دعادعا طلسم جادوزبان بندزبان بندمحبوبیت

دعای زبان بند قوی شیخ بهایی

در این مطلب به ارائه اطلاعاتی در مورد دعای زبان بند قوی که شیخ بهایی در زمان خودش به بانوی جوانی پیشنهاد کرد می پردازیم. روزی بانوی جوانی که تازه ازدواج کرده بود نزد شیخ بهایی آمد و گفت : من از خانواده کم درامدی بودم و اکنون که وارد خانه شوهر شدم ، رسم ها و منشی که این خانواده ثروتمند دارد نمی دانم ،از این رو مورد تمسخر و زخم زبان عموم فامیل شوهر قرار گرفته ام .من بسیار تلاش می کنم که رسم ها را زود فرا بگیرم و اشتباهی نکنم ولی باز مرا تحقیر می کنند. آنها حق دارند من اشتباهات و نواقصی دارم ولی زمانی که آنها مکرر یادآوری می کنند نمی توانم خودم را اصلاح کنم، دعایی برای بستن زبان آنها به من بدهید که فرصتی فراهم شود تا بتوانم در آن فاصله خود را وفق بدهم. بعد از این گفتگو دستورالعملی توسط شیخ بهایی به ایشان داده شد که بعد ها به دعای زبان بند قوی شیخ بهایی معروف گردید

  1. دعای زبان بند قوی شیخ بهایی
  2. دعای زبان بند قوی فوری
  3. دعای زبان بند قوی برای شوهر
  4. طلسم زبان بند همگان
  5. دعای فتح نامه برای زبان بند
  6. با طل السحر عظیم قرانی شیخ بهایی

دعای زبان بند قوی شیخ بهایی

باید به مدت یک هفته نماز شب بخوانید . بعد از اتمام هر نماز پانصد صلوات ختم نموده به نیت بستن زبان حسود و بدخواه . بهترین روز برای شروع دعای زبان بند قوی شیخ بهایی چهارشنبه می باشد. اگر در چهارشنبه اول ماه مبارک رمضان این دستورالعمل را شروع نمایید بسیار قدرتمند اجابت می شود. (همچنین نگاه کنید به طلسم احضار فوری معشوق)

دعای زبان بند قوی فوری

دعای زبان بند قوی فوری که در زیر آمده است را از حفظ هفت مرتبه قرائت کنید . این دستورالعمل تنها 24 ساعت پایدار است . درست است که دعای زبان بند قوی فوری زمان کمی را شامل می شود ولی در آن یک روز از همه دعا های موجود در دنیا از جمله دعای زبان بند قوی شیخ بهایی قدرتمند تر اجابت می شود . ( نگاه کنید به مجموعه دعای زبان بند قوی و فوری )

«  رَبَّنا أَفْرِغْ عَلَیْنا صَبْراً وَ ثَبِّتْ أَقْدامَنا وَ انْصُرْنا عَلَى الْقَوْمِ الْکافِرینَ »

دعای زبان بند قوی برای شوهر

خانم هایی که می خواهند با بستن زبان شوهر خود به هدفشان برسند می توانند از دعای زبان بند قوی برای شوهر استفاده کنند که در زیر آمده است. خواندن این دعا به رام کردن شوهر کمک خواهد کرد. ( نگاه کنید به دعا برای آشتی بین زن و شوهر لجباز ) (نگاه کنید به طلسم رفتن به خواب معشوق)

« رَبَّنا أَفْرِغْ عَلَیْنا صَبْراً وَ ثَبِّتْ أَقْدامَنا وَ انْصُرْنا عَلَى الْقَوْمِ الْکافِرینَ »

طلسم زبان بند همگان

طلسم زبان بند همگان چیست ؟ برای پاسخ به این سوال مطالب جاری را دنبال کنید یک تسبیح را باز کرده و تمام مهره های آن را از نخ خارج کنید . هر بار که یکی از مهره های تسبیح را سره جایش باز می گردانید باید یک دور دعایی که در زیر آمده است را قرائت کنید. مانند دعای زبان بند قوی شیخ بهایی بهتر است طلسم زبان بند همگان را در روز چهارشنبه بسازید. طلسم زبان بند همگان مخصوص خانوم هاست و این دستورالعمل تحت هیچ شرایطی برای آقایان نتیجه نمی دهد. تا زمانی که روزی یک مرتبه تسبیحات حضرت زهرا را با این تسبیح بعد از نماز صبح قرائت کنید طلسمی را فعال نگاه داشته اید که زبان بند همگان است .هزینه خرید تسبیح باید مانند زبان بند با گره بر نخ تهیه شود. (نگاه کنید به بهترین دعای محبت- فوری و موثر)

« صمٌّ بُکْمٌ عُمْیٌ فَهُمْ ( نام دشمنان را ذکر کنید ) لَایَتَکَلَّمُونَ ولا یَنطِقُونَ إلا بخیر أو یَصَمَتونْ شَتَّتْ الله شَمَلَهُمْ قَلَلْ الله عَدَهُم نَکَسْ الله جَیْشَهُم خَرَبْ الله دِیارَهُم جَعَلَ الله الدائِرَة عَلَیْهُمْ الله أکبر الله أکبر الله أکبر – فَلَمَّا رَأَیْنَهُ أَکْبَرْنَهُ وَقَطَّعْنَ أَیْدِیَهُنَّ وَقُلْنَ حَاشَ لِلَّهِ مَا هَٰذَا بَشَرًا إِنْ هَٰذَا إِلَّا مَلَکٌ کَرِیمٌ »

دعای فتح نامه برای زبان بند

دعای فتح نامه برای زبان بند شوهر و یا هر کسی که مایلید تحت امر شما باشد استفاده می شود. دعای فتح نامه برای زبان بند که در زیر آمده است مخصوص یک فرد می باشد . یک کاغذ سفید تهیه کرده و دعای زیر را بر روی آن با دست خط خودتان بنویسید . هم خودکار و هم برگه سفید باید هزینه اش با مبلغی که به شما هدیه داده شده است خریداری شود .در مورد دعای فتح نامه برای بستن زبان و طلسم زبان بند همگان نباید شما در خواست پول کنید و باید کاملاً ایشان به شما داوطلبانه مبلغی را هدیه دهند. دعای فتح نامه برای زبان بند را مانند دعای زبان بند قوی شیخ بهایی بهتر است در روز چهارشنبه بنویسید. بعد از نوشتن دعا هر روزی که مایلید آن روز شوهر یا فرد مورد نظر تحت امر شما هیچ اعتراضی به دستورات شما نکند باید بعد از نماز صبح یک مرتبه از روی برگه دعای فتح نامه برای بستن زبان را قرائت کنید. توجه داشته باشید این عمل را هفت بار بیشتر نمی توانید انجام دهید ( یک بار نوشته و هفت بار استفاده ) و دعای فتح نامه برای بستن زبان سالی یک بار بیشتر نباید نوشته شود. (نگاه کنید به قوی ترین دعای جلب محبت شوهر)

« اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ، وَ هَوِّنْ بِالْقُرْآنِ عِنْدَ الْمَوْتِ عَلَی أَنْفُسِنَا کَرْبَ السِّیَاقِ، وَ جَهْدَ الْأَنِینِ، وَ تَرَادُفَ الْحَشَارِجِ إِذَا بَلَغَتِ النُّفُوسُ‏ التَّراقِیَ، «وَ قِیلَ مَنْ راقٍ‏»[1] وَ تَجَلَّی مَلَکُ الْمَوْتِ لِقَبْضِهَا مِنْ حُجُبِ الْغُیُوبِ، وَ رَمَاهَا عَنْ قَوْسِ الْمَنَایَا بِأَسْهُمِ وَحْشَةِ الْفِرَاقِ، وَ دَافَ لَهَا مِنْ ذُعَافِ الْمَوْتِ کَأْساً مَسْمُومَةَ الْمَذَاقِ، وَ دَنَا مِنَّا إِلَی الْآخِرَةِ رَحِیلٌ وَ انْطِلَاقٌ، وَ صَارَتِ الْأَعْمَالُ قَلَائِدَ فِی الْأَعْنَاقِ، وَ کَانَتِ الْقُبُورُ هِیَ الْمَأْوَی إِلَی مِیقَاتِ یَوْمِ التَّلَاقِ اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ، وَ بَارِکْ لَنَا فِی حُلُولِ دَارِ الْبِلَی، وَ طُولِ الْمُقَامَةِ بَیْنَ أَطْبَاقِ الثَّرَی، وَ اجْعَلِ الْقُبُورَ بَعْدَ فِرَاقِ الدُّنْیَا خَیْرَ مَنَازِلِنَا، وَ افْسَحْ لَنَا بِرَحْمَتِکَ فِی ضِیقِ مَلَاحِدِنَا، وَ لَا تَفْضَحْنَا فِی حَاضِرِی الْقِیَامَةِ بِمُوبِقَاتِ آثَامِنَا وَ ارْحَمْ بِالْقُرْآنِ فِی مَوْقِفِ الْعَرْضِ عَلَیْکَ ذُلَّ مَقَامِنَا، وَ ثَبِّتْ بِهِ عِنْدَ اضْطِرَابِ جِسْرِ جَهَنَّمَ یَوْمَ الْمَجَازِ عَلَیْهَا زَلَلَ أَقْدَامِنَا، وَ نَوِّرْ بِهِ قَبْلَ الْبَعْثِ سُدَفَ قُبُورِنَا، وَ نَجِّنَا بِهِ مِنْ کُلِّ کَرْبٍ یَوْمَ الْقِیَامَةِ وَ شَدَائِدِ أَهْوَالِ یَوْمِ الطَّامَّةِ وَ بَیِّضْ وُجُوهَنَا یَوْمَ تَسْوَدُّ وُجُوهُ الظَّلَمَةِ فِی یَوْمِ الْحَسْرَةِ وَ النَّدَامَةِ، وَ اجْعَلْ لَنَا فِی صُدُورِ الْمُؤْمِنِینَ وُدّاً، وَ لَا تَجْعَلِ الْحَیَاةَ عَلَیْنَا نَکَداً »

باطل السحر قوی شیخ بهایی

از شیخ بهایی نقل شده است اگر بعد از نماز صبح 72 مرتبه برای سلامتی امام زمان صلوات ختم کنید هر طلسم دعا و یا جادویی که بر شما بکار رفته است باطل می شود. نماز اول وقت رمز باطل السحر قوی شیخ بهایی است . باطل السحر قوی شیخ بهایی برتمامی جادو های سیاه که تا کنون کشف شده است برتری کامل دارد. باطل السحر قوی شیخ بهایی مانند دعای زبان بند قوی شیخ بهایی مخصوص روز خاصی نیست و همیشه توصیه شده است اجرا شود. ( نگاه کنید به دعای زبان بند دشمن + حسود + بدگو )

 مطالب مرتبط:
مجموعه دعای عاشق کردن دختر
طلسم وابستگی شدید شوهر به زن
دعای قوی آشتی زن و  شوهر
دعای رسیدن به معشوق
طلسم احضار فوری معشوق
20 تکنیک ساده برای شروع دوباره رابطه تمام شده
دعای زبان بند قوی سکاکی
دعای زبان بند شدید برای شوهر
دعای زبان بند در قرآن
دعای زبان بند برای زن
دعای زبان بند قوی از آیت الله بهجت

دعای زبان بند قوی زیر سنگ
دعای زبان بند قوی از راه دور برای ازدواج
دعای زبان بند صم بکم
دعای زبان بند قوی برای ازدواج ( خواستگاری )

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن