دعاملاقات و دیدار

خواندن دعا برای رفتن به خواب دیگران

در این مطلب دعاجو به توضیحات مربوط به خواندن دعا برای رفتن به خواب دیگران و موارد مرتبط با آن پرداخته است.

آیا دعایی وجود دارد که با خواندنش به خواب دیگران برویم؟
خواندن دعا برای رفتن به خواب دیگران چه شرایطی دارد؟
از کجای بفهمیم بعد از خواندن دعا برای رفتن به خواب دیگران این روی داد اتفاق افتاده است؟
قدرت رفتن به خواب دیگران را چه کسانی دارند؟
آیا می شود قدرتی پیدا کرد که با آن بشود به خواب دیگران رفت؟
دعای خواب بند معشوق چیست؟
از چه راههایی می شود در خواب دیگران وارد شد؟

دعاجو به بسیاری از این گونه سوالات در این مطلب  پاسخ  داده است. انواع دعا هایی که در رابطه با خواندن دعا برای رفتن به خواب دیگران در این مطلب به آنها پرداخته شده است عبارتند از :

  1. خواندن دعا برای رفتن به خواب دیگران
  2. قدرت رفتن به خواب دیگران
  3. دعای خواب بند معشوق
  4. چگونه درخواب دیگران برویم

خواندن دعا برای رفتن به خواب دیگران

اگر تمایل دارید که فردی خواب شما را ببیند و آرامشی در فطرت وی ایجاد کنید که در بیداری برای تصاحب شما به پایتان افتاده و هر کاری را انجام دهد که به شما برسد. باید دعای زیر را قبل از خواب و بعد از قرائت 12 صلوات خوانده و بر یک لیوان آب شکر فوت کنید. با آب شکر در حالی که نام فرد مورد نظر و نام مادر وی را به زبان می آورید یک خط بر روی بازوی دست چپ خود بکشید . زمانی که بیدار شدید اگر بازوی شما دیگر چسبناک نبود آن شب به خواب طرف مقابلتان رفته اید. ( نگاه کنید به قویترین طلسم محبت دنیا )

« بسم الله الرحمن الرحیم المص الوا الوا الوا الم المر‌ نهالنهر هراصفعر ولا حول کهیعص طس طسم یس والصافات حم حم حم عسق حم حم حم حم ولا حول ولا قوه الا بالله العلی العظیم »

قدرت رفتن به خواب دیگران

یکی از شرایطی که در خواندن دعا برای رفتن به خواب دیگران باید داشت قدرت رفتن به خواب دیگران است که با رعایت یک سری مساعل ساده می توانید این قدرت را بدست آورید. اولین شرط از چهار شرط بدست آوردن قدرت برای موثر شدن خواندن دعا برای رفتن به خواب دیگران پرهیز از قضاوت است. دیگران را تحت هیچ شرایطی به مدت یک ماه قضاوت نکنید.( نگاه کنید به دعایی برای دیدن همسر آینده در خواب )

چگونه به خواب دیگران برویم

با خواندن دعا برای رفتن به خواب دیگران می توانید به راحتی به هدف عاشق کردن طرف مقابل دست پیدا کرده و به خواب عشقتان وارد شوید. رفتن به خواب دیگران فقط جنبه عاشق کردن ندارد و می توانید برای استخدام و تجارت نیز از آن با همین دستورالعمل استفاده کنید . دومین شرط برای اینکه چگونه به خواب دیگران برویم پرهیز کردن از تهمت است. به مدت یک ماه هر چهار شرط را انجام دهید و بعد خواندن دعا برای رفتن به خواب دیگران را مطابق دستورالعمل اجرا کنید.

دعای خواب بند معشوق

دعای بسیار قوی و موثری وجود دارد با نام دعای خواب بند معشوق که با خواندن آن خواب معشوق بند می آید و تا زمانی که به وصال شما نرسد نمی تواند خواب برود. لطفن این دعا را برای زمانی استفاده کنید که معشوق در دسترس شما می باشد در غیر این صورت معشوق بیچاره به دلیل دوری از شما ممکن از دچار افسردگی شده و از عشقش به شما تلف شود. دعای زیر را بعد از غروب آفتاب 14 بار قرائت کنید. ( دو شرط دیگر را برای خواندن دعا برای رفتن به خواب دیگران در مطلبی تحت عنوان چگونه وارد خواب عشقمان شویم دنبال کنید )

« وَکَفَى بِاللّهِ وَکیلاً وَکَفَى بِاللّهِ حَسِیبًا وَکَفَى بِاللَّهِ دَلیلاً وَکَفَى بِرَبِّکَ هَادِیًا وَنَصِیرًا وَکَفَى اللَّهُ الْمُؤْمِنِینَ الْقِتَالَ وَکَانَ اللَّهُ قَوِیًّا عَزِیزًا  اَلَیسَ اللهُ بِکافِ اِن شاء الله یَا مَعْشَرَ الْجِنِّ وَالْإِنسِ إِنِ اسْتَطَعْتُمْ أَن تَنفُذُوا مِنْ أَقْطَارِ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ فَانفُذُوا لَا تَنفُذُونَ إِلَّا بِسُلْطَانٍ فلان بن فلان علی حب فلانه بنت فلانه بحق یا بدوح یا بدوح یا بدوح »

مطالب مرتبط:

طلسم اتشی
طلسم احضار فوری معشوق با یخ

طلسم محبت
جلب محبت پسر برای ازدواج
عزیز شدن نزد شوهر
بهترین دعای محبت
ذکر یا ودود برای محبت
دعا برای کار بسته
طلسم محبت اتشی قوی
دعا برای ملاقات با شخص مورد نظر
دعا برای ملاقات معشوق
ذکر برای ازدواج با معشوق
ذکر یا فتاح برای ازدواج

برچسب ها

نوشته های مشابه

One Comment

  1. اگه بخوام دعای اولو بخونم وقتی که اب قندو فوت کردم نمیشه فقط اسم طرفو گفت؟ اسم مادرشو نمیدونم.همینجوری جواب نمیده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن