طلسم

طلسم مطیع کردن شوهر

در این مطلب از سایت دعاجو طلسم مطیع کردن شوهر را آورده ایم. طلسم مطیع کردن شوهر برای خانم هایی است که می خواهند شریک زندگی شان مطیع آن ها شود و خواسته هایشان را برآورده سازد. از جمله طلسم مطیع کردن شوهر می توان به طلسم مطیع کردن شوهر، طلسم مطیع کردن افراد، طلسم رام کردن شوهر، طلسم بستن زبان شوهر، طلسم شوهر و طلسم محبت شوهر اشاره کرد.

طلسم مطیع کردن شوهر

برای مطیع کردن و رام کردن شوهر می توانید از طلسم مطیع کردن شوهر که در زیر آمده است استفاده کنید. برای این امر بایستی طلسم زیر را روی کاغذی نوشته و در جایی از خانه بگذارید.

« اللهم رب جبرئیل و میکائیل و اسرافیل و عزرائیل و رب الملائکه المقربین و رب الجن و الانس و الشیاطین اعطف قلب محبه فلان بن فلان (نام فرد مورد نظر و مادرش را بنویسد) علی حب فلان بن فلان (نام خودش و نام مادرش را بنویسد) العجل العجل العجل الساعه الساعه الساعه الوحا الوحا الوحا »

طلسم مطیع کردن افراد

برای اینکه بتوانید هر شخصی را که می خواهید مطیع خود کنید باید طلسم مطیع کردن افراد که در زیر آمده است را قبل از ملاقات با فرد مورد نظر بخوانید.

« و مِنَ الأَنْعَامِ حَمُولَهً وَفَرْشًا کُلُواْ مِمَّا رَزَقَکُمُ اللّهُ وَلاَ تَتَّبِعُواْ خُطُوَاتِ الشَّیْطَانِ إِنَّهُ لَکُمْ عَدُوٌّ مُّبِینٌ »

طلسم رام کردن شوهر

برای اینکه بتوانید شوهرتان را به سمتی که خود می خواهید هدایت کنید می توانید از طلسم رام کردن شوهر استفاده کنید. طلسم رام کردن شوهر که در زیر آمده است را 7 مرتبه هنگام طبخ غذا بخوانید و به خوراکی فوت کنید سپس خوراکی را به شوهرتان بدهید.

« رَبِّ قَدْ آتَیْتَنِی مِنَ الْمُلْکِ وَعَلَّمْتَنِی مِنْ تَأْوِیلِ الْأَحَادِیثِ فَاطِرَ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ أَنْتَ وَلِیِّی فِی الدُّنْیَا وَالْآخِرَهِ تَوَفَّنِی مُسْلِمًا وَأَلْحِقْنِی بِالصَّالِحِینَ »

طلسم بستن زبان شوهر

برای بستن زبان شوهر سفارش شده که آیه ای از سوره یس که در زیر آمده است را 1000 مرتبه بخوانید. طلسم بستن زبان شوهر در مواردی که خواسته ای دارید و می خواهید همسرتان مخالفت نکند بسیار کارآمد است.

« اَلیَوم نَختِمُ عَلی اَفواهِهِم وَ تُکَلِمُنا اَیدیَهُم وَ تَشهَدُ اَرجُلَهُم بِما کانوا یَکسِبون »

طلسم شوهر

برای طلسم و وابسته کردن معشوقتان به خود می توانید طلسم شوهر که در زیر آمده است را استفاده کنید. برای این امر باید طلسم شوهر را در چهار گوشه ی برگه ای سفید نوشته و این برگه را همیشه نزد خود نگه دارید. (همچنین نگاه کنید به دعا برای حرف شنوی شوهر.)

« یُحِبُّونَهُمْ کَحُبِّ اللّهِ وَالَّذِینَ آمَنُواْ أَشَدُّ حُبًّا لِّلّهِ »

طلسم محبت شوهر

برای اینکه بتوانید محبت شوهر خود را جلب کنید و او را به سمت خود وابسته کنید باید طلسم محبت شوهر که در زیر آمده است را هر شب قبل از خواب 7 مرتبه بخوانید.

« بسم الله الر حمن الرحیم. وَالضُّحَى وَاللَّیْلِ إِذَا سَجَى مَا وَدَّعَکَ رَبُّکَ وَمَا قَلَى وَلَلْآخِرَةُ خَیْرٌ لَّکَ مِنَ الْأُولَى وَلَسَوْفَ یُعْطِیکَ رَبُّکَ فَتَرْضَى أَلَمْ یَجِدْکَ یَتِیمًا فَآوَى وَوَجَدَکَ ضَالًّا َفهَدَى وَوَجَدَکَ عَائِلًا فَأَغْنَى فَأَمَّا الْیَتِیمَ فَلَا تَقْهَرْ العجل العجل العجل الساعة الساعة الساعة الوحا الوحا الوحا فلان بن فلان علی حب فلانه بنت فلانه »

طلسم هایی که در این مقاله برای شما عزیزان جمع آوری شده است همگی برای امر حلال در جهت طلسم و مطیع کردن شوهر به زن می باشد. این طلسم رام کردن شوهر بسیار موثر است و باعث می شود شوهرتان را به هر سمتی می خواهید رام کنید. اما در کنار دعا و طلسم بهتر است راه هایی را نیز بیاموزید که بتوانید با استفاده از مهارت ها و نحوه ی رفتار، شوهرتان را به کاری که می خواهید متقاعد کنید تا اثر بیشتری داشته باشد و برای همیشه بتوانید مهارت لازم را کسب کرده و از آن بهرمند شوید.

مطالب مرتبط: 

دعای دیوانه کردن محبوب
دعا برای عزیز شدن نزد شوهر
دعای زبان بند قوی سکاکی
دعای زبان بند شوهر
دعای زبان بند دشمن + حسود + بدگو
زبان بند با گره بر نخ
مجموعه دعای زبان بند قوی و فوری
دعای رام کردن شوهر
طلسم مطیع کردن شوهر
دعا برای حرف شنوی شوهر
دعای زبان بند شدید برای شوهر
دعای زبان بند در قرآن

 

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن