بستن زباندعا

دعای زبان بند صم بکم

دعاجو در این مطلب به ارائه توضیحاتی در خصوص دعای زبان بند صم بکم و موارد مرتبط می پردازد. شرایط اجابت دعای صم بکم مانند شورط آمده در دعای زبان بند قوی از آیت الله بهجت می باشد. افرادی که دستورالعمل های دعای زبان بند صم بکم را برای معشوق استفاده می کنند دیگر نیازی به دعا یا طلسم محبت ندارند. دستوالعمل ها و توضیحات آمده در دعای زبان بند صم بکم زمانی در بهترین حالت خود قرار می گیرد که بعد از نماز صبح اجرا شود.

انواع دعاهایی که در این مطلب به آنها پرداخته ایم عبارتند از :

  1. دعاي زبان بند صم بكم
  2. دعای زبان بند تضمینی
  3. معنی دعای صم بکم عمی فهم لا یرجعون
  4. خواص صم بکم بکم از راه دور
  5. زبان بند از راه دور
  6. دعای زبان بند در قران

( برای آشنایی با قدرت و انرژی سنگ ها نگاه کنید بهسنگ مهرومحبت و سنگ ماه تولد)

دعای زبان بند صم بکم

یکی از مجرب ترین دعای زبان بند قوی و فوری، دعای زبان بند صم بکم عمی می باشد که بسیار توصیه شده است. اگر فردی این دعا را بخواند باعث ایجاد عشق فوری خواهد شد و با بستن زبان فوری به مراد دلش می رسد. دعای زبان بند صم بکم عمی در زیر آمده است. رعایت شروط مطرح در قسمت بالا بسیار در اجاب این دعای تأثیر گذار است.( نگاه کنید به دعای زبان بند در قرآن )

« بسم الله الرحمن الرحیم صُمٌّ بُکْمٌ عُمْیٌ فَهُمْ لاَ یَرْجِعُونَ صُمٌّ بُکْمٌ عُمْیٌ فَهُمْ لاَ یَعْقِلُونَ صُمٌّ بُکْمٌ عُمْیٌ فَهُمْ لاَ یَعْلمونَ صُمٌّ بُکْمٌ عُمْیٌ فَهُمْ لاَ یَفقهُونَ صُمٌّ بُکْمٌ عُمْیٌ فَهُمْ لاَ یَنطقُونَ صُمٌّ بُکْمٌ عُمْیٌ فَهُمْ لاَ یَتکلّمُونَ لَا إِلَهَ إِلَّا أَنْتَ سُبْحَانَکَ إِنِّی کُنْتُ مِنَ الظَّالِمِینَ…..زاییده شکم …..(نام شخص مورد نظر و نام مادرش) »

دعای زبان بند تضمینی

دعای زبان بند تضمینی از مجموعه دعای زبان بند قوی و فوری به حساب می آید. این دعا به افراد کمک می کند در هر شرایطی به صورت تضمینی بتوانند زبان فرد مورد نظر را ببندد و از این طریق به خواسته خود برسند. دعای زبان بند تضمینی که در زیر آمده است را برای بستن زبان به صورت قوی و فوری باید قبل از ملاقات با شخص مورد نظر 7 مرتبه تلاوت کنید.( نگاه کنید به دعای زبان بند قوی زیر سنگ )

« یَا صَانِعَ کُلِّ مَصْنُوعٍ یَا خَالِقَ کُلِّ مَخْلُوقٍ یَا رَازِقَ کُلِّ مَرْزُوقٍ یَا مَالِکَ کُلِّ مَمْلُوکٍ یَا کَاشِفَ کُلِّ مَکْرُوبٍ یَا فَارِجَ کُلِّ مَهْمُومٍ یَا رَاحِمَ کُلِّ مَرْحُومٍ یَا نَاصِرَ کُلِّ مَخْذُولٍ یَا سَاتِرَ کُلِّ مَعْیُوبٍ یَا مَلْجَأَ کُلِّ مَطْرُودٍ »

خواص صم بکم از راه دور

دعای صم بکم به شدت در زمینه بستن زبان مجرب و کاربردی می باشد. در خواص صم بکم آمده ، هر گاه 7 مرتبه بعد از نماز صبح به نیت بد خواهان نام شیطان رجیم و نام مادر شیطان رجیعه را در دعای صم بکم استفاده کنیم در آن روز حتی حیوانات و اشیاء نیز برای ما مشکلی پیش نخواهند آورد. ولی اگر در آن روز مال حرام بخورید دروغ بگویید یا تهمت بزنید نه تنها زبان کسی بسته نمی شود بلکه عواقبی به همراه دارد . خواص صم بکم از راه دور نیز بر همگان مشخص است و هر گاه فردی به نیت بستن زبان شخصی که از وی دور است هفت مرتبه بعد از نماز صبح از حفظ دعا را قرائت کند زبان شخص تا آخر آن روز به بدگویی در مورد شخص استفاده کننده نمی تواند بپردازد. موارد استفاده دعای صم بکم از راه دور با این دستورالعمل هم مادی است هم معنوی و هم عاشقانه برای امر خیر.( نگاه کنید به دعای زبان بند پدر دختر در مطلبی با عنوان دعای زبان بند قوی برای ازدواج خواستگاری )

معنی دعای صم بکم

معنی دعای صم بکم یا ترجمه دعای زبان بند صم بکم به شرح زیر است :

آنان (از شنیدن حقّ) کر و (از گفتن حقّ) گنگ و (از دیدن حقّ) کورند، پس ایشان (به سوى حقّ) باز نمى‏ گردند. قرآن در ستایش برخى پیامبران مى‏ فرماید: آنان دست و چشم دارند، «واذکر عبادنا ابراهیم و اسحاق و یعقوب اولى الایدى والابصار» شاید مقصود آن است که کسى که دست بت‏ شکنى دارد دست دارد، کسى که چشم خدابین دارد چشم دارد، پس منافقان که چنین دست و چشمى ندارند، در واقع همچون ناقص الخلقه‏ هایى هستند که خود مقدّمات نقص را فراهم کرده و وسائل شناخت را از دست داده‏ اند. لذا در این سوره درباره‏ منافقان تعابیرى همچون «لا یشعرون، ما یشعرون، لا یعلمون، لا یبصرون، یعمعون، صم، بکم، عمى، لا یرجعون» به کار رفته است.
نظر، غیر از بصیرت است. در سوره اعراف مى‏ خوانیم: «تریهم ینظرون الیک و هم لا یبصرون» مى‏ بینى که به تو نگاه مى‏ کنند، در حالى که نمى‏ بینند. یعنى چشم بصیرت ندارند که حقّ را ببینند.
عدم بهره ‏گیرى صحیح از امکانات و وسائل شناخت، مساوى با سقوط و از دست دادن انسانیّت است.
جزاى کسى که در دنیا خود را به کورى و کرى و لالى مى‏ زند، کورى و کرى و لالى آخرت است.

« و نحشرهم یوم‏القیامة على وجوههم عمیاً و بکماً و صماً» 

دعای زبان بند در قرآن

اگر در موردی مقصر باشید دعای زبان بند در قرآن که در زیر آمده است به شما کمک می کند. اگر تقصیر با شما باشد دعای زبان بند در قرآن فرستی برای جبران و محبوب شدن ارائه می دهد به شرط آن که دیگر اشتباهی از آن نوع از شما روی ندهد . اگر بیشتر از 7 سال از این دعا استفاده کنید در حالی که اشکال از ما باشد آنگاه عواقبی به همراه دارد. دعای زبان بند در قرآن زمانی به بیشترین حالت خود می رسد که در اولین چهارشنبه از ماه مبارک رمضان استفاده شود .بعد از نماز صبح 7 مرتبه دعای زبان بند زیر را قرائت کنید. همان طور که متوجه شدید دعا و دستورالعملی که در اینجا تحت عنوان دعای زبان بند در قرآن به توضیحات آن پرداختیم مربوط به یک فرد می باشد و گروهی یا همگانی نیست . هر ماه یک مرتبه می توانید از این دستوراعمل استفاده کنید. همان طور که ملاحظه می کنید دعای زبان بند در قرآن همان دعای زبان بند صم بکم است .( نگاه کنید به دعای زبان بند قوی شیخ بهایی )

بسم الله الرحمن الرحیم صُمٌّ بُکْمٌ عُمْیٌ فَهُمْ لاَ یَرْجِعُونَ صُمٌّ بُکْمٌ عُمْیٌ فَهُمْ لاَ یَعْقِلُونَ صُمٌّ بُکْمٌ عُمْیٌ فَهُمْ لاَ یَعْلمونَ صُمٌّ بُکْمٌ عُمْیٌ فَهُمْ لاَ یَفقهُونَ صُمٌّ بُکْمٌ عُمْیٌ فَهُمْ لاَ یَنطقُونَ صُمٌّ بُکْمٌ عُمْیٌ فَهُمْ لاَ یَتکلّمُونَ لَا إِلَهَ إِلَّا أَنْتَ سُبْحَانَکَ إِنِّی کُنْتُ مِنَ الظَّالِمِینَ…..زاییده شکم …..(نام شخص مورد نظر و نام مادرش)

طلسم زبان بند از راه دور

72 مرتبه صلوات 33 مرتبه الله اکبر 139 بار الحمد الله را بعد از نماز صبح روز چهار شنبه قرائت کرده و نام فرد مورد نظر و نام مادرش را سه بار به زبان بیاورید دستورالعمل طلسم زبان بند قوی از راه دور که ذکر شد را با وضو قرائت کنید. در معدود مواقعی ضربه هایی از جنس سخن به زندگی ما آسیب می رساند که از سمت دوستان یا اعضاء خانواده ما گفته می شود و هیچ انگیزه مخربی پشت آن نیست دعای زبان بند صم بکم صدها برابر قوی تر از طلسم زبان بند قوی یهودی از این امر جلوگیری می کند.( نگاه کنید به طلسم زبان بند همگان )

موارد مرتبط :

سنگ مهرومحبت

سنگ ماه تولد

انواع طلسم محبت دفنی

دعا به زبان انگلیسی – Islamic dua in English

سنگ افزایش رزق و روزی

بهترين سنگ براي خوش شانسي

دعای جدایی با پیاز

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن