دعاملاقات و دیدار

دعا برای ملاقات معشوق

دعا برای ملاقات با معشوق انواع و اشکال مختلفی دارد که ما در این مطلب از دعاجو به ارائه بهترین آن پرداخته ایم. دعا برای ملاقات با معشوق را مانند دیگر طلسم ها و دعا های دعاجو برای فردی اجابت می شود که کاهل نماز نباشد. دعا برای ملاقات معشوق ، بیشتر برای افرادی بکار می رود که همسرشان در مسافرت است .اگر منتظر آزادی معشوق خود از زندان یا اسارت شخصی دیگر هستید ( رقیب عشقی ) می توانید از دعا برای ملاقات معشوق بهره ها ببرید. اگر خواب دیده باشید که شوهر یا معشوق خود به مالی رسیده است یا عملی انجام داده که خواست شما می باشد پس برای عملی شدن آن خواب در بیداری می توانید دعا برای دیدن معشوق در بیداری را اجرا کنید.

مطالب مرتبط با دعا برای ملاقات معشوق ، شرایط اجرا و دستورالعمل های دعاهای زیر را در این مطلب مطالعه خواهید کرد:

  1. دعا برای ملاقات معشوق
  2. دعا برای دیدن معشوق در بیداری
  3. دعا برای احضار آنی معشوق
  4. دعای بازگشت معشوق در سه روز
  5. دعای بسیارقوی برای رسیدن به معشوق

 دعای دیدار ، دعا برای دیدار شخص ،دعا برای دیدن شخص مورد علاقه ، دعا برای دیدن شخص مورد نظر در بیداری، دعا برای ملاقات با شخصی ، دعا برای ملاقات با شخص مهم را نیز در مطالب صفحه دعا برای ملاقات شخص مورد نظر دنبال کنید.

دعا برای ملاقات معشوق

دعا برای ملاقات معشوق کمتر از 9  روز اجابت می شود. صد و یازده مرتبه صلوات فرستاده و بعد بر کاسه آبی بدمید و آن آب را در حالی که نام معشوق خود را به زبان می آورید درب خانه بریزید. همان جایی که آب را رها می کنید شرایط ملاقات با معشوق فراهم می شود. خواندن صلوات در دعا برای ملاقات معشوق باید قبل از نماز صبح صورت بگیرد.( نگاه کنید به دعا برای آشتی بین زن و شوهر لجباز ) ( نگاه کنید به دعای زبان بند ) ( نگاه کنید بهطلسم احضار فوری معشوق )

دعا برای دیدن معشوق در بیداری

موارد استفاده دعا برای دیدن معشوق در بیداری زمانی است که معشوق خود را در خواب دیده باشید و از مصاحبت با وی یا عملی که انجام داده است خورسند شده باشید یا آرامشی که در کنارش در خواب تجربه کرده باشید شما را آرزو باشد. به شرطی که آن خواب را مایل به دیدن در بیداری باشید دعا زیر را بعد از قرائت 17 صلوات سه بار بخوانید و در آخر نام فرد را سه بار به زبان بیاورید. زمان اجرای دستور العمل دعا برای دیدن معشوق در بیداری باید مانند دعا برای ملاقات معشوق قبل از نماز صبح باشد. ( نگاه کنید به مجموعه طلسم از راه دور
)

« اَستَغفِرُاللهُ الذی لا اله الا هوَ الحَیُّ القَیُّوم الرَّحمنُ الرحیم ذوالجلالِ و الاِکرام وَ اَتوبُ اِلیه و اَسئَلُهُ اَن یُصَلِیَ عَلی محمد و ال محمد و اَن یَتوبَ عَلَیَ توبَهَ عَبدٍ ذلیلٍ خاضعٍ خاشعٍ فقیرٍ مسکینٍ مستکینٍ لایَملِکُ لِنَفسِهِ نَفعاً و لاضَراً و لا مَوتاً و لا حیوهً و لانُشوراً  »  

دعا برای احضار آنی معشوق

برای اینکه هر چه سریع تر به معشوق خود برگردید و بازگشت سریع معشوق مورد برای شما رخ دهد می توانید دعا برای احضار آنی معشوق را که در زیر آمده است بعد از نماز های پنج گانه به مدت سه روز بخوانید.مطالب بیشتر را در این خصوص در مطلب دعا برای احضار آنی معشوق دنبال کنید. دعایی که در این مطلب از دعا جو تحت عنوان دعا برای ملاقات معشوق آمده است می تواند مکمل خوبی برای دعا برای احضار آنی معشوق باشد که توصیه می شود هر دو را باهم شروع به اجرا کنید. (همچنین نگاه کنید به طلسم احضار فوری معشوق و دعای بازگشت معشوق کمتر از سه روز)

« اللهم یا قادراً على کل شیء .. اغفر لنا کل شیء وارحمنا برحمتک الواسعه التی رحمت بها کل شیء وإذا وقفنا بین یدیک لا تسألنا عن أی شیء فإنک أهل التقوى وأهل المغفره »

دعای بازگشت معشوق در سه روز

برای بازگشت معشوق در سه روز می توانید از دعای بازگشت معشوق در سه روز استفاده کنید. این دعا در بین مجموعه دعای بازگشت معشوق بین یک الی سه روز بسیار مجرب است و با بیقراری شدید معشوق باعث برگشتن محبوب شما می شود. دعای بازگشت معشوق در سه روز که در زیر آمده است را به مدت سه روز بعد از غروب آفتاب  بخوانید. توجه داشته باشید دعا برای ملاقات معشوق باید قبل از نماز صبح قرائت شود ولی دعای باز گشت معشوق در سه روز بعد از نماز مغرب و اشا. ( نگاه کنید به سوره ای برای بازگشت معشوق)

دعای بسیار قوی برای رسیدن به معشوق

دعای بسیار قوی برای رسیدن به معشوق بسیار مجرب و نتیجه بخش می باشد. حال آنکه شما فردی را دیده و عاشق هستید و وی نیز به شما ابراز علاقه کرده است اما شراط مالی یا خانوادگی نمی گذارد شما به وصال حلال با معشوق خود برسید. صد و بیست و دو مرتبه الله اکبر یازده مرتبه صلوات و هجده مرتبه الحمدالله را به مدت 11 روز قرائت کنید. دعا بسیار قوی برای رسیدن به معشوق را مانند دعا برای ملاقات معشوق باید قبل از نماز صبح قرائت کنید.

« وَکَفَى بِاللّهِ وَکیلاً وَکَفَى بِاللّهِ حَسِیبًا وَکَفَى بِاللَّهِ دَلیلاً وَکَفَى بِرَبِّکَ هَادِیًا وَنَصِیرًا وَکَفَى اللَّهُ الْمُؤْمِنِینَ الْقِتَالَ وَکَانَ اللَّهُ قَوِیًّا عَزِیزًا  اَلَیسَ اللهُ بِکافِ اِن شاء الله »

مطالب مرتبط :

دعای جلب محبت پسر برای ازدواج
مجرب ترین دعای آشتی فوری بین افراد
طلسم محبت سوزاندنی سریع الاثر
دعای آشتی بین دو دوست
دعای عاشق کردن طرف مقابل
طلسم محبت سوزاندنی سریع الاثر
طلسم محبت شدید سوزاندنی
ذکر یا ودود برای محبت

 

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن