بازگشت معشوقدعا

دعای رفع کدورت بین زن و شوهر + بازگشت معشوق

دعای رفع کدورت بین زن و شوهر

در سایت دعاجو سعی کرده ایم مجموعه ای از مجرب ترین دعاها برای رفع مشکل شما عزیزان را جمع آوری کنیم.

دعای رفع کدورت بین زن و شوهر برای زمانی است که بین زن و شوهرها مشکلات و بحث هایی پیش می آید که منجر به ایجاد کدورت بین زن و شوهر می شود. در این زمان نیاز است کاری انجام دهید تا کدورت ایجاد شده را برطرف سازید. به همین دلیل در این مطلب دعای رفع کدورت بین زن و شوهر را قرار داده ایم تا با خواندن آن مشکلتان حل شود.(آیا در خواب معشوق خود را دیده اید و شرایطی را تجربه کردید که در بیداری برای شما آرزوست ؟ از دعا برای دیدن معشوق در بیداری دیدن فرمایید)(همچنین نگاه کنید به دعای آشتی فوری بین افراد)

دعای رفع کدورت بین زن و شوهر با سوره نسا

برای رفع کدورت بین زن و شوهر ابتدا وضو گرفته و نیت کنید. سپس سوره مبارکه نسا را با خلوص نیت تلاوت کنید و پس از آن هفت مرتبه صلوات برسید. با توکل به خدا کدورت بین زن و شوهر حل خواهد شد و آشتی زن و شوهر برقرار خواهد شد. پس از رفع کدورت بین شما و همسرتان بهتر است به دنبال مهارت هایی باشید که به شما کمک کند دیگر کدورتی بین زن و شوهر ایجاد نشود.( نگاه کنید به طلسم زبان بند قوی یهودی ) ( نگاه کنید به دعا برای آشتی بین زن و شوهر لجباز ) (نگاه کنید به دعای برگشت شوهر به زنش)

دعای رفع کدورت و بازگشت معشوق

اگر بین شما و معشوقتان کدورتی پیش آمده و او از شما دور شده است، می توانید دعای رفع کدورت و بازگشت معشوق را هفت مرتبه بخوانید تا هرچه سریعتر کدورت بین شما برطرف شود و با رفع کدورت و بستن زبان وی بتوانید معشوق خود را بازگردانید.(نگاه کنید به ذکر یا ودود برای بازگشت معشوق )(نگاه کنید به ذکر الله الصمد برای بازگشت معشوق همچنین به سوره ای برای بازگشت معشوق)

اللهم الّف بینهما کما اصلحت بین محمد و انصاره اللهم یا من ادخل محبه یوسف فی قلب زلیخا و یا من ادخل محبه موسی فی قلب آسیه بنت مزاحم و یا من ادخل محبه محمد فی قلب خدیجه بنت خویلد ادخل محبه (نام شخص طالب را ببرد) فی قلب (نام طرف قهر کرده را ببرد) کما ادخلت اللیل فی النهار و النهار فی اللیل و الذکر فی الانثی لو انفقت ما فی الارض جمیعا ما الّفت بین قلوبهم و لکن الله الّف بینهم انه عزیز حکیم و لاحول و لا قوه الا بالله العلی العظیم.

دعای رفع کدورت و بازگشت معشوق از راه دور

زمانیکه کدورت بین شما و معشوقتان ایجاد می شود و به فرد مورد نظر دسترسی ندارید، می توانید دعای رفع کدورت و بازگشت معشوق از راه دور را که یکی از مجرب ترین دعاهاست بخوانید. توجه داشته باشید که دعای رفع کدورت و بازگشت معشوق از راه دور را بایستی هر روز پس از هر نماز 5 مرتبه به نیت پنج تن بخوانید. خلوص نیت و تمرکز در حین خواندن دعا برای برگشتن شخصی که رفته بسیار مهم است. با توکل بر خدا دعای رفع کدورت و بازگشت معشوق از راه دور اثر می کند و معشوق مورد نظر باز خواهد گشت این دعا همچنین باعث جلب محبت شوهر می گردد. (همچنین نگاه کنید به طلسم از راه دور رفع کدورت)

بِسْمِ‏ اللَّهِ‏ الرَّحْمنِ‏ الرَّحِیمِ‏ بِسْمِ اللهِ الذی یُحِبُّونَهُمْ کَحُبِّ اللّهِ لَقُلُوبَهُمْ لَیْلٌ وَ نَّهارٌ وَ فِی ساعَهٍ وَ شَهْرٍ عَلی حُبِّهِمْ أَشَدُّ حُبًّا وَلَوْ یَرَى الَّذِینَ ظَلَمُواْ إِذْ یَرَوْنَ الْعَذَابَ أَنَّ الْقُوَّهَ لِلّهِ جَمِیعًا .

دعای افزایش محبت بین زن و شوهر

اگر همسرتان نسبت به شما دلسرد شده است و احساس می کنید محبت زن و شوهری شما کم شده است، دعای افزایش محبت بین زن و شوهر معجزه می کند. در واقع خواندن دعای افزایش محبت بین زن و شوهر به شما کمک می کند مهر و محبت از بین رفته بین شما قوی تر از قبل بازگردد و جلوگیری از خیانت بشود. هر شب قبل از خواب سه مرتبه دعای افزایش محبت بین زن و شوهر را که در زیر آمده است و در دسته بهترین دعای محبت است، بخوانید و به سمت همسر خود به آرامی بدمید.( نگاه کنید به دعای زبان بند )(نگاه کنید به دعای بازگشت همسر به خانه)

 زُیِّنَ لِلنَّاسِ حُبُّ الشَّهَواتِ مِنَ النِّساءِ وَ الْبَنینَ وَ الْقَناطیرِ الْمُقَنْطَرَهِ مِنَ الذَّهَبِ وَ الْفِضَّهِ وَ الْخَیْلِ الْمُسَوَّمَهِ وَ الْأَنْعامِ وَ الْحَرْثِ ذلِکَ مَتاعُ الْحَیاهِ الدُّنْیاوَ اللَّهُ عِنْدَهُ حُسْنُ الْمَآبِ.

به امید و صلاح پروردگار عظیم الشان با خواندن این دعاها کدورت بین زن و شوهر برطرف شده و معشوق بازخواهد گشت و مهرو محبت بین زن و شوهر زیاد خواهد شد. توجه به این نکته نیز لازم است که خداوند همیشه می فرماید از تو حرکت از من برکت. پس خواندن دعا به تنهایی می تواند بسیار مفید باشد و گره از مشکلات شما باز کند اما نیاز است که در کنار دعا خواندن روی مهارت های خود نیز کار کنید و بدانید با معشوق خود چگونه برخورد کنید تا پس از رفع کدورت و بازگشت معشوق بتوانید دوران خوشی را کنار هم سپری کنید و دیگر دلخوری بین شما پیش نیاید. همچنین بتوانید هر روز مهر و محبت بین خود و معشوقتان را بیشتر کنید.

مطالب مرتبط:
دعا برای آشتی بین دو دوست

دعا برای حرف شنوی شوهر + طلسم شوهر

دعای آرامش در زندگی زناشویی

دعا برای کار بسته

نوشتن دعای محبت

دعای بازگشت معشوق کمتر از سه روز

معجزه بازگشت معشوق

دعای جلب محبت معشوق و شوهر

سوره ضحی برای بازگشت معشوق

دعای بازگشت سریع غائب

طلسم بازگشت معشوق صبی

دعای پشیمانی شوهر

دعا برای آشتی دادن دو نفر از راه دور

ذکر برای ازدواج با معشوق

ذکر یا فتاح برای ازدواج

برچسب ها

نوشته های مشابه

بستن