بازگشت معشوقدعا طلسم جادوذکرزبان بندسوره

  طلسم وابستگی شدید شوهر به زن

در این مطلب دعا جو اطلاعات کاملی در خصوص طلسم وابستگی شدید شوهر به زن ارائه داده است. طلسم وابستگی شدید شوهر به زن مخصوص بانوان محترم می باشد. تا به حال با خانواده ایی آشنا شده اید که بی خود و بی جهت مرد خانه زن را لوس و عاشقانه تماشا کند ؟ بسیاری از زنان ناخواسته تا نیمه های اجرای این طلسم رفته اند و 50 در صد آن را عملی نموده اند . تا کنون دیده اید که زنی با شوهرش بد دهنی کرده یا در مجالس به او کم محلی نماید ولی بجای قهر شوهر متوجه می شویم شوهر به زنش تشنه تر هم شده است ؟ طلسم وابستگی شدید شوهر به زن راز اصلی تمام این رویداد ها می باشد.

در زیر فهرسیت از انواع دعاها و طلسم های مربوط به طلسم وابستگی شدید شوهر به زن را مشاهده می کنید :

  1. طلسم وابستگی شدید شوهر به زن
  2. طلسم وفاداری شوهر
  3. دعا براي وابسته كردن مرد به زن
  4. طلسم بستن زبان شوهر
  5. ایت الکرسی برای محبت زن و شوهر
  6. دعا برای اطاعت شوهر از زن

طلسم وابستگی شدید شوهر به زن

مهم ترین چیزی که در طلسم وابستگی شدید شوهر به زن نقش کلیدی دارد خرید گل از طرف پسر و هدیه آن به دختر می باشد. شاید دیده باشید دختران جوان در دوران آشنایی گل هایی که از سمت پسر به آنها هدیه داده می شود را در جای نگاه داشته و خشک می کنند .دسته گل روزه خواستگاری برای این مورد بسیار مناسب است. دختران جوان گل یا دسته گل ها را از معشوق خود به منظور یادگاری خشک کرده و نگاه می دارند و ناخواسته طلسمی را تغذیه می کنند که در بسیاری از زمان های سخت زندگی آن ها را یاری می کند. زن که ازدواج کرده در اتاق خواب دسته گل یا گل را در کمد یا جعبه ای نگاه دارد تا خشک شود. بعد از ده روز هر هفته روز چهارشنبه یک دور ایت الکرسی را بعد از نماز صبح قرائت کرده و بر گل بدمد. معجزه این دستورالعمل زمانی پایدار می ماند که آن را به کسی یاد ندهید . (نگاه کنید به سوره ای برای بازگشت معشوق)

طلسم وفاداری شوهر

 طلسم وفاداری شوهر بسیار ماندگار بوده و در مواقعی معجزه ها کرده است. ابتدا یک کاغذ بی خط تهیه کنید. بعد از نماز صبح روز چهارشنبه 30 مرتبه بلند آیت الکرسی قرائت کنید . در مقابل هر ده بار قرائت یک نقطه بر کاغذ بگذارید. حال به مرحله آخر طلسم می رسیم. طلسم تا کرده و در میان دسته گلی که در قسمت طلسم وابستگی شدید شوهر به زن گفته شد قرار دهید . همین طور که مشخص است طلسم وفاداری شوهر مانند طلسم وابستگی شدید شوهر به زن مخصوص بانوان عزیز بوده و کاربردی برای جنس مذکر ندارد.( نگاه کنید به زبان بند با گره بر نخ )

دعا برای وابسته کردن مرد به زن

یکی از بهترین دعاها برای وابسته کردن مرد به زن خواندن سوره واقعه می باشد . روزی یک مرتبه به مدت هفت روز بعد از نماز صبح سوره واقعه را در مکانی که دسته گل خشک شده وجود دارد قرائت کنید . دسته گل ذکر شده در طلسم وابستگی شدید شوهر به زن را جدی بگیرید و از راههای مختلف از آن استفاده کنید. ( نگاه کنید به طلسم محبت – طلسم محبت سوزاندنی + طلسم محبت غیر سوزاندنی ) ( نگاه کنید به دعای زبان بند قوی شیخ بهایی ) ( همچنین نگاه کنید به 20 تکنیک ساده برای شروع دوباره رابطه تمام شده )

طلسم بستن زبان شوهر

در این مطلب طلسم های مربوط به طلسم وابستگی شدید شوهر به زن را ذکر می کنیم . هر گاه شاخ گلی محمدی برای شما هدیه آورد آن را خشک کرده و یک برگش را خورد کرده در غذا بریزید . قبل از خشک کردن 300 صلوات در صبح روز چهارشنبه بعد ازنماز صبح قرائت کرده و بر آن گل بدمید. هر بار که برگ گلی را در غذای شوهر ریخته و به خورد وی می دهید تا یک خواسته شما را بی چون و چرا اجرا می کند . طلسم بستن زبان شوهر مانن طلسم وابستگی شدید شوهر به زن مخصوص بانوان عزیز می باشد. (نگاه کنید به طلسم محبت باستانی)( نگاه کنید به طلسم زبان بند قوی یهودی )(همچنین نگاه کنید به طلسم احضار فوری معشوق)

آیت الکرسی برای محبت زن و شوهر

همین طور که می ­­­­­دانید­ آیت الکرسی فضایل بسیاری دارد. طبق توصیه بزرگان آیت الکرسی برای محبت زن و شوهر در مجموعه قوی ترین دعای جلب محبت شوهر کاربردی می باشد. این دستور العمل یک ماه پایدار است .آیت الکرسی برای محبت زن و شوهر را یک دوره تسبیح بخوانید و با توکل بر خدا به خواسته خود برسید . مانند طلسم وابستگی شدید شوهر به زن  آیت الکرسی برای محبت زن و شوهر مخصوص بانوان نیست و مردانی که تمایل به بیشتر شدن محبت همسران خود دارند نیز می توانند از این دستورالعمل استفاده کنند .توجه داشته باشید مانند سوره یس برای مجبت زن و شوهر خواندن نماز های پنج گانه امری مهم در شرایط اجابت است.( نگاه کنید به دعا برای آشتی بین زن و شوهر لجباز ) (همچنین نگاه کنید به دعای برگشت شوهر به زنش)

« اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَهٌ وَ لاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَ لاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَ الأَرْضَ وَ لاَ یَۆُودُهُ حِفْظُهُمَا وَ هُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَ یُۆْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَهِ الْوُثْقَیَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآۆُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَی الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ »

دعا برای اطاعت شوهر از زن

مانند طلسم بستن زبان شوهر عمل کنید ولی بجای غذا در شربطی ریخته و 300 صلوات نیز بر شربط بخوانید . بعد از خودن شربت گلاب توسط شوهرتان . ایشان به مدت 3 روز گوش به فرمان شما می شاد . اگر راههای باطل کردن طلسم را بلد نباشد. مانند خوردن گردو . دعای برای اطاعت شوهر از زن در دور کردن دیگر هوو ها بسیار مفید بوده است. طلسم وابستگی شدید شوهر به زن مانند دعای برای اطاعت شوهر از زن مخصوص بانوان است . .(نگاه کنید به طلسم بازگشت معشوق صبی)( همچنین توجه شما را جلب می کنم به قویترین طلسم محبت یهودی در صفحه ای تحت عنوان قویترین طلسم محبت دنیا)

مطالب مرتبط :

11 تکنیک برای بهتر شدن و بهبود روابط زناشویی

چگونه توجه شوهر را به خود معطوف کنیم

 دعای جذب عشق از راه دور

چگونه شوهرم را وابسته به خانه کنم

دعای جلب محبت پسر برای ازدواج

20 تکنیک ساده برای شروع دوباره رابطه تمام شده

مجرب ترین دعای آشتی فوری بین افراد

طلسم محبت سوزاندنی سریع الاثر

دعای آشتی بین دو دوست

دعای عاشق کردن طرف مقابل

طلسم محبت شدید سوزاندنی

ذکر برای ازدواج با معشوق

ذکر یا فتاح برای ازدواج

طلسم وابستگی شدید شوهر به زن

دعای قوی آشتی زن و  شوهر

سوره مزمل برای محبت بین زن و شوهر

دعای برای آشتی زن و شوهر وی نمک

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن