خود جذب کند. دعای جذب پسر برای ازدواج در زیر آمده است که به ازدواج با معشوق کمک می کند. (نگاه کنید به دعای مخصوص ازدواج فوق العاده محشر)

« وَلَوْ أَنَّ قُرْآنًا سُيِّرَتْ بِهِ الْجِبَالُ أَوْ قُطِّعَتْ بِهِ الأَرْضُ أَوْ كُلِّمَ بِهِ الْمَوْتَى بَل لِّلّهِ الأَمْرُ جَمِيعًا برحمتک یا ارحم الرحمین »

تمامی این دعاها که در بالا آمده است همه به فرد کمک می کند پسر مورد علاقه خود را از راه دور یا نزدیک به سمت خود جذب کند به نحوی که با عاشق کردن مرد به سمت ازدواج پیش بروند. اما در کنار این دعاها بهتر است مهارت هایی جهت عاشق کردن دیگران را بیاموزید تا بتوانید فرد مورد نظر را عاشق و وابسته خود کنید و بتوانید رابطه پایدار همراه با ازدواج داشته باشید.

مطالب مرتبط:

جذب افراد با ذهن

 دعای جذب عشق از راه دور

دعای محبت بسیار قوی از راه دور

قانون جذب عشق از راه دور با هدایت ضمیر ناخودآگاه

9 قانون در دلبری با موبایل از راه دور

دعای عاشق کردن دختر

دعای جذب خواستگار

بهترین طلسم ازدواج

طلسم محبت

طلسم عشق فوری

دعای برگشت شوهر به زنش

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن