دعامحبوبیت

قوی ترین دعای جلب محبت شوهر

در این مطلب از سایت دعاجو با عنوان قوی ترین دعای جلب محبت شوهر می خواهیم به معرفی مجموعه دعاها در این زمینه بپردازیم. خانم ها با استفاده از این دعاها می توانند هر چه سریعتر محبت شوهرشان را جلب کنند و مهرشان به دل همسرشان بیفتد. دقت کنید قوی ترین دعای جلب محبت شوهر را در امر حلال استفاده کنید. این دعاها شامل دعای محبت فوری، آیت الکرسی برای محبت زن و شوهر، دعای مجرب برای تسخیر شوهر، دعا برای وابسته کردن مرد به زن، دعای رفع کدورت بین زن و شوهر، دعای وابستگی شدید شوهر به زن، دعا برای عزیز شدن نزد شوهر و دعای سریع جهت آشتی زن و شوهر می باشد.

دعای محبت فوری

دعای محبت فوری که در زیر آمده است را بخوانید، این دعا باعث جلب محبت معشوق می گردد و در دسته قوی ترین دعای جلب محبت شوهر قرار دارد.(همچنین نگاه کنید به دعای عزیز شدن نزد معشوق)

« اللهم حببنی الی خلقک و افض علی من سعة رزقک و وفقنی للقیام باداء حقک برحمتک و رضوانک و منک و احسانک یا کریم »

آیت الکرسی برای محبت زن و شوهر

همین طور که می ­­­­­دانید­ آیت الکرسی فضایل بسیاری دارد. طبق توصیه بزرگان آیت الکرسی برای محبت زن و شوهر در مجموعه قوی ترین دعای جلب محبت شوهر کاربردی می باشد.  آیت الکرسی برای محبت زن و شوهر را یک دوره تسبیح بخوانید و با توکل بر خدا به خواسته خود برسید.( نگاه کنید به دعا برای آشتی بین زن و شوهر لجباز ) (همچنین نگاه کنید به دعای برگشت شوهر به زنش)

دعای مجرب برای تسخیر شوهر

برای رام کردن شوهر خود می توانید از دعای مجرب برای تسخیر شوهر استفاده کنید. دعای مجرب برای تسخیر شوهر که در زیر آمده است را هنگام غروب آفتاب هفت مرتبه بخوانید.(نگاه کنید به طلسم محبت باستانی)

« اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ عَبْدِکَ وَ رَسُولِکَ کَمَا بَلَّغَ رِسَالَتَکَ، وَ صَدَعَ بِأَمْرِکَ، وَ نَصَحَ لِعِبَادِکَ. اللَّهُمَّ اجْعَلْ نَبِیَّنَا- صَلَوَاتُکَ عَلَیْهِ وَ عَلَی آلِهِ- یَوْمَ الْقِیَامَةِ أَقْرَبَ الْنَّبِیِّینَ مِنْکَ مَجْلِساً، وَ أَمْکَنَهُمْ مِنْکَ شَفَاعَةً، وَ أَجَلَّهُمْ عِنْدَکَ قَدْراً، وَ أَوْجَهَهُمْ عِنْدَکَ جَاهاً »

دعا برای وابسته کردن مرد به زن

خانم هایی که به دنبال وابسته کردن شدید شوهرشان هستند می توانند از دعا برای وابسته کردن مرد به زن در دسته قوی ترین دعای جلب محبت شوهر استفاده کنند. دعا برای وابسته کردن مرد به زن که در زیر آمده است را روی پارچه ای تمیز نوشته و آن را همیشه نزد خود نگه دارید تا بدین وسیله باعث بیقراری شدید معشوق خود شوید. علاوه بر این، این دعا باعث حرف شنوی شوهر نیز می شود.

« اللهم حَبِّبنی إلَیکَ وَ إلى مَلائکَتِکَ وَ إلى رُسُلِکَ وَ إلى عِبادِکَ الصاّلِحینَ »

دعای رفع کدورت بین زن و شوهر

در مواردی که بین زن و شوهر اختلاف پیش آمده است می توانید دعای رفع کدورت بین زن و شوهر را بخوانید تا هرچه سریعتر مهرشان به دل هم افتد و آشتی بین زن و شوهر رخ دهد. دعای رفع کدورت بین زن و شوهر که در زیر آمده است را با نیت مهر و محبت بخوانید.

« بِسْمِ‏ اللَّهِ‏ الرَّحْمنِ‏ الرَّحِیمِ‏ بِسْمِ اللهِ الذی یُحِبُّونَهُمْ کَحُبِّ اللّهِ لَقُلُوبَهُمْ لَیْلٌ وَ نَّهارٌ وَ فِی ساعَهٍ وَ شَهْرٍ عَلی حُبِّهِمْ أَشَدُّ حُبًّا وَلَوْ یَرَى الَّذِینَ ظَلَمُواْ إِذْ یَرَوْنَ الْعَذَابَ أَنَّ الْقُوَّهَ لِلّهِ جَمِیعًا »

دعای وابستگی شدید شوهر به زن

دعای وابستگی شدید شوهر به زن نیز یکی دیگر از دعاها در مجموعه قوی ترین دعای جلب محبت شوهر می باشد. دعای وابستگی شدید شوهر به زن که در زیر آمده است را روزی 14 مرتبه بعد از نماز صبح بخوانید. امید است که این دعا اثر کند و باعث جلوگیری از خیانت مرد به زن شود.

« قُلِ اللَّهُمَّ مالِکَ الْمُلْکِ تُؤْتِی الْمُلْکَ مَنْ تَشاءُ وَ تَنْزِعُ الْمُلْکَ مِمَّنْ تَشاءُ وَ تُعِزُّ مَنْ تَشاءُ وَ تُذِلُّ مَنْ تَشاءُ بِیَدِکَ الْخَیْرُ إِنَّکَ عَلی‏ کُلِّ شَیْ‏ءٍ قَدیرٌ »

دعا برای عزیز شدن نزد شوهر

دعا برای عزیز شدن نزد شوهر یکی از مجرب ترین دعاها در زمینه قوی ترین دعای جلب محبت شوهر می باشد. این دعا را هنگام طبخ غذا بخوانید و غذا را بخورد شوهرتان دهید. این دعا برای عزیز شدن نزد شوهر موجب محبت فوری بین شما می گردد.(همچنین نگاه کنید به دعا برای عزیز شدن نزد خانواده شوهر)

« بسم الله الر حمن الرحیم وَالضُّحَى وَ اللَّیْلِ إِذَا سَجَى مَا وَدَّعَکَ رَبُّکَ وَمَا قَلَى وَ لَلْآخِرَةُ خَیْرٌ لَّکَ مِنَ الْأُولَى وَ لَسَوْفَ یُعْطِیکَ رَبُّکَ فَتَرْضَى أَلَمْ یَجِدْکَ یَتِیمًا فَآوَى وَ وَجَدَکَ ضَالًّا َهَدَى وَ وَجَدَکَ عَائِلًا فَأَغْنَى فَأَمَّا الْیَتِیمَ فَلَا تَقْهَرْ »

دعای سریع جهت آشتی زن و شوهر

یکی دیگر از دعاها در زمینه قوی ترین دعای جلب محبت شوهر، دعای سریع جهت آشتی زن و شوهر می باشد این دعا را نفر سومی باید به شربت بخواند و آن را به خورد زن و شوهر دهد. این دعا یکی از بهترین دعای محبت می باشد که باعث آشتی فوری می گردد.(همچنین نگاه کنید به دعای برگشت همسر به خانه)

« وَ أَلَّفَ بَینَ قُلُوبِهِمْ لَوْ أَنْفَقْتَ مَا فِی الْأَرْضِ جَمِیعاً مَا أَلَّفْتَ بَینَ قُلُوبِهِمْ وَ لَکِنَّ اللَّهَ أَلَّفَ بَینَهُمْ إِنَّهُ عَزِیزٌ حَکِیمٌ »

و اما در پایان بایستی به این موضوع اشاره کنیم که تمامی دعاها در زمینه قوی ترین دعای جلب محبت شوهر به شما عزیزان کمک می کند تا به خواست خداوند به نتیجه خوبی برسید. ولی در کنار خواندن دعا بهتر است مهارت ها و تکنیک هایی را نیز بیاموزید تا بدانید در زندگی مشترک خود چگونه رفتار کنید. این که همیشه با سیاست های رفتاری برخورد کنید به شما کمک می کند در قلب معشوق جایگاه ویژه ای داشته باشید.

مطالب مرتبط:

راه ها جذب غیر مستقیم پسران با 8 تکنیک روانشناختی

دعای آرامش در زندگی زناشویی

آنچه روانشناسی در مورد عشق و عاشقی می گوید

4 مهارت ارتباطی موثر ( بر اساس زبان شناسی)

چگونه دیگران را به خود جذب کنیم

راه های افزایش عشق بین زن و شوهر

عاشق کردن غیر مستقیم با برطرف کردن نیازهای ضمیر ناخودآگاه

دعای پشیمانی شوهر

دعای دلتنگ شدن فرد از راه دور

دعا برای رفع سردی رابطه

دعای جذب زن از راه دور

انواع طلسم محبت دفنی

طلسم عشق فوری

سنگ مهرومحبت

سنگ ماه تولد

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن