دعاملاقات و دیدار

دعا برای دیدن معشوق در بیداری

دعای دیدن معشوق در بیداری

در این مطلب به مطالعه دعا برای دیدن معشوق در بیداری می پردازیم. زمانی که شخص یا معشوقی در خواب ما بیاید و مایل به تکرار رویداد های پیش آمده در خواب خود در بیداری باشیم می توانیم از دعا برای دیدن معشوق در بیداری استفاده کنیم.در مورد دعا برای دیدن معشوق در بیداری نکته اینجاست که اگر رویدادی در خواب شما شکل بگیرد که ارتباطی با عشق و معشوق نیز نداشته باشد باز هم می توانید از این دعا استفاده کنید. آیا خواب استخدام در شرکتی بسیار خوب را دیده اید یا در خواب در خانه ای مجلل زندگی می کنید؟ دعا برای دیدن معشوق در بیداری در همه این موارد کاربرد دارد.( نگاه کنید به دعایی برای دیدن همسر آینده در خواب )

انواع دعا های مرتبط با دعا برای دیدن معشوق در بیداری که در این مطلب مطالعه خواهید کرد عبارتند از:

  1. دعای دیدن معشوق در بیداری
  2. دعا برای ملاقات معشوق
  3. دعای بازگشت معشوق در سه روز
  4. دعا برای احضار آنی معشوق
  5. دعای بازگشت معشوق در یک روز
  6. دعا برای رفع کدورت و بازگشت معشوق
  7. دعای کن فیکون برای بازگشت معشوق
  8. دعای سریع الاجابه برای برگرداندن معشوق
  9. معجزه بازگشت معشوق

  دعا برای دیدن معشوق در بیداری

موارد استفاده دعا برای دیدن معشوق در بیداری زمانی است که معشوق خود را در خواب دیده باشید و از مصاحبت با وی یا عملی که انجام داده است خورسند شده باشید یا آرامشی که در کنارش در خواب تجربه کرده باشید شما را آرزو باشد. به شرطی که آن خواب را مایل به دیدن در بیداری باشید دعا زیر را بعد از قرائت 17 صلوات سه بار بخوانید و در آخر نام فرد را سه بار به زبان بیاورید. زمان اجرای دستور العمل دعا برای دیدن معشوق در بیداری باید مانند دعا برای ملاقات معشوق قبل از نماز صبح باشد.( نگاه کنید به دعا برای تبدیل عشق یک طرفه به دو طرفه ) ( نگاه کنید به مجموعه طلسم از راه دور
)

« اَستَغفِرُاللهُ الذی لا اله الا هوَ الحَیُّ القَیُّوم الرَّحمنُ الرحیم ذوالجلالِ و الاِکرام وَ اَتوبُ اِلیه و اَسئَلُهُ اَن یُصَلِیَ عَلی محمد و ال محمد و اَن یَتوبَ عَلَیَ توبَهَ عَبدٍ ذلیلٍ خاضعٍ خاشعٍ فقیرٍ مسکینٍ مستکینٍ لایَملِکُ لِنَفسِهِ نَفعاً و لاضَراً و لا مَوتاً و لا حیوهً و لانُشوراً  »  

 دعا برای ملاقات معشوق

دعا برای ملاقات معشوق کمتر از 9  روز اجابت می شود. صد و یازده مرتبه صلوات فرستاده و بعد بر کاسه آبی بدمید و آن آب را در حالی که نام معشوق خود را به زبان می آورید درب خانه بریزید. همان جایی که آب را رها می کنید شرایط ملاقات با معشوق فراهم می شود. خواندن صلوات در دعا برای ملاقات معشوق و دعا برای دیدن معشوق در بیداری باید قبل از نماز صبح صورت بگیرد. ( نگاه کنید به طلسم احضار فوری معشوق  )

دعای بازگشت معشوق در سه روز

برای بازگشت معشوق در سه روز می توانید از دعای بازگشت معشوق در سه روز استفاده کنید. این دعا در بین مجموعه دعای بازگشت معشوق بین یک الی سه روز بسیار مجرب است و با بیقراری شدید معشوق باعث برگشتن محبوب شما می شود. دعای بازگشت معشوق در سه روز که در زیر آمده است را به مدت سه روز بعد از غروب آفتاب  بخوانید. توجه داشته باشید دعا برای دیدن معشوق در بیداری باید قبل از نماز صبح قرائت شود ولی دعای باز گشت معشوق در سه روز بعد از نماز مغرب و اشا. ( نگاه کنید به سوره ای برای بازگشت معشوق)

دعا برای احضار آنی معشوق

برای اینکه هر چه سریع تر به معشوق خود برگردید و بازگشت سریع معشوق مورد برای شما رخ دهد می توانید دعا برای احضار آنی معشوق را که در زیر آمده است بعد از نماز های پنج گانه به مدت سه روز بخوانید.مطالب بیشتر را در این خصوص در مطلب دعا برای احضار آنی معشوق دنبال کنید. دعایی که در این مطلب از دعا جو تحت عنوان دعا برای ملاقات معشوق آمده است می تواند مکمل خوبی برای دعا برای احضار آنی معشوق باشد که توصیه می شود هر دو را باهم شروع به اجرا کنید بهتر است . دستور العمل دعا برای دحضار آنی معشوق را با دعا برای دیدن معشوق در بیداری اشتباه نگیرید. (همچنین نگاه کنید به طلسم احضار فوری معشوق و دعای بازگشت معشوق کمتر از سه روز)

« اللهم یا قادراً على کل شیء .. اغفر لنا کل شیء وارحمنا برحمتک الواسعه التی رحمت بها کل شیء وإذا وقفنا بین یدیک لا تسألنا عن أی شیء فإنک أهل التقوى وأهل المغفره »

دعای بسیار قوی برای رسیدن به معشوق

دعای بسیار قوی برای رسیدن به معشوق بسیار مجرب و نتیجه بخش می باشد. حال آنکه شما فردی را دیده و عاشق هستید و وی نیز به شما ابراز علاقه کرده است اما شرایط مالی یا خانوادگی نمی گذارد شما به وصال حلال با معشوق خود برسید. صد و بیست و دو مرتبه الله اکبر یازده مرتبه صلوات و هجده مرتبه الحمدالله را به مدت 11 روز قرائت کنید. دعا بسیار قوی برای رسیدن به معشوق را مانند دعا برای ملاقات معشوق و دعا برای دیدن معشوق در بیداری باید قبل از نماز صبح قرائت کنید.

« وَکَفَى بِاللّهِ وَکیلاً وَکَفَى بِاللّهِ حَسِیبًا وَکَفَى بِاللَّهِ دَلیلاً وَکَفَى بِرَبِّکَ هَادِیًا وَنَصِیرًا وَکَفَى اللَّهُ الْمُؤْمِنِینَ الْقِتَالَ وَکَانَ اللَّهُ قَوِیًّا عَزِیزًا  اَلَیسَ اللهُ بِکافِ اِن شاء الله »

دعای بازگشت معشوق در یک روز

دعای بازگشت معشوق در یک روز بسیار سریع و فوری عمل کرده و با عزیز شدن نزد معشوق باعث برگرداندن عشق شما در یک روز می شود. دعای بازگشت معشوق در یک روز را که در زیر آمده است 1000 مرتبه بخوانید تا با ایجاد حس وابستگی معشوق بتوانید وی را خیلی فوری برگردانید. دعای بازگشت معشوق در یک روز را نباید زمانی که دعا برای دیدن معشوق در بیداری را اجرا می کنید استفاده کنید. (نگاه کنید به دعای برگشت شوهر به زنش)(همچنین نگاه کنید به دعای سریع الاجابه برای آشتی)

« فَسُبْحَانَ الَّذِی بِیَدِهِ مَلَکُوتُ کُلِّ شَیْءٍ وَإِلَیْهِ تُرْجَعُونَ و لاحول و لاقوه الا بالله العلی العظیم »

دعای رفع کدورت و بازگشت معشوق

اگر بین شما و معشوقتان کدورتی پیش آمده و او از شما دور شده است، می توانید دعای رفع کدورت و بازگشت معشوق را هفت مرتبه بخوانید تا هرچه سریعتر کدورت بین شما برطرف شود و با رفع کدورت و بستن زبان وی بتوانید معشوق خود را بازگردانید.دعای رفع کدورت بین زن و شوهر و بازگشت معشوق را در مطلبی تحت همین عنوان دنبال کنید . برای اطلاع بیشتر در مورد دعای رفع کدورت و بازگشت معشوق می توانید به مطلبی تحت همین عنوان بروید . دای رفع کدورت و بازگشت معشوق را بهتر است مانند دعا برای دیدن معشوق در بیداری قبل از نماز صبح قرائت کنید ولی اجباری نیست(نگاه کنید به ذکر الله الصمد برای بازگشت معشوق همچنین به سوره ای برای بازگشت معشوق )

« اللهم الّف بینهما کما اصلحت بین محمد و انصاره اللهم یا من ادخل محبه یوسف فی قلب زلیخا و یا من ادخل محبه موسی فی قلب آسیه بنت مزاحم و یا من ادخل محبه محمد فی قلب خدیجه بنت خویلد ادخل محبه (نام شخص طالب را ببرد) فی قلب (نام طرف قهر کرده را ببرد) کما ادخلت اللیل فی النهار و النهار فی اللیل و الذکر فی الانثی لو انفقت ما فی الارض جمیعا ما الّفت بین قلوبهم و لکن الله الّف بینهم انه عزیز حکیم و لاحول و لا قوه الا بالله العلی العظیم

دعای کن فیکون برای بازگشت معشوق

دعای کن فیکون برای بازگشت معشوق که در مطلب سوره ای برای بازگشت معشوق آمده بسیار قابل توجه می باشد چرا که این دعا از نشانه های اراده ی قوی خداوند است. به این صورت که اگر خداوند کاری را بخواهد حتما انجام می شود. و به همین دلیل است که جزو ده دعای بازگشت معشوق می باشد.دعای کن فیکون برای بازگشت معشوق بر دعا برای دیدن معشوق در بیداری چیره است. دعای کن فیکون برای بازگشت معشوق که در زیر آمده است را بعد از هر نماز یومیه بخوانید.

« إِنَّمَا قَوْلُنَا لِشَیْءٍ إِذَا أَرَدْنَاهُ أَن نَّقُولَ لَهُ کُن فَیَکُونُ (نحل، ۴۰)إِذَا قَضَى أَمْرًا فَإِنَّمَا یَقُولُ لَهُ کُن فَیَکُونُ (آل عمران، ۴۷ و…) خَلَقَهُ مِن تُرَابٍ ثِمَّ قَالَ لَهُ کُن فَیَکُونُ (آل‏عمران، ۵۹) إِنَّمَا أَمْرُهُ إِذَا أَرَادَ شَیْئًا أَنْ یَقُولَ لَهُ کُنْ فَیَکُونُ (یس، ۸۲) وَیَوْمَ یَقُولُ کُن َیَکُونُ (انعام، ۷۳) »

دعای سریع الاجابه برای بازگشت معشوق

در مواردی که طاقت دوری معشوق را ندارید و می خواهید خیلی فوری بازگشت محبوب رخ دهد می توانید از دعای سریع الاجابه برای بازگشت معشوق استفاده کنید. این دعا با رفع کدورت به شما کمک می کند به خواسته خود برسید. دعای سریع الاجابه برای بازگشت معشوق از دعایی که دعاجو تحت عنوان دعای رفع کدورت و بازگشت معشوق معرفی کرده است قدرتمند تر می باشد. دعای سریع الاجابه برای بازگشت معشوق نیز مانند دعا برای دیدن معشوق در بیداری باید قبل از نماز صبح قرائت شود. (نگاه کنید به ده دعای بازگشت معشوق)

«اللهُمَّ إِنِّی أَطَعْتُکَ فِی أَحَبِّ الْأَشْیَاءِ إِلَیْکَ وَ هُوَ التَّوْحِیدُ وَ لَمْ أَعْصِکَ فِی أَبْغَضِ الْأَشْیَاءِ إِلَیْکَ وَ هُوَ الْکُفْرُ فَاغْفِرْ لِی مَا بَیْنَهُمَا یَا مَنْ إِلَیْهِ مَفَرِّی آمِنِّی مِمَّا فَزِعْتُ مِنْهُ إِلَیْکَ اللهُمَّ اغْفِرْ لِیَ الْکَثِیرَ مِنْ مَعَاصِیکَ وَ اقْبَلْ مِنِّی الْیَسِیرَ مِنْ طَاعَتِکَ یَا عُدَّتِی دُونَ الْعُدَدِ وَ یَا رَجَائِی وَ الْمُعْتَمَدَ وَ یَا کَهْفِی وَ السَّنَدَ وَ یَا وَاحِدُ یَا أَحَدُ یَا قُلْ هُوَ اللهُ أَحَدٌ اللهُ الصَّمَدُ لَمْ یَلِدْ وَ لَمْ یُوْلَدْ وَ لَمْ یَکُنْ لَهُ کُفُوا أَحَدٌ. أَسْأَلُکَ بِحَقِّ مَنِ اصْطَفَیْتَهُمْ مِنْ خَلْقِکَ وَ لَمْ تَجْعَلْ فِی خَلْقِکَ مِثْلَهُمْ أَحَدا أَنْ تُصَلِّیَ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ وَ تَفْعَلَ بِی مَا أَنْتَ أَهْلُهُ اللهُمَّ إِنِّی أَسْأَلُکَ بِالْوَحْدَانِیَّهِ الْکُبْرَى وَ الْمُحَمَّدِیَّهِ الْبَیْضَاءِ وَ الْعَلَوِیَّهِ الْعُلْیَا [الْعَلْیَاءِ] وَ بِجَمِیعِ مَا احْتَجَجْتَ بِهِ عَلَى عِبَادِکَ وَ بِالاسْمِ الَّذِی حَجَبْتَهُ عَنْ خَلْقِکَ فَلَمْ یَخْرُجْ مِنْکَ اِلّا إِلَیْکَ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ وَ اجْعَلْ لِی مِنْ أَمْرِی فَرَجا وَ مَخْرَجا وَ ارْزُقْنِی مِنْ حَیْثُ أَحْتَسِبُ وَ مِنْ حَیْثُ لا أَحْتَسِبُ إِنَّکَ تَرْزُقُ مَنْ تَشَاءُ بِغَیْرِ حِسَابٍ »

معجزه بازگشت معشوق

یکی از سوره هایی که می گویند برای بازگشت معشوق معجزه می کند سوره ضحی است که در پست های دیگر نیز در موردش صحبت کردیم. 

سوره ای که به عنوان معجزه بازگشت معشوق در نظر گرفته می شود. نود و سومین سوره قرآن کریم است که مکی و ۱۱ آیه دارد. امام صادق علیه السلام در فضیلت این سوره مبارکه فرمودند: هر کس سوره «ضحی» را شب یا روز زیاد بخواند چیزی در حضورش نیست مگر اینکه به نفع او شهادت می دهند حتی مو و پوست و گوشت و استخوانش. دعا برای دیدن معشوق در بیداری نیز از سری دعا های معجزه بازگشت معشوق می باشد. انواع دعا های مرتبط را در ادامه مطلب دنبال کنید … (نگاه کنید به برگرداندن معشوق با موکل)

خداوند پس از این شهادت ها می گوید: «شهادت شما را برای این بنده ام پذیرفتم. او را به بهشت ببرید تا هر چه که دوست دارد به او اعطا شود. گوارایش باد.»

مطالب مرتبط:

20 تکنیک ساده برای شروع دوباره رابطه تمام شده
ذکر یا ودود برای حاجت
طلسم محبت
طلسم از راه دور
طلسم بازگشت معشوق صبی
دعای جلب محبت پسر برای ازدواج
دعای رسیدن به معشوق
دعای عاشق کردن طرف مقابل
دعای جلب محبت شوهر
نوشتن دعای محبت

 

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن